Búcsúzunk

Most végeztem a fináléval és természetesen kell egy kis idő, mire feldolgozom, de addigis írjátok le a kommentekben, hogy mit jelentett nektek a sorozat, afféle köszönet a készítőknek, íróknak, színészeknek munkájukért, bármit!

(Ki fogom majd egészíteni ezt a bejegyzést a saját írásommal)

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/05/24.

80 hozzászólás to “Búcsúzunk”

  1. 2004ben 14 éves koromban kezdődött és sokmindenben változtam a hatására..beleéltem magam a jelenetekbe és gondolkodtam h én mit tennék..hiányozni fog a LOST, de a finálét még csak egyszer néztem meg 😀

  2. Köszönet a Lostért! Nem akarok nagy, elcsépelt, semmitmondó szavakat írni. Úgyis mindenki tudja miről szólt ez. 6 éve kezdődött a Lost, igaz, én csak 5 évvel ezelőtt kezdtem nézni, amikor az RTL Klub vetítette. De azóta folyamatosan követtem, heti rendszerességgel vártam a következő részeket. Ez az izgalmas, gyermeki várakozás fog a legjobban hiányozni. Az, hogy vártam a válaszokat minden héten, pedig tudtam hogy csak újabb kérdések fognak jönni. Évadról évadra visszaemlékezni, felidézni, hogy akkor még hol tartott a sorozat, és bele se gondoltunk hogy egyszer vége lesz, gondolom belőletek is hasonló érzéseket válthat ki, mint belőlem, ezért nem is ecsetelem. Nagyon sokat jelentett/jelent nekem ez a sorozat, rengeteg minden történt az én életemben is az elmúlt 5 év alatt, mondhatni hogy egy korszak zárult le ezzel. Fáj a búcsú, de egyszer mindennek el kell jönnie. Köszönet mégegyszer!

  3. Egyik szemem sír ,a másik nevet!
    Fura ,hogy ilyen hamar eltelt 6 év. De ennek is el kellett jönnie!
    Ez a második sorozat aminek nagyon szép vége volt, bár nekem sok kérdés maradt válaszolatlan,de majd ezeket magamnak megválaszolom!
    Ez a finálé a kedvenc sorozatomnál is nagyobbat ütött ( Prison Break), és mondthatom hogy beírta magát a történelembe.
    Fiú létemre ,majdnem elsírtam magam nem sok hiányzott hozzá!
    Köszönök mindent az íróknak, a színészeknek ,akik ilyen remekül játszották a szerepüket, és köszönöm sz oldal szerkesztőinek és a többi fannak ezt a sok évnyi együtt töltött időt ( kibeszélést)!
    Nem akarok szomorúnak és lelombozónak tűnni ,de ha meghalok én is a barátaimmal akarok a Mennyországba menni!
    Ez volt az utolsó kommentem itt! Sziasztok és sok sikert mindenkinek az élethez és remélem majd “találkozunk” még!

  4. Bocs, a kérésért (de ezt már 1 éve is kértem (választ máig se kaptam)) DE nem lehetne most, a sorozat vége után is csinálni egy olyan versenyt/szavazást, hogy kinek ki a kedvenc karaktere?

    Múltkor (kb. 2 éve) is nagy sikere volt a szavazásnak! :D:D:D:D:D

  5. Én jobb ember lettem a Lost befejeztévell Képes voltam a dolgok legmélyére nézni a mondani valóra és arra mi a legfontosabb az életben… Köszönöm Lost!

  6. Jól emlékszem még az első Lost-nézésre…én is, mint elég sokan az RTL-en keresztül lettem figyelmes a sorozatra, elég jól reklámozták, így hát a Pilotot még a családommal együtt néztem meg. Iszonyatosan tetszett, katartikus élmény volt, mikor Sayid befogta az ismeretlen francia nő makogását, mely 16 éve csak meg és megy. Teljesen magával ragadott az egész sorozat. Ha jól emlékszem az RTL Klub pénteki esti műsorra tűzte ki a Lostot, így volt, hogy nem láttam minden részt az első évadból, egyéb elfoglaltságok miatt, ami nagyon megragadt az a Numbers című rész, azután alig tudtam aludni 🙂 A season finale se volt rossz, Walt elrablása stb., de ekkor még nem voltam igazi fan.
    Az egyik osztálytársam már a 3. évadot nézte mikor itt elkezdődött a 2., így kölcsön adta nekem és innentől kezdve néztem gépen a Lost-ot, eredeti hanggal (úgy az igazi), és innentől kezdve egy részt se hagytam ki, gyorsan ledaráltam a 2. évadot, majd ráéreztem a letöltés varázsára és elkezdtem a 3.-at is 🙂 az csak még jobban tetszett, még Nikki és Paulo részét is imádtam kis ministroy de nagyon jó volt 🙂
    Azt hiszem nem is kell mondanom mekkora WTF volt a 3. évad zárójelenete…azután tényleg fél órán át ültem a fekete képernyő előtt. Majd ekkor kezdtem el a neten kutakodni a Lost után. Így kerültem ide a Lostspoilers-re, lassan jöttek a 4. évados spoilerek, promok…imádtam az egészet.
    A 4. évad volt amikor nagy fan lettem, engem a Flashforwardokkal kilóra megvettek, tudtam hogy az évad a hazakerülésről szól, mégsem láttam a végét…de annyira jól megcsinálták azt is.
    Jött az 5., a kedvenc évadom…elfogult vagyok, imádom minden filmben az időutazást…de ez a Lostnál páratlanul jól sikerült, rengeteg kérdés meg lett válaszolva és annyira összetettnek, okosnak éreztem az egészet. Csodálatos volt. Volt, hogy a fárasztó suliéletből is csak a Lost rángatott ki, minden tanórán agyaltam a rejtélyeken és minden csütörtökön felírtam a padomra az adott rész címét alkoholos filccel, tök jól nézett ki, de le kellett mosni xD Persze volt Dharma logó is a füzeteimen 😀 Az 5. évad fináléja talán a kedvenc részem, gyönyörű volt az egész, Juliet :'(:'( a vége is…áhh utána annyi kérdés volt bennem, rögtön akartam a 6.at. Nagyon sokáig kellett várni rá…elkezdtem darálni újra az egész sorozatot, ez az első évadnál jött legjobban, mert volt pár elmulasztott rész. Ezenkívül elkezdtem fan videokat nézni, nagyon jókat találtam, annyira tetszettek =) Így bírtam csak ki januárig.
    Sokat vártunk rá el is jött 🙂 A 6. évad kezdő duplarésze is iszonyat durva volt,viszont nálam utána valami kicsit megszakadt…túl magasra tettem a lécet, vártam a válaszokat, meg az eseményeket, szépen lassan jöttek is, és rájöttem, hogy itt ismét inkább karater-orientáltásg van, elfogadtam. Jött a Happily Ever After, ott ismét visszatért lelkesedésem (igen az Ab Aeternotól is többet vártam :$)…de valahogy már nem éreztem olyannak a Lostot, mint régen.
    Most, hogy túl vagyunk a záráson, vegyes érzelmek kavarognak bennem, nagyon nagyon nagyon szép volt a finálé..elismerem én is megkönnyeztem a szeretett karakterek egymásra találását, de valami mégis furcsa, kicsit lezáratlannak tűnik nekem. Rossz érzés mert ez a kedvenc sorozatom. Tényleg sok válasz maradt, én is azok közé tartozom akik a tudományos-szigetes-időugrós-teleportálós dolgokkal foglalkoztak, ezért vagyok kicsit csalódott. Sőt én kicsit Jacob és MIB történetét sem érzem lezártnak…elvégre is Jacob célja az volt, hogy bizonyítsa az emberek jóságát..stb, ebből nem lett semmi :/ MIB hátba lőtték és csá.
    Na jó ennek itt most nincs helye.
    Csak elszeretnék búcsúzni szépen a kedvenc sorozatomtól, mely több éven át szórakoztatott, és igaz még emésztenem kell a befejezését, de tudom, hogy ez semmit nem ront az összképen.
    IMÁDOM A LOSTOT! Nagyon sajnálom, hogy véget ért. Köszönöm a készítőknek, színészeknek mindenkinek.
    És külön köszönet jár Joshnak ezért a weboldalért…több éve járok ide és itt mindig minden naprakész volt, és nagyon jó közösség gyűlt össze.
    Örülök, hogy az oldal továbbra is fennmarad, mindennap felfogok jönni, gondolom még lesznek frissítések, vagy csak beszélgetni egyet kedvenc sorozatunkról.
    Kösz a figyelmet 🙂

  7. 10/10 a LOST-nak.Nem hiszem hogy valaha is lesz még egy ilyen színvonalú sorozat.Köszönet érte,mind a 6 évért.Igaz azt ígérték hogy minden szálat elvarrnak,de a finálé után is lehetne folytatni a sorozatot…Hurley,Ben és Desmond a szigeten vannak(bár Desmond biztos hazajut valahogy)és bárki elmehet a szigetre…szóval ha nagyon akarják,akkor lehet folytatni később.

  8. Én 11 éves voltam amikor az RTL-en megnéztem a Pilotot. Szégyen, vagy sem, elaludtam az első részen. Aztán másnap megnéztem újra, hisz felvettem apámnak…na és onnantól aztán elkezdődött. Nagyo sokat köszönhetek a sorozatnak, szinte mondhatom ezen nőttem fel. a 3. évad zárása után lettem igazi fan…onnantól jött a letöltős korszakom. Sose hittem hogy valaha is vége lesz, és hát tessék. Most írom ide a sororzatról a véleményemet. Lehet hogy sok mindenre nem kaptunk választ, de talán nem is kellett. Életem eddigi legnagyobb élménye volt ez a sorozat!!! Köszönöm, hogy a részese lehettem. Nektek is köszönöm, hogy sok mident amit először nem értettem, segítettetek megérteni. Talán ha most nem is köszönhetem meg személyesen, talán majd egy másik életben xdxd Na pá mindenki…Lost4Ever

  9. tavaly október óta nem voltam az oldalon… (ugyanis a ‘Jacob, father of…’ poszt elriasztott… nem akartam spoileresen nézni a 6. évadot…)
    a közel jövőben biztos nem lesz hasonló horderejű sorozat…
    ha mégis, akkor majd annak az oldalán összefutunk még egymással 🙂
    sziasztok!

  10. Nagyon megszerettem ezt a sorozatot! Eleinte nem néztem, mert mindenki oda volt érte és akkor úgy gondoltam, legyek már különb mint a többi (11 évesen elég idióta az ember…) Szóval én később kapcsolódtam a sorozatba(hozzá teszem a volt osztálytársaim közül csak én néztem végig pedig az egész osztály nézte az elején…) bele úgy a 7. rész tájékán. Akkor sem a sorozatba szerettem bele… Josh Holloway miatt kezdtem el nézni és hát ahogy haladt előre a történet úgy nőttem én is a sorozattal és a 3. évad végére már nem csak egy jó pasi miatt néztem a sorozatot, hanem mert magával ragadott az egész. 3évad végén újra pörgettem az egészet elejétől és akkor elvesztem teljesen. 4-5 évad pedig nagyon… ááá szavakba önteni nem lehet milyen volt, főleg az 5.:DDD A 6. évad is tettszett, de én csalódott vagyok egy kicsit a végével kapcsolatban. Valami hasonlót vártam és azt is kaptam… Megszoktam a fordulatokat, de itt a végén nem kaptam belőlük… Ennek ellenére örülök, h néztem és részese lehettem a tv történelemnek. A színészeknek sok sikert, h kitörjenek a Lostból! (Tegnap láttam Evangeline Lilly egy filmet és azon röhögtem, h mennyire nem tudok elszakadni attól, h ő Kate a Lostból… Ugyan ez igaz Mr. Foxra akivel a Több mint sportot láttam és nem tudtam elszakadni, h ő bizony a doki… Dominic Monaghan-t ami napig Trufának hívom vagy Charlienak LOL azt hiszem ezekkel azért nam vagyok tök egyedül…) Kívánom nektek fanokank is a legjobbakat! Az Istenit könnyezem és remeg a kezem… Ilyen nincs…
    Vége van és most fogtam fel igazán 😥

    • Én is Josh Holloway miatt kezdtem el nézni : DD..és ugyanígy rájöttem, h milyen jó a sorozat és már nem csak a pasi miatt néztem : )..Szép vt az egész, sokat jelentetett/jelent. Hiányozni fog, és fura, h vége : ) (L)ost ❤

  11. Valamilyenféle teljes archívuma (összes bejegyzéssel) van az oldalnak? Régebben nem igazán olvastam a spoilereket, híreket/videókat/képeket is csak elég óvatosan olvasgattam, de így hogy vége érdekes lenne végigolvasni ezeket a kordokumentumokat!

    Köszönöm a hosszú hosszú hónapok-évek munkáját! 🙂

  12. karter54 egyetértek veled én is igy gondolom én is rájöttem mi is a legfonosab az életemben. és én is mondom KÖSZÖNÖM L O S T !!!

  13. 12 éves voltam amikor az RTL klub állandóan promózta a Lost-ot, és annyira felkeltette az érdeklődésemet, és elkezdtem nézni. Azóta is emlékszem az első pillanatra, teljsen megfogott a történet és a karakterek. kicsit furcsa érzés most itt erről beszélni, h mit jelentett számomra, de leginkább minden héten egy boldog 40 percet. azóta több sorozattal is próbálkoztam de egyik sem volt olyan hatással rám mint ez. nem akarok eposzi beszédet mondani (írni) szóval KÖSZÖNÖM LOST A CSODÁS 6 ÉVET, valamint köszönöm a színészeknek, akik nagyon a szívemhez nőttek (főleg a színésznők :D) és köszönöm a készítőknek akik megcsinálták ezt a csodát.

  14. Én az axn-en láttam először az első részt kb 5 és fél évvel ezelőt..:) a családdal véletlenül kapcosltunk oda, és pont aza jelenet ment, amikor Boone-nak “látomása” van arról, hogy a füst megöli shannon-t, amiatt a cucc miatt amit locke kent a fejére, miután megkötözte a dzsungelben 😀 és pont a legizgibb résznél tettek bele reklámot, és még emlékszem meg is jegyeztük anyáékkal, hogy tipikusan igy pórbálják a nézettséget emelni…:D hát ez bejött nálunk is,mert nem kapcsoltunk el..utána persze mindenhéten néztem az új részeket, a család nélkül,mert nekik túl bonyolult volt..XD
    de apával még a mai napig tudunk nevetni azon a részen amikor Ben-akkor még Henry Gale- előadta Jack-nek meg Locke-nak, hogy mi lenne ha ő lenne a rosszfiú és csapdába csalná a társaikat, és a végén olyan halálkomolyBenesarccal megkérdezte, hogy: “van egy kis tejük?” ááh. na attól a pillanattól kezdve lett az egyik kedvencem Ben.:)
    utána aztán feljártam a netre, mert nem birtam a második évadot ugy názni a tvben hogy 1 héten csak 1 van-mert akkor már a neten majdnem az egész 2.évad fent volt..utána pedig vágig anetről töltögettem a részeket 🙂 ugyhogy én a legelső résztől kezdve fannak tekintem magam és büszke vagyok rá , mert spha az életben nem találkoztam még ilyen lenyűgüző sorozattal!
    maradandó élmény marad mindenegyes perce, kiemelni nem szeretnék,mert nagyon sok lenne 😀
    de amúgy kiszúrtak velem a készitők egy időben, mert sorozatosan meghaltak a kedvenceim és persze akkor mindig azt mondtam h nem nézem tovbá..haha jó vicc..magamsem gondoltam komolyan 🙂
    na nem is bezsélek tovább, hiszen egy szó elég : KÖSZÖNÖM ! köszönöm a készitőknek, a szinészeknek, iróknak, rendezőknek, Josh-éknak,és nektek, hogy itt lehettem és részese lehettem ennek az izgalomnak..köszönöm mégegyszer…:)
    nem bbirom felfogni még, hogy vége…:(

  15. nagyonm fog hiányozni.:( de vki talán végre itt elmondaná h akkor a szigeti v amiko sawyer nyoomozo idősik a valóság és jin h értette h ott találkozunk nem értem vki kisegitene

  16. Én is az RTL klubon kezdtem el nézni és bekel hogy valljam amikor láttam a promokat az rtl-en akkor azt mondtam magamba “ez egy hülye sorozat” és még nem is nézem meg de a tesóm elkezdte nézni és én is néztem, nagyon tetszet valami megfogott benne nem tudom mi lehet az. Lehet hogy az hogy ez egy nem egy hétköznapi drámai sorozat vagy hogy minden rész után újabb kérdéseket tettek fel a nézőknek vagy lehet talán az hogy remekül játszódták el a szerepüket. Eleinte amikor csak néztem csak úgy néztem de amikor vége lett az 1 évadnak gyorsan felmentem a netre és néztem hogy most mi van ennyi lett volna hisz ha emlékeztek úgy lett vége hogy Jack& Locke lenézet a bunker fülke tetejéről a bunkerbe de megtudtam hogy épp ment a második évad egy másik csatornán azután úgy fel csigázattak hogy alig bírtam hogy jöjjön a 2 évad ott már minden nap vártam a pénteki napot és még közben találtam egy oldalt ahol epizód leírások voltak a lostról. a 3 évadot meg már nem a tv böl néztem mert az meg már túl későn volt és ezt máig sajnálom hogy az rtl klub későbbi műsora tűzte mit volt mit tenni letöltöttem a részeket de még ilyenkor nagyon hülye voltam mert nem tudtam hogy kell feliratot beletenni egy filmbe csak a felénél jöttem rá megnéztem felirattal a 3 évadot és innentől kezdve mindig felirattal néztem nyáron meg szinkronosan. Végezetül köszönet a stábnak a színészeknek a Lostos oldalaknak hogy minden nap adtatok nekünk friss információkat és köszönet nektek is hogy minden egyes rész után írtatok hogy nektek hogy is tetszet az adót rész, és ha majd lesznek gyerekeim akkor én meg nézetem velük a Lostot. ÉS ÉN MÁR CSAK ANYIT KÉREK HOGY NE ÉLESZÉK FEL UJBÓL A LOSTOT MERT AZAL MEG GYALÁZÁK.

  17. 12évesen kezdtem el nézni az rtlen 😀 ma már 18 vok és hát vége :S az 1. évadot teljesen RTLen néztem mindig vártam az új részt 😀 2. már axnen:) 3. elejét szintén aztán rátértem a letöltésre:) nincs ennél jobb sorozat nem is lesz szerintem 🙂 de srácok most mit fogunk mi nézni?:D 10/10 a LOSTnak 🙂 a készitöknek,rendezöknek,szinészeknek:) leírom a kedveceim:)
    1. Michael
    2. Desmond
    3. Sayid
    4. Jacob
    5. Miles

    részek:

    1. The Constanc mint sokkaknak 🙂
    2. Three Minutes
    3. No Place Like Home
    4. Sun Down
    5. Meet Kevin Johnson:)
    Köszönök mindent mindenkienk 🙂 LOST 4EVER 🙂

  18. sosem felejtem el imádtam a lostot de egyszer minden jonak vége nehéz lessz megszokmni h nincs : ( amugy én kifogtam a sawyer dumákat és bevágodtam velük a való életben is xD jajj de fog hiányozni a sorozat elérzékenyültem :S lost 4 ever mindig szeretni fogom

  19. na.
    én 12évesen kezdtem el az RTL-en nézni anyuval:) Berántott rendesen.
    Az első évadzárónál nem voltam itthon, és mikor hazaértem éjfélkor, anyu behozta a felvett VHS-t és azon nyomban néztem is.
    Azok közé tartozom, akiknek akkoriban nem volt AXN-ük mikor az Rtl eladta az első vetítés jogát, így haverom hozta el a 2.évad első 17részét, és kb butaütést kaptam mikor vége lett hogy: ‘A man named Henry Gale’.
    Ezután már én töltögettem még a jó kis betárcsázos internettel, de megérte:)
    Kb a 3.évadban kerültem az oldalra, azóta napi rendszerességgel látogattam noha nem sokat kommenteltem.
    A sorozatzárót streamen néztem, így még meg kell néznem még1x hogy leülepedjen, de..utána. Fél6tól reggel 9ig feküdtem az ágyamban és néztem a képernyőt. Rengeteget adott nekem a LOST 6v alatt, üresebb lennék nélküle, köszönöm a készítőknek, a színészeknek, a rendezőknek, Az itt Kommentelőknek, Joshnak!

  20. Köszönöm azt a sok szép órát a sorozatnak, amit eltölthettem a részekkel, köszönöm azt, hogy 6 éven keresztül tartotta bennem a lelket még a nehezebb napokon is. Ilyen sorozat nem hiszem, hogy lesz még egy az életemben és örökké emlékezni fogok a pillanatokra, sőt a legutolsó pillanatra. Köszönöm :):(:(

  21. basszus 😦 nagyon fog hiányozni, legjobb sorozat a világon, és nem lesz ehhez fogható jövendőbeli sorozat sem. 😦 LOST (L)

  22. Viszlát egy másik életben!
    Hiányozni fog a Lost…

  23. Amúgy 19 évesen kezdtem el nézni, amikor még benne volt a szolgáltató alapcsomagjában a Pro7. Ott láttam először.

  24. Eltelt 6év, és most olyan ürességet érzek magamban. A LOST hiányzik, és semmi sem fogja pótolni. KÁr hogy vége van, főleg hogy ilyen vége van. Nagyon sokat tanultam a sorozatból, de ahogy a fináléban elhangzott. “MOVE ON” azaz, tovább kell lépnem. Mindenki emlékezni fog erre a sorozatra, úgy érzem. Köszönöm, hogy volt ez az oldal, köszönök mindent,

    Sziasztok.

  25. szerintem ez az a sorozat amiről már szinte mindenki hallott. és méltán meg is érdemli ezt, hiszen egy fantasztikus sorozat volt, remek karakterekkel. és én is érzem ezt az ürességet, amit jelenleg semmi nem tud betölteni 🙂

  26. Köszönet ezért a 6 évadért a készítőknek 🙂 Felejthetetlen élmény marad. Nincs még egy ilyen jó sorozat és nem is lesz soha. Hiányozni fog 😦 Újranézni is jó lesz majd nyáron, de az új rész izgalmát nem adja vissza.

  27. sziasztok
    én 9 éves voltam mikor elkezdődött a Lost 1. része azóta bele voltam bolondulva a sorozatba, de ez az utolsó rész,hogy szépen fogalmazzak egy 0 sajnos…nem tudom,hogy bennem van-e a hiba,de én nem értettem semmit:D mi volt az az alternatív világ ami ment ebbe az utolsó évadba szerintem tök felesleges volt időhúzás az ezekkel eltöltött időben inkább magyarázatot adhattak volna a rejtélyekre pl.:-Ki nevelte fel Jacobot?
    -Miért kellet védeni a Szigetet a Füsttől, aki szerintem nem is volt gonosz csak egyszerűen haza akart menni
    -Mi értelme volt az Alternatív világnak?
    -Ki és minek építették azt a krokodil fejű szobrot
    -Ki építette a templomot

    És még 1 óráig is sorolhatnám a kérdéseket…A sorozatba nagy kár volt betenni Jacobot meg az ÁlLock-ot túl lett bonyolítva az egész sorozat.A 4. évadnak normális befejezése lett elmenekültek a szigetről egy páran páran meg ott maradtak utána kellet volna 1 évad ami csak Jacobrol szól meg erről az egész szigetről,hogy miért kell ennyire védeni meg,hogy mi ez a hely

    ha valaki tudja ezekre a választ, akkor az írja le nekem ide megköszönném
    sziasztok

    • Látszik, hogy még csak kb 14 éves vagy…. nem tudod felfogni a dolgokat…

      • Autospy, tényleg nem szeretnék veszekedni, de ahelyett hogy a korával oltod, inkább válaszold meg légyszi a kérdéseit, ha te fel tudod fogni a dolgokat. Abból legalább mindnyájan okulunk.

    • Tényleg nem kell a kora miatt oltogatni valakit, de szerintem Autopsy jót mondott csak nem tudta jól megfogalmazni. Nem feltétlenül egy ember korától függ, hogy mit ért meg és mit nem.
      Saját véleményem szerint viszont nem is kell mindent megérteni.
      Magadat kell értened és szerintem mindenki úgy értelmezi a Lostot ahogyan ő szeretné. Mert mindenki értelmezése igaz…

  28. Csak annyit értettem meg a sorozatból, hogy a halál az egyetlen olyan dolog amitől igazán fél az ember! De miért is? “Élj másokkal, halj meg egyedül” igaz? Itt mégis megvárták egymást a halál után és együtt indultak tovább! Szép magyarázat! Szeretem ezt a sorozatot, sokat jelentett számomra és már látom, hogy akik nézték ismerősök köpködni fognak a befejezés miatt! Én azt mondom nektek: “See you in another life, brother.” 😉

    Sziasztok!

  29. rvtul 19:22-es kommentje szívemből szólt,szószerint ugyanezt irtam volna!:-)Köszönöm szépen!

  30. És az utolsó perceknél elbőgtem magam.

  31. Mint sokan mások én is az rtlen keztem követni a sorozatot.Nem fűztem hozzá sok reményt mert addig minden sorozat amit láttam vagy érdektelen volt vagy gagyi akció sorozat.De ez valahogy más volt.Már a dupla részes nyitás is nagyon megfogott aztán a végén amikor Jack és Locke nézett le a bunkerbe már igazi fan voltam.Azthiszem soha többé nem lesz ilyen sorozat mégegy.Vagy ha igen akkor csak nagyon sokára.Remélem nem fognak majd pár év múlva folytatást készíteni és ezt nem azért mondom mert nem nézném még akár évtizedekik is hanem azért mert szerintem egy ilyen gyönyörű lezárás után már nem kéne folytatni.Ez volt az egyetlen Tévés műsör amin sírtam is
    Összeségében nem is mondhatnék mást mint hogy KÖSZÖNÖM EZT a 6 évet LOST!!!!

  32. Emlékszem azokra a régi lost.click.hu-s időkre… A nyárra amikor még a csapból is Desmond híres “bunkeres” zenéje folyt 😦
    Elmúlt ez is. Ilyen sorozat azt hiszem nem lesz már még 1 az életemben. Végülis ezen nőttem fel. 12 éves voltam mikor kezdődött, 18 vagyok.
    Örülök, hogy Lapidus életben maradt. Hiányzik Benjamin Linus 😦 Örülök, hogy végül olyan jól kijöttek Hurleyyel 🙂

    Az meg, hogy miért kell védeni a szigetet egyértelmű. Minden hatalom a fényből származott. Mekkora előnyre tettek szert Richardék is általa, képzeljétek el, hogy mi lett volna ha “rossz” kezek közé kerül.

  33. már egy napja hogy le vagyok sokkkolva hogy nincs lost

    • Én már egy hete ilyenkor sokkos állapothoz közel jártam mert tudtam, h rákövetkező héten nem lesz több lost! Tudom mit érzel

  34. Ja!

  35. Mondhatná az ember, hogy ízlés kérdése de én azt mondom a LOST egyszerűen csak a legjobb. Kiskölyök voltam akit hívtak hogy gyere nézzük ezt az új sorozatot aaa lostot most megy rtl en. nem hagyál én most mesétnézek, de jövő héten megnéztem és egyszerűen lenyűgözött. Azok az elsőévados hátborzongatós részek fuhh. Aztán jött az évadzáró ami szintén akkora misztikum, amit más sorozatban nem tapasztaltam még és az összes évadnyitó ami elkezdődött egy új dolgot hozott magával egy más hanfulatot de még mindig lostot.
    Köszönetet mondanék szinte minden szereplőnek az egész történetnek ami tanúlságos, és a lost feelingnek. Akármennyire is szürreális én teljes mértékbe beleéltem magam mintha nem is lenne sorozat. A zene drámai, megható, Michael Giacchino zenéje mindig is tetszeni fog, és mindig bennem marad a 3 ik évadból a menetelős zene, zseniális.
    Mosz a legjobban arra várok hogy idejöjjön egy ember fekete öltönybe felvegyen egy napszemcsit villantson és eltűnjön minden lost emlékem hogy aztán megnézhessem újra és átélhessk mindent újra amit a lost adott.
    I’ll see ya in another life, brotha’!

  36. ha valaki első évadtól hatodikig visszaakarja nézni bármely részt szinkronosan a lost emlékére http://senos.lapunk.hu oldalt találjátok sorozatok és ott a lost. Amugy vki hallot már valamit a 2 filmről illetve a animácios sorozat alakulásárol?

  37. Reggel elkéstem iskolából, mert a LOST-on járt az agyam 😀
    Hétfő hajnalban felkeltem, ránéztem az órára és félálomban ez volt az első gondolatom: Még 24 perc van hátra a LOST-ból!

    Tényle, a LOST EMLÉKÉRE LEGYEN MÉG 1 UTOLSÓ KARAKTERPÁRBAJ, OLYAN MINT AMILYEN 2 ÉVE VOLT!

    18 éves vagyok, ezen nőttem fel. Az 1. évadot én is az RTL-en néztem. A legelső résznél azt hittem, hogy nem sorozat lesz CSAK egy film. Hálistennek tévedtem.
    A második évadról már nem is reménykedtem. De még az első évad után 1 évvel is eszembe volt a LOST ÉS FOLYTATTÁK SZERENCSÉRE!
    Még az osztálykiránduláson is néztem, hogy le ne maradjak egy pillanatról se.
    (Emlékszem arra a jelenetre, hogy Jack megy a dzsungelben.)

    A 3. évadtól már én is töltöttem. (Azóta nem nagyon láttam részt szinkronosan. De majd nyáron! :D)

    Az 1. évad meg van DVD-n. Egy AXN által rendezett LOST-os kvízen nyertem.

  38. sawyer king nem lett a vége skate 😦

  39. Peti, mit jelen ez, amit az előbb írtál? (gyenge az angolom.)

  40. skate sawyer + kate amiko sawyer volt a kedvencem rajongtam a sawyer és kate kapcsoloatért

    • Ti is SKate fanok vagytok?? Én is..és olyan rossz, h nem az lett a vége..: (( egyébként én csak azt nem értem, h mi lett azokkal akik felszálltak a gépre..Kate, Sawyer, Richard..velük..ha ők leszállnak vhol akk még vhol SKate..de attól tartok, h nem fognak..: S

  41. MatheuS – örülök, hogy egy véleményen vagyunk 😉

  42. Nekem is egy ismerősöm szólt, hogy lesz ez a sorozat, 2005 szeptemberében indult RTL-en az első évad, először ódzkodtam tőle, aztán megnéztem az első részt..aztán a másodikat…harmadik…végig.. utána majdnem összeomlottam, amikor kiderült hogy nem vették meg a második évadot. Nem tudtam mihez kezdjek, akkor még nem nagyon hallottam ilyen torrentes letöltésekről meg online streamelésről. Egyik este egy német adóra kapcsoltam véletlenül és épp a Lost egyik része ment, de akkor még nem tartottam ott a történetben, szóval iszonyat durva volt látni (épp a bunker fedelét próbálták betörni asszem). Nagyon misztikus érzéseket keltett bennem minden rész, olyat amit azelőtt és azóta se semmi. Aztán egyik haverom odaadta dvd-n a teljes 2. évadot, felirattal, minden. Onnantól kezdve fanatikus lettem, és a 3. évadtól kezdve már rendesen töltöttem én is, minden héten várva az új izgalmakat. Ez nagyon fog hiányozni… Mivel az első évadot ugye szinkronosan néztem, sztem megnézem majd elölről rendesen az egészet. Köszönöm a színészeknek, íróknak ezt a fantasztikus teljesítményt, és az örömöt amit szereztek vele!

  43. Szerintem is nagyon jó volt ,bár FreddyD kicsit kiakadt 😀

  44. hol, 😀

  45. Köszönöm a gárdának a fantasztikus 5 évadot. A hatodikat pedig felejtsük el (igaz nehéz lesz) úgy, ahogy van, mert az egy rakás… volt a fináléval együtt.

    • bevallom én sem voltam nagyon oda a fináléért..de elment..teljesen másra számítottam és nem nagyon tetszett amit helyette láttam..: S azért a 6. évad jó vt..csak a finálé kicsit fura lett..

  46. 18 éves leszek, és háromszor kellet megnéznem a finálét, ahhoz hogy megértsem a végét. Eleinte mérges voltam a finálé miatt, mert tudtam h ez a legjobb sorozat a világon. Mostmár mindent értek! Leakalappal DArlton előtt, és a hűséges LOST fanok előtt is. ha akartok irjatok: martonszokor@freemail.hu címre, mert én most távozok az oldalról. Köszi szépen mindent, és Joshnak a sok munkát. Szevasztok

  47. Elkezdtem elölről nézni a LOSt-ot 🙂 Furcsa így hogy már tudom hogy mi lesz 🙂 A pilotnál végig eszembe volt a Finálé,láttam a bakancsot a fán lógva(a fináléban is ott van a bambuszoknál)ugyanazon a dombon mentek fel a jeladóval mint a fináléban 😀 A 4.részben Locke mondta h “Ne mondd meg mit nem tehetek meg” És a backgammon,amikor Locke mondja h van a jó és a rossz oldal.A fene se tudta akkor h erről fog majd szólni az egész.Furcsa,de jó újra nézni 🙂

  48. Mila és most hányadik résznél tartasz?

  49. Én most Odaátot nézek most tartok a 4. évad 12. részénél egy kicsit le vagyok maradva mert Amerikában már lement az 5. évad.

  50. Mila az tudom melyik amikor megtalálják a két csontvázat a barlangba a 6×15-ben ki is derül, hogy kik ők.

    • Igen,tudom 🙂 Nekem a top 5 részben benne van az Across the Sea.Nekem tetszett az a rész.

  51. ELGONDOLKODTATÓ MONDANIVALÓ Saját meglátásom szerint.Ezt valaki megfogadja, van aki nem.Mindenkinek saját döntése. A sorozat mondanivalója,valójában az,hogy mindenkinek szüksége van egy helyre,mindenkinek szüksége van barátokra,szükség van érzelmekre,megbocsájtásra, hitre,szeretetre,szerelemre, olykor kudarcokra is,hogy ebből is tudjunk tanulni.Bár sokszor kilátástalan élethelyzetekbe kerülünk,de mindig ott kell lennie a hitnek,a reménynek,a kitartásnak.Ez hozzátartozik az élethez.(Ezt sokszor nehéz elfogadni,feldolgozni,megérteni) A Lost c. sorozatban pont ez jelent meg.Talán úgy is fogalmazhatnék hogy a LOST maga az élet,egy kis misztikummal összekeverve.Ez a misztikum pedig maga a csoda, mert “az ember, akár 16 éves,akár hatvanhat, a csodára szomjazik.Elámul a csillagok örökkévalóságán, a dolgok szépségén,nem fél a kockázattól.Gyermeki kíváncsisággal várja,mi lesz holnap, szabadon örül mindennek.”Ez az egészséges optimizmus, mert az embernek szüksége van álmokra,vágyakra.Ez is hozzátartozik az élethez. Ha magát a lét-et nézzük,van akinek “könnyebb” az élete, van akinek “nehezebb”, van aki “jóindulatú” és van olyan aki ” rosszindulatú” , de az biztos, hogy mindenkinek van lelkiismerete.Van akinek halkabb, van akinek szigorúbb.Van dolgok amin sajnos nem változtathatunk és ilyenkor jön az, hogy jobb elfogadni mint sem őrlődni rajta.Ezért jobb megbocsájtani,feltétel nélkül,őszintén, megalkuvás nélkül, odaadóan szeretni,támaszt nyújtani,mert az ember sosem tudhatja mikor jön el az a pillanat, mikor “el kell köszönni “. .Befejezésként egy apró idézet.: “Olyan fiatal vagy, mint reményeid,mint önbizalmad,mint hited. Olyan öreg mint kétségeid,mint félelmed,mint csüggedésed.” Ui.: Ez maga az igazság,ez maga a LOST is. Ezen lehet mosolyogni,nevetni,nyálasnak nevezni,furcsán tekinteni, elfojtani. Ha mindenki aki ezt elolvasta, magába néz jó “mélyen”, előbb-utóbb ráfog jönni erre. Örülök,hogy képesek voltak egy ilyen érzelmekben gazdag sorozatot elkészíteni,illetve leadni.A sorozatnak nincs vége, az emlékeinkben tovább él.
    NAMASZTÉ

  52. ez szép volt 🙂

    egyébként Josh mikor írod meg a saját búcsúzásod? kíváncsi vagyok már rá 🙂

  53. Nekem is

  54. teljesen igazad vaan

  55. Tizenöt éves koromig egy szánalmas, kicsinyes ember voltam. Aztán jött a Lost, és kiegészítette lelkemet egésszé. Imrus, tökéletesen leírtad érzéseimet a sorozat iránt, mely valóban rávilágított a legfontosabb dolgokra az életben. Ha nem lett volna ez a sorozat, azt hiszem, sokkal szegényebbek lennénk.
    Az első évadban az összes szereplőt megkedveltették (velem legalábbis sikerült megkedveltetniük), a másodikban további dolgok derültek ki a múltjukról, a bűneikről. Desmond karaktere meg egy az egyben a szívemhez nőtt. Emlékszem, Ben felbukkanásának mennyire örültem.
    Igaz, nem minden kérdésre kaptunk választ, de én személy szerint nem ezért néztem Lostot. Minden benne volt, ami a mindennapi élethez hozzátartozik. A zárás pedig egyszerűen csodálatos volt, jobb, mint amire számítottam.
    Az tuti, hogy ilyen frappáns, lényegretörő, emberformáló sorozat nem lesz mostanában.
    Mindent egybevetve: köszönöm, Lost!

  56. Én nagyon érdekes módon kerültem a Lost-hoz. Emlékszem, hogy néha ment a háttérbe miközben gépeztem, mindig mondtam magamba, hogy mi ez a hülyeség. Aztán a mobilomra szedtem le egy ien játékok pack-ot és benne volt a Lost. Valamennyire felkeltette az érdeklődésemet főleg mikor be kellett írni a számokat a gépbe, ezt néha láttam mikor oda pillantottam a tévére és nagyon érdekelt. És láss csodát pont akkor kezdte el az RTL a nyáron ismételni a 2. évadtól. Na mondom el kell kezdenem nézni.

    Szóval a második évadtól kezdtem el nézni akkor mindennap ment és alig bírtam megállni, hogy ne nézzek nagy spoilereket. Vége lett a nyárnak vége lett a másodiknak és jött a harmadik évad heti egy résszel. Egy idő után már nem bírtam várni szóval elkezdtem letölteni. Asszem az első rész amit letöltve láttm az a NIkki Paulós rész volt. Aztán végig daráltam bár felvételi elött nem éppen volt a legjobb ötlet, mert akkoriba voltam 8-os. Még nem jött a negyedik évad gondoltam akkor megnézem az első évadot ami kimaradt azt is végig daráltam és jött nem sokkal a negyedik évad. Ekkor már nagyon fan voltam.

    Aztán a negyedik évadod követő nyáron egyik haveromnak elkezdtem megmutatni neki is megtetszik és végig megnéztem újra az egészet. Aztán jött az ötödik akkor megint másik barátommal kezdtem el nézni újra az egészet. Majd a hatodikat egyedül.

    A vége nekem se volt a legjobb de szerintem pár év és folytatják vagy szerintem valamilyen úton válaszokat fogunk kapni.
    Nyárra vagy azt tervezem, hogy egyszerre megnézem megállás nélkül csak alvással vagy majd ha a barátnőmet érdekli akkor együtt de lassabban.
    17 éves vagyok és nagyon sokat tett a Lost ahhoz aki lettem.
    Thank You

  57. //lehet, kicsit hosszú lesz…//

    Hát vége.
    6 évad, 120 rész után véget ért, egy olyan fináléval, ami tovább erősítette a kettéosztottságot a rajongók között.
    A befejezés olyan szempontból jó volt, hogy tényleg csak így lehetett összehozni a végére nagyjából mindenkit. Az pedig, hogy nem kaptunk választ: sokan írták már, de én is ugyanezt vallom: a LOST lényege ez lett, soha senki nem remélhette, hogy minden egyes kérdésre választ adnak. Persze nekem is jobban esett volna egy kicsivel több konkrét válasz, de így legalább az 5-6 év alatt kialakult rajongói közösségek megmaradnak, folyhat tovább a kattogás az oldalakon, és hát ugye a remény hal meg utoljára. Visszanézve zseniális a sorozat, akárki akármit mond, a LOST olyan mértékben emelkedett a 21.század legepikusabb művei közé, ahogy azt soha más műsor nem tudta megtenni, és nagy valószínűséggel nem is fogja az elkövetkezendő években. Hiszen ilyen mértékű rajongótábor születése, ennyi oldal, fórum, topik, hozzászólás, kattogás egyik más sorozatnál sem született, mint a LOST esetében, és ez adja az igazi csodáját a sorozatnak. Valóban két részre oszthatóak a rajongók, arra a két ellentétes oldal résztvevőire, ami a LOSTban is a fő vonalat jelentette: a hit és a tudomány embereire. Én az előbbibe tartozom, nem vártam racionális magyarázatot mindenre, mert elfogadtam, hogy túl kell lépni az olyan dolgokon, mint jegesmaci, időutazás, vagy szigetelforgató kerék. Tisztában voltam vele már Walt képességeinél is, hogy igen, lesznek benne sci-fi elemek, (mert Lindelof így akarta) és hogy ezekre soha nem lesz normális magyarázat. Reménykedni azt lehetett, és valóban pár részből többet is kihozhattak volna (Ab Aeterno, Across The Sea), de visszapillantva ez így jó, ahogy volt. A befejezés egyszerre epic, gyönyörű, és cliffhanger is. Ilyet alkotni nem lehet.
    A LOST zsenialitását már az előző évad végén is himnuszi magasságokba emeltem, de most, hogy az egészen végigtekinthetek, nem változott a véleményem: a kedvenceim örökranglistáján letaszíthatatlanul az első, legkirályabb, legprofibban összerakott sorozat a LOST.
    Hát nem vagyok az a tévéműsorba beleélős típus, és soha ilyen még nem történt, de tudtam előre, hogy ez lesz, és azt is tudom, hogy még egyszer ilyen nem lesz: be kell vallanom, az utolsó részeknél néha eléggé nehezen vagy duplán láttam a feliratot, hát ja…izzadt a szemem. Nagyon ritkán könnyezek meg sorozatot, de a LOST vége olyan lett, amit érdemes, és nem egy helyről hallottam, hogy kik hullattak könnycseppeket, amikor vége volt. Én ezt büszkén vállalom, ez egy nagy kapocs, jól mondja a szám: “It’s just a show, but it feels like losing a friend”. Valóban. És annyira tudtam, hogy csakazértis keretbe foglalják az egészet, megtippeltem volna hogy Jack lecsukja a szemét a végén. De hát a készítők is előre tudták, hogy ez lesz, az utolsó jelenet már meg volt tervezve, csak a hozzá vezető út nem. Amikor Jack lerogyott a bambuszoknál, már biztos voltam a tippemben. Mint ahogy amikor CS kinyitotta az ajtót, és beáradt a fény, tudtam, hogy ez egy ilyen befejezés, és azt mondogattam magamban: “nem lehet így vége, ne már, hogy ez lesz a vége”…és de. Nem csalódtam, és különben is: halottról jót vagy semmit.
    Köszönöm. Fel sem tudnám sorolni, hogy mennyi mindent köszönök, hogy mennyire beleépült az életembe, a mindennapjaimba, a gondolkodásmódomba. A kifejezéseim, az emailcímeim, a jelszavaim, az életem rengeteg kisebb-nagyobb alkotóeleme viseli a LOST motívumait. A számok, a szereplők, a színészek, a sorozat összes dolga nagyon sokat jelent, és soha nem fogom elfelejteni. Biztos vagyok benne, hogy 42 év múlva is álmomból felkeltve felsorolom a számokat, és még jó pár évig bárki kikérdezheti a főszereplők listáját, sőt, még talán az epizódokét is.
    6 évad 6 év alatt. Nekem csak 5, mivel még az RTL Klubon kezdtem el nézni. Emlékszem halványan az első buszmegállós poszterre, ahol „A zuhanást túlélték,de ez még csak a kezdet” vagy valami hasonló mondat megragadott, és olvastam, hogy ez mekkora sikersorozat, és aug. 26.-án indul itthon az RTL-en. Még halványabban rémlik valami, egy AXN-es tartalom a tévéújságból, ahonnan csak valami Jack, tábortűz, meg nem tudom mi maradt meg, de akkor arra gondoltam: “de jó lenne nézni ezt a sorozatot, ha lenne AXN-ünk…”
    Szóval 2005. augusztus 26., egy pénteki nap. Aznap ünnepeltük 14.szülinapomat, így hétvégén néztem meg a pilotot, és onnantól nem volt megállás. De furcsa is visszagondolni a haverokkal való beszélgetésre 8.-ban, hogy “Te, ennek lehet hogy nem csak 12 része lesz, hanem több”, a találgatásra, hogy mi döntögeti a fákat. Máig fogalmam nincs, mikor hallottam először a számokról, de tudom, hogy az első két évadban még igencsak belefutottam spoilerekbe akaratlanul (Így pl. tudtam hogy AnaLu és Libby meg fog halni), és a 3.évadnál váltottam AXN-re. Az első 8 részt haverral néztük, a további részeket nem is tudom már, hol láttam, talán gépen néztem, de tudom, hogy a 4.évadtól kezdve vagy AXN-en, vagy gépen néztem a LOST-ot.
    Furcsa. Ez a sorozat volt az első igazi SOROZAT, amit úgy komolyabban néztem. Azóta hányat kezdtem el, és hány van félbehagyva most is, te jó ég…
    Ez volt az első, amit letöltöttem, így bevezetett egy új világba.
    Ez volt az első, amihez néztem rajongói oldalakat.
    Köszönet a Lost.hu-nak, Pálmafának, Molnigee-nek, és a többieknek, hogy egy igényes és profi fansite-ot hoztak létre, ami méltán kiérdemli azt, hogy lost.hu legyen.
    Aztán kb. az 5.évad körül kezdtem el lostspoilers.org-ra járni. Köszönet a Josh-féle oldalért, nagyon fontos állomás lett a sorozat “kinti” világában.
    Ez a két oldal törzshelyemmé vált, habár nem gyakran írogattam, inkább csendesen nézegettem, olvasgattam, magamba szívtam minden infót a kedvencről.
    Most így visszanézve olyan fura, valahogy az összes gépen levő lostos cucc olyan réginek, elavultnak tűnik, feleslegesnek is, habár nem dobom ki őket, jók lesznek emlékezni.
    Emlékezni és továbblépni: most ezt kell tennie minden igazi fannak. Biztos, hogy még több éven át annyi minden fog emlékeztetni a Lostra, legyen az egy hűtőmágnes, egy kisbusz, egy ankh, vagy egy tenyérre filccel felírt szöveg. Nagyon sokszor fogunk emlékezni “de jó is volt”, “emlékszel, mikor…?”, és nagyon sokszor mondhatjuk, hogy köszönöm.
    Köszönöm ezt a hat évadot, a zseniális részeket, a sokkoló cliffhangereket, a várakozásokat az évadok vagy a részek között, ami egy nagyon furcsa érzés volt, és hiányozni fog.
    Köszönöm, hogy a LOST vezetett rá arra, hogy figyeljem a színészi játékot.
    Gratulálok Michael Emersonnak, Terry O’Quinn-nek, Henry Ian Cusicknak és a többieknek, akik elengedhetetlenül jó formát hoztak. Köszönöm J.J. Abramsnek, Damon Lindelofnak, Carlton Cusenak, Jeffrey Liebernek, Bryan Burknek, és a teljes stábanak ezt a felejthetetlen, nagyszerű élményt. Megmarad bennem még sokáig, hogy a vizuális effektekért Kevin Blank felel, hogy a castingot April Webster csinálta, hiszen 120 részen át akarva-akaratlanul láttam a stáblistát.
    Megmarad Faraday, Locke, Sawyer, vagy épp Ben stílusa, vagy az az érzés, amit a sokkoló befejezések után éreztem, mint például az 5. évad vége, és (bármily meglepő) az Exposé.
    Kicsit zavaró volt, hogy akit megkedveltem, azt kinyírták még abban az évadban, (Boone, Eko, Libby, Paulo, Nikki, Faraday, Charlotte, Juliet) de ez sem tántorított el.
    Köszönöm az emlékezetes pillanatokat – Ana-Lucia és Eko összeborulása, Des és Penny telefonos jelenete, és sorolhatnám, de nem lenne vége.
    Köszönöm – férfiként – a szép csajokat, az eyecandy részeket (főleg hogy még Charlotte-nak is csináltak egyet, de nem mellékes Kate, Juliet, Nikki, Shannon, vagy még Achara sem), köszönöm a brilliáns poénokat, amikből majd’ minden részre jutott, hála főleg Hurley-nek, Miles-nak és Sawyer-nek, köszönöm a csodás zenéket, amelyekre talán nem is figyelünk, de ha nem lenne ott, hiányoznának, Michael Giacchino mindig is az első zeneszerző lesz aki eszembe jut.
    Soha nem felejtem el azokat a jeleneteket, amik valahogy nagyon megfogtak, pl. Charlie halála, vagy éppen Boone látomása.
    Másik nagy érdem a készítőknek: ügyesen hoztak vissza szálakat korábbi évadokból, főleg az utóbbi két szezon folyamán, már-már megszámlálhatatlan mennyiségben, akár csak egy mozdulat vagy egy mondat alkalmazásával. Sok trükköt játszottak el újra és újra: szemfelnyitás, koporsófelnyitás, stb., és ezek megint csak emelnek a sorozat színvonalán.
    Egyszóval bármely elemét nézem a LOSTnak: zseniális. Nem tudom elégszer alkalmazni ezt a szót, pedig lenne rá szinonima rendesen. Óriási rajongótábor, “kattogás”, szálak összekuszálása, elmés váltások, az idősíkok összevissza ugráltatása, az apró dolgokra figyelés, az ismeretlen színészek magaslatokba emelése, az alternatív valóság-játékok által kitalálható dolgok, a Via Domus, a bravúros színészi játékok, zenék és forgatókönyvek, szövegek, poénok, nyelvi játékok, effektek, és egy kis rejtett történelem- illetve filozófiaóra. Az élet legalapvetőbb kérdései kerültek fókuszpontba a legegyszerűbb tinédzser rajongók számára, és százezrek örülhettek, ha bejött egy teóriájuk.
    A várakozás a részekre, feliratra (kösz, doreus, chetory, BlaiseCT), az alap másnapi beszédtéma, a kibeszélők, a sok fanmade videó és kép, a versenyek, karakterpárbajok, ARG-k, minden, olyan méretű univerzumot teremtett a LOST köré, ami a legtávolabbi embereket is összekötötte, és nem lehet belőle kiszakadni.
    Annyi dolgot írhatnék még, remélem, mindenre emlékezni fogok, sőt fogunk, mindannyian, akiket egy dolog köt össze: egy sorozat, A SOROZAT rajongói vagyunk. És most búcsúbeszédeket írunk, találgatunk, reménykedünk az el nem jövő folytatásért, filmekért, barátok ülnek össze egy italra, hogy megbeszéljék, hogy is volt, sokan elgondolkoznak, magukba néznek, átgondolják, megbeszélik a téziseket, a híres idézeteket, amik remélem évek múlva is feltűnnek valahol, meghallgatják a régen hallott zenéket, és eszükbe jut a bunker, az odaégő sütik Julietnél, és sok más minden, mindaz, ami 6 év alatt összegyűlt, mindaz, ami emberi mértékkel felbecsülhetetlen.
    Éppen ezért nagyon nagy tisztelet azoknak, akik mégis megpróbálják összeszedni akár a halottak listáját, próbálnak egy összefoglaló videót csinálni, vagy éppen idővonalat.
    Köszönet a szerethető és gyűlölhető karakterekért, és még annyi mindenért mondhatnék köszönetet, de csak annyit szólnék még, hogy ne hagyjuk, hogy ez a kialakult társaság szétszéledjen. A sorozatnak sajnos vége, de a szelleme, az univerzuma, a rejtélyei tovább éltetik, és bőven van benne kihoznivaló.
    Oly sokmindent összegondoltam, hogy mit is akarok mindenképpen beleírni ebbe a búcsúbeszédbe, amely hosszabb már, mint a 6.évados kibeszélős posztjaim együtt, de szerintem a lényeges dolgokat elmondtam.
    Fáj a búcsú, de ahogy egyszer mindenki meghal, ugyanúgy egyszer minden sorozat véget ér.
    Soha többé nem lesz ilyen, vagy ahogy a Lost-himnusz refrénjének utolsó sorában fogalmazzák meg: “life goes on, but I’ll never be LOST again”
    Azaz az élet megy tovább, de soha többé nem leszünk “elveszve”.
    Én kívánom, hogy maradjunk elveszve, jó értelemben, de mindenki lépjen tovább a sokkállapotból, és az emlékeiben tartsa fenn a LOST feledhetetlen pillanatait.
    Mivel is zárjam…4 8 15 16 23 42?…Everything happens for a reason? We have to go back?
    Inkább…remember and let go.
    Köszönök mindent, L O S T. Életem kitörölhetetlen része lettél, és ez így van jól.
    R. I. P.
    Köszi, ha végig bírtad olvasni!

  58. Nos, hááát tényleg nem lett rövid, de megszokhattátok, hogy szeretem egybe leírni a dolgokat.
    Josh, várunk a te búcsúbeszédedre is…
    Én pedig nem tűnök el, továbbra is látogatni fogom az oldalt, ezzel a hosszú búcsúzással én továbbléptem, javaslom ezt nektek is.
    Remélem maradunk itt, így. Én itt leszek, csak nem 2 naponta fogom nézegetni 🙂
    Sziasztok, jó volt veletek, emlékezzetek és lépjetek tovább!
    Namaste!
    Enzo Valenzetti

  59. NÁMASZTÉ! Így kell búcsuzni egy sorozattól:
    lásd:

    http://abc.go.com/watch/clip/lost/SH006723620000/165261/261995

  60. http://abc.go.com/watch/clip/lost/SH006723620000/165261/261857

  61. Huh, én ezt a sorozatot 7-8 évesen láttam először az rtl adta.
    Anyukámmal néztem még balaton kenesén.Anya azt mondta hogy a plakátok alapján csak egy hülye dokumentum film 😀
    Arra is emlékszem hogy nem az elejétől áttam hanem ott amikor először meghallották a füst hangjait.
    Teljesen beszartam a pilottól :DÉs mindig féltem kártyázás közben hogy egy nagy nyálkás szörny a hátam mögött van.
    A füstöt én ugy képzeltem el mint egy duel masters kártya összekeverve a harry potteres lupinnal XD
    Aztán mikor hazajöttünk keneséről eszembe jutott hogy lost van és onnantól kezdve minden héten néztem az új részt.Anya is szerette de csak a Flashbackek miatt 😀
    Emlékszem hogy a Russós Sayidos rész után egy ilyen peter falkos film jött és azt is néztem.
    És arra is emlékszem hogy az 1×18 elött a rákospalotai pólus centerből jöttem haza anyával meg a nagyimmal.És annak az első 20 percéről le is késtem.
    És hogy az egyik barátom szintán nézte és szerette.És mindig teóriákat fűztünk.
    Hajj azok a szép idők.Az első évadfináléján s rengeteget izgultam de nem mérhető a 2.évad első részéhez.
    Huh azon még most is anyázok ha rá gondolok hogy éreztem a cold opennél :DÉs a másodikat jobban élveztem az elsőnél!
    Emlékszem hogy akkor kezdődött a netes pályafutásom.Mindig felmentem a netre és emlékszem hogy először egy ilyen hülye Jimmy Kimmeles videóban láttam először a füstöt. XD
    Hát teljesen ledöbbentem XD Aztán mindenféle teóriát és videót meg ilyen írásokat láttam a 2.évadról amitől tök berezeltem XD
    És a Michaelt mindik Miselnek olvastam és amikor láttam a neten hogy Michal megölte Libbyt azt hittem hogy valami Misel ölte meg XD.Aztán anya mondta hogy az nem Misel hanem Májköl XD
    De akkor még annyira kezdő voltam hogy még nem tudtam semmi leírást elolvasni.Szóval anyáztam a finálén rendesen.Viszont ezután vhogy nem vártam a lostot.Valahogy sok minden más lekötött
    de attól még szerettem.
    Aztán jött a harmadik évad…
    Későn adták e én mégis néztem.Volt hogy balaton kenesén is néztük (3×04 és 3×05) de túlságosan anyukám véleményére döltem ő meg nem szerette ezeket a részeket annyira így én se egy picit.Aztán innentől rátaláltam a wikipédiára ahol rendszeresen olvastam előre a leírásokat és láttam hogy minden úgy történt ahogy leírták,de részeket továbbra se tudtam letölteni.Az egész évad nagyon kellemes lett.Minden héten az arcomba kaptam wtf-ket és a finálé pedig egyszerüen hihetetlenül mesteri volt.Azóta is kedvenc.
    És aztán jött a 4.évad.Amikor megtaláltam a lost spoilerst 😀
    Jacki néven jelentkeztem be.Nem tudtam letölteni és akik mondták csak annyit mondtak hogy google is your friend ezért az unokatesóm segítségét kértem.És ő mutatott egy lyen cabos letöltési rendszert.És addigra már a 4×08 volt sőt már jött volna a 4×09 és pont sikerült együtt letölteni a 9 részt.És maraton volt 😀
    Pont ott voltam székesfehérváron a nagymamámná így hangulatos is lett.a 4×10-et hazafeléút néztem meg a 4×11-et otthon és anyáztam rendesen a 4×12-őt is a gép elött a 4×13-14 pedig anyával.Egy picit a végét untam de öszvissz nagyon jó volt.Az egyetlen baj az volt hogy nem tudtam honnan töltsem le a finálét.Aztán végül annak ellenére hogy anya megtiltotta torrentet használtam.Emlékszem hogy számtech orán löttem el magamnak hogy ki van a koporsóban. (:
    Aztán az ötödik évadot annyira nem vártam azért mert tulságosan anya véleményére támaszkodtam de mégis izgultam nagyon az első epizódon és a többin is mind.Annak elelnére hogy állítottam hogy nem olyan j ,minden héten teljesen maga alá vont.Ebben az ében vsz volt a nevem mert Jackiként sok baromságot csináltam(Más nevében irogatás)És emlékszem hogy amikor némettáborban voltam a 15.részről maradtam le és amikor kiderült hogy flocke meg akarja ölni Jacobot teljesen lemerevedtem.És mégjobban a finálén ami annyira fantasztikus és zseiális volt hogy teljesen az alatt voltam 1 hónapig.Át tört a jég újra szerettem a lostot.
    És anny várakozás volt a hatodik évadhoz.Hajnaligjra nézés nyáron mindig.Hajj…
    Aztán HAHA lettem és sok baromságot beírtam az oldalba.Többrészt azért is mert nem teccet az új design de aztán hozzá szoktam.
    És aztán eljütt a hatodik utolsó évad.Ebben az volt az emlékezetes hogy élöbe néztem az évad felét.Az elsőtől a harmadikig gépen az ötödiktől a 9.-ig élőben a 10.-től a 12.-ig gépen a 13-14 élő 15-16 gép és 17-18 élő.
    Nagyon sok szép emlék köt ehhez az évadhoz.Lassú tempó nagyon bejött és a finálén majnem sírtam.
    Rengeteg szép emlék köt a sorozathoz.Nem is beszélek az ismétlésekről ami nyáron mentek vagy hogy aa mamámmal is mennyi jót néztük.Vele most az 5.évadnl tartunk és imádja (:
    Köszönöm lost ezt a sok szép évet.

  62. Legalább a gyerekeknek tetszett. 🙂

    Az első 5 évad jó volt, de a hatodik évad, és pláne a finálé egy kalap sz@rt nem ért. Ez nem lost volt, hanem egy vallási baromság. Nagyon meghatóak voltak az egymásra találások, csak fabatkát sem értek. Kár volt ezt a remek sorozatot egy ilyen szinvonalon aluli záró évaddal elrontani. A vélemények szubjektívek, az enyém is, kéretik ezt szemelőtt tartani.

    • És mi az, amitől “fabadkát sem értek” ezek az “egymásra találások”?

    • Egyet kell értenem. A 6. évad elejével sem lett volna baj, az alt szálra kitalálhattak volna jobb magyarázatot, de ugye az írói fantázia és/vagy az időhiány ezt hozta ki. Blőd és hatásvadász benyomását kelti. Az írói racionalitás és ismeretek hiánya teljesen elvitte a sorozatot az általatok “hit”nek nevezett irány felé, én a “mese” szót használnám, szubjektív ugyebár… Lehet támadni a véleményem miatt, de nem tartom fantáziadúsnak, ha bedobnak egy cliffhangert amiből aztán semmi nem sül ki, kerül a süllyesztőbe. Az adott heti rész nézettségét biztosította, és ennyi volt a szerepe. Ismételni tudom magam: hatásvadász.

  63. És melyik cliffhangerből nem lett semmi? Én cliffhangernek ana lucia és libby lelövését, vagy “el kell mozdítanunk a szigetet” gondolom, és mindkettőből sokminden sült ki. Valamelyik évadzáró? 1 évad bunkerbe lepillantunk, másodok évad felhívják Pennyt, hogy “megtaláltuk” harmadik évad szakállas Jack visszamenne a szigetre, 4 évad Locke a koporsóban, 5. évad felrobban a hidrogénbomba. Talán ez utóbbi ami hagyott némi légüres teret maga után a többi mind kiváló és sokatjelentő cliffhanger.

  64. Egy vmit nem értek miért szidjátok ennyire a sorozatot, hogy nem lett megmagyarázva minden. Én pont ezért szerettem. Mert nem az egyszerű amerikai embernek készült aki 150kilósan beül a tv elé hamburgert enni és mindent a szájába rágnak, hogy mi miért történik. Azért lett a kedvencem, mert gonoldkozni kellett és kell. Mert a sorozat történetét én magam alakíthatomm, fejleszthetem. Ők csak a helyes úton tartanak. Lehet rajta gondolkozni. Nem vége és egy hét múlva elfelejtem hogy miről is szólt, hanem még egy év múlva is gondolkozok, hogy mi lett volna, ha… 😀
    És ami nem lett esetleg megmagyarázva arra alkothatok egy saját teóriát. Hogyan jött létre a szobor? Egyiptomiak építették. Hogyan kerültek egyiptomiak a szigetre? Jackob elődje hozta őket. Miért hozta őket? Utódnak. Kik voltak még Jackob helyén és mióta tart ez?… és így tovább, minden válasz egy újabb kérdést szül. És megmagyarázni mindent nem is lehetne a LOSTból. Mindenkinek kell egy saját elképzelés. Például ezt az egyiptom históriát lehet hogy sokan elvetitek majd, de nem is kell vele egyetértenetek. Ez az én történetem. Nektek majd más lesz. Másik pedig, hogy ezek már nem is biztos, hogy meg kell hogy legyenek válaszolva. Hiszen már rég voltak, ami történt megtörtén egyszer úgy is meghalunk. Akkor pedig mind ez semmit sem fog számítani. Ezt jelentette nekem a LOST és igen szerintem nagyon jó befejezése lett.

  65. szomorú hogy befejezödött…:( Igaz az axn-en még hátra vannak az utolsó részek de ahogy olvastam a spoiler-et és probáltam videon megnézni -nem találtam- nem lettem okosabb csak még kiváncsibb a finálira. Megszerettem a szereplöket és néhány karakter börébe életébe szívesen belebújnék. nekem is az tetszett a lost-ba hogy a nem is mindenre adott választ van fantázia mindenkinek/mindenkiben hogy saját megválaszolatlan kérdéseire megadja saját maga a választ az hogy az írok nem tártak fel minden választ az nem baj a sok milliárd ember ezer meg ezer ötletével végtelen befejezést kapnánk amitöl csak unalmas lehetne egy ennyire megcsinált sorozat.Amíg az axn-en vetitik addig hátradölve hétről hétre csak gondolkodni fogok a saját válaszaimon és szerintem lesz olyan izgalmas mint az eredeti:D
    h i á n y o z n i f o g!!!!!!
    LOST

  66. Sziasztok. :S
    Nagyon-nagyon fog hiányozni a sorozat az a sorozat amelyik megváltoztatta az életemet szinte sokkal komolyabban vettem mindent. :S Nem is tudom mit írjak mivel ugyanazt érzem mint az idáig kommentelők. Egyszerűen nem tudom mit fogok nézni mindig a tv-ben. :S 6 évvel ezelött elkezdtem nézni egy sorozatot amit akkor csak úgy néztem a tvben de pár rész után nagyon nagy fantikussá váltam mára szinte egy spirál füzetet tele töltöttem a jegyzetekkel meg sok mindennel. :S szerintem ha elmúlok 18 fogok csináltatni egy tetotvállást ennek a csodálatos sorozatnak az emlékére. 😥 Nagyon nagyon fog hiányozni minden egyes másodperce. :S Egy valamit nme értek hogy Nemezise mikor ment bele Locke testébe. :S na m1 azért kköszönök alotnak mindne rész amit izgulva néztem végig. :S :”((

Vélemény, hozzászólás?

 
