A finálé: 2. Promo

~ Szerző: joshjb - 2010/05/22.

20 hozzászólás to “A finálé: 2. Promo”

  1. Ez lesz a legjob finálé!!
    BIZTOS!!

  2. Ja és a Durva Spoilerekbe leírtam a 6×17 utolsó jelenetét 😉

  3. az hol van?

  4. Azt amugy lehet tudni hogy mi lesz a sorozat utolsó jelenete??..Nehogy leírjátok nem azért kérdezem, csak kíváncsi vagyok hogy lehet e tudni mert volt valami hgy kiszivárgott, de most csak arról tudok hogy a 6/17-végét lehet tudni.. Válasznak csak egy Igent vagy Nemet kérnék..xd Csak semmi spoiler.

  5. bundi123: az utolsó részt is ellövöd magadnak így előre? Úgy értem olvasgattam a spoilermentes hsz-okat, és mintha élveznéd, hogy nem lepnek meg, miközben nézed az adott részt. Nem rosszból kérdem csak érdekel!

  6. Nem ,csak nem tudok magamnak ellenálni és most hogy Josh nem akar spoilerezgetni gondoltam majd spoilerezgetek én a ds(durva spoilerbe)-be
    Én úgyis szeretek angolt fordítani és meg is köszönik szóval mindenki jól jár
    Sorozatjukie-n is rajta van majd linkelek.

  7. Amúgy ezt tényleg utálom magamban.Egy csomó durva spoilert lelövök magamnak és nem lepődök meg.
    Most az ilyen piciken is meglepödtem hogy hogy juttatta ki dsmond Kate-t meg Sayidot.És a legeslegutolsó részről már egy spoilert se olvastam el csak a 6×17-ből.
    Nehéz lesz mert holnap a hírek szerint dlelött egy űberbrutális spoiler érkezik.

    • De legalább bevallod,hogy ez az egyik hibád.Lehet, hogy Más nem tenné meg.

  8. hova érkezik az a spoiler?
    Rem engem elkerül!

  9. Gondolom DarkUfora…tehát el fog kerülni nyugi 🙂 ha csak nem nézel fel oda 😀

  10. Tyű engem viszont érdekel, irány a darkufo…

    Ja és persze hajrá MIB, vesszen a Sziget!
    🙂

    • Darkufóéknak is megjött az eszük és nem írják ki a fináléval kapcsolatos spoilereket….
      Szerintem jól teszik, így mindenki élvezni tudja majd azt 😀

  11. nem tartozik annyira ide de a comment.blog.hu a Lostnak szenteli a mai napot 😀 elég sok bejegyzés készült már el, nézzétek meg mert érdekesek 😀 am ahogy olvasom azokat a bejegyzéseket, olyan rossz érzésem van h nem lesz már új rész

    • én is nézem a comment.blog-ot…van egy bejegyzés régi casting videokról, Yunjin Kim-nek van egy Kate castingja és ilyen szövege van : Whatever was, that killed Jack(!)…is out there and it’s real.”
      úgy néz ki eleinte tényleg azt akarták, hogy a monszta ölje meg Jack-et a pilotban, nem csak a pilótát :O

  12. az első lost könyvben bent van az az oldala a forgatókönyvnek amiben megölnék Jacket. talán a Pilot első részének a végén. ha kell vkinek bescannelhetem.

  13. Gaabor én szívesen elolvasnám:)

  14. van 2. lost könyv?

  15. lehet,hogy off a kérdés, de arról,ki mit tud,hogy az utolsó részt,hogy lehet majd tölteni? úgy értem,hogy vajon az Aloha to Lost-ot is felteszik azzal együtt meg az előtte lévő összefoglaló részt meg mindent?el sem tudom hinni,hogy ma hajnalba vége…:(

  16. “Lost-nap” a Comment Blogon: http://comment.blog.hu/

  17. http://www.channelsurfing.net 🙂
    nefelejtsétek el

Vélemény, hozzászólás?

 
