Jorge Garcia is búcsúzik

~ Szerző: joshjb - 2010/05/27.

100 hozzászólás to “Jorge Garcia is búcsúzik”

  1. You’re handsome, dude.

  2. Lol milyen szakálla van 😀 mintha egy lakatlan szigeten élne xd

  3. nekem is ez a lakatlan szigetes cucc ugrott be először xD..de sztem tök cuki, h így elköszön (:..a többieknek is ezt kéne! : )

  4. Most biztosan hülyének néztek majd, de nagyon nem tudok valamit.. 😀
    Pedig tényleg nagyon nagy fan vagyok, szerintem minden egyes részt én néztem meg a legtöbbször.. 😀 De Jack nyaka miért vérzett?

    • Azért mert Locke ott vágta meg neki. Az oldalát is azért fogta mindig, mert Locke odaszúrta a kését amikor harcoltak az esőben.

  5. Oké látom már, szigeten volt neki egy seb..

  6. Egy kérdésem nekemis lenne, az Alt világ mikor keletkezett, minek hatására, a hidrogénbomba? Vagy már előtte jóval?

    • Ez egy jó kérdés, ezt nem tudjuk pontosan… Lehet hogy a bomba miatt, de szerintem akkor jött létre, amikor már mindenki meghalt a normális életükben, mert csak így találkozhattak ismét

      • Ben azt mondta Hurley-nek, hogy tegye azt amihez a legjobban ért: szeresse az embereket. Lehet hogy ennek a szeretetnek a műve.

  7. te jó ég..na akkor az a világ a purgatórium volt, az átjáró a valós élet és a túlvilág között..oda ezekszerint úgy került mindenki, hogy nem emlékezett az életére, hanem az álmait hajtotta végre..átkelni viszont csak együtt tudtak, mert az együtt eltöltött idő volt számukra a legfontosabb az életükben (ezt magyarázta Christian is Jacknek) tehát: ez a világ nem akkor keletkezett mikor meghaltak, ez a világ mindig is létezett és a halottak ide kerültek be..lehet hogy a többiek is ott voltak, Michael Walt Eko stb, csak őket nem mutatták a színészek miatt..

    • Michael, Walt és Eko nem a színészek miatt nem került az altba, hanem azért nem, mert nem érdemelték meg. Máskérdés, hogy Keamy mivel érdemelte ki?

      • Walt azért nem volt mert megnőtt a színész, Michael azért mert a szigeten rekedt, AAA meg nem akart hawaii-ra menni 😀

      • Mi van akkor ha a Waltot játszó színész nőtt egy picit, inkább az lehetne baj, hogy túl fiatal még. Már ha értetted a sorozat végét.

  8. És ebben a világban ilyenek megtörtének hogy mindenki ugyanúgy az Oceanic 815-ön ül, mindenkinek van külön élete, külön célja, más munkahely… ? mert akkor ez így elég fura. szerintem ebben közrejátszott a bomba is amit Juliet felrobbantott, különben mi értelme lett volna amikor felrobbantotta? annyi hogy visszakerüljenek a saját jelenükbe? mert emlékszem Richard azt mondta Sun-nak az 5. évad fináléban, hogy látott 1 nagy fényt és hogy ők “meghaltak”. Tehát ez elég érdekesen van megcsinálva szerintem…

  9. Kellene egy 2 órás műsor Damon Lindelof és Carlton Cuse-al ahol a legnagyobb rajongók feltennének nekik kérdéseket a történtekkel kapcsolatban.. Mindenre választ kellene kapni, egy ilyet nem bánnék, lehet aztán idővel kiderül minden, csak várnunk kell

  10. persze lehetne egy ilyen műsor és kiderülne, hogy semmire nincs ép válaszuk…szerintem akkor csalódnánk a legnagyobbat 😦

  11. amugy a prince of persia film is ezzel a végzet továbblépés halál utáni élet dumával kezdődik : http://megavideo.com/?v=2O08ESSI (magyar)

  12. s

  13. Nekem csak 1 vmi nem világos. :S
    Richard tudta h Ben nem látja Jacobot?
    Mert elvielg tudnia kellett, és akkor miért nem szólt Bennek h nem is Jacob parancsait követi, hanem MIB-ét?

    • Richard hozta a papírokat, Richard tudta hol lakik Jacob tehát Jacob utasításai voltak! Mikor Ilana a kunyhóhoz ment azt mondta “nincs itt valaki más használja”

  14. A bomba azt hitték müködni fog. Nem müködött. Csak arra volt jó, hogy visszakerüljenek a jelenbe.
    Az elsüllyedz sziget pedig azért volt, hogy félrevezessenek és nagyobbat üssön a finálé. A sidewísben egyikük sem tudott a szigetröl, számukra nem létezett, amig nem kezdtek el emlékezni az életükre.

  15. emlékezzetek mikor juliet meghalt akko értelmetlenül mondta h kávézhatnánk eggyet és a végén is ezt mondtam mikor az automatánánl egymásra leltek ebben is lehet valami

  16. ez még lehetne arra fogni, hogy félig már a halálán volt Juliet és átment vmennyire az ALT-ba…de azért fura, mert az ALTban csak akkor találkozhatna Sawyerrel, mikor már Sawyer is halott.
    amúgy szerintem ez is csak egy “na csináljunk vmi WTF beszólást” akart lenni 😀 meg hogy azt higgyük h elsüllyedt a sziget…stb

  17. HATALMAS!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. Gonosz módon ide tűzném a saját teóriámat a Lost-ról. Előljáróban: A lost nagy rajongója voltam az 5. évad végéig, minden részt azonnal USA vetítés után néztem. Az ötödik évad végével “betelt” a pohár és a 6. évadba csak azért kezdtem bele, mert ugye ez a “final season” és mostmár csakazértis végig szenvedem. Ennek a “hanyagságnak” köszönhető, hogy csak ma néztem meg a finálét is. Az egész finálé alatt az orrom alatt mormogtam, hogy na mi lesz már, mi lesz ebből, miért ilyen bla-bla.
    De a vége engem is hanyatt ütött. Vicces, hogy ilyen szinten tud egyetlen jelenet alapjaiban megmagyarázni MINDENT, ami a sorozatban történt. És igen, én azok közé tartozom, akik MINDEN-re magyarázatot kaptak a befejező képsorokkal.
    Miről is beszélek: Az én elképzelésem szerint ez a sorozat egy iszonyatosan spirituális élménytről szól, melynek a lényege, hogy amennyiben valaki értelmetlenül, zavarodottan hal meg, akkor a lelke képtelen ezt feldolgozni és a lélek gyárt magának egy alternatív folytatást, amelyet végig kell élnie, hogy végülis képes legyen “normálisan” meghalni, és ezzel értelmet nyerve képes legyen tovább lépni.
    Az Oceanic 815 járat összes utasával együtt a tengerbe zuhant és mindenki meghalt, senki nem élte túl a szörnyű tragédiát.

    Ha te zuhannál le egy repülővel a háborgó tengerbe és utolsó pillanatban még megpróbálnál belekapaszkodni egy utolsó mentőőv gondolatba, akkor te mit képzelnél el menekülésedül? Én valami ilyesmit:
    – Remélem, hogy ahol lezuhanok ott lesz egy sziget, egy csodálatos szép és nagy sziget. Remélem, hogy velem együtt nagyon sokan mások is túlélik, mert akkor talán közösen ki tudunk jutni, vagy ránk találnak.
    – De persze nem juthatunk ki és nem is találhatnak ránk, hiszen ez a sziget csak a gondolatunkban létezik. Na már most ha a gondolatunkban létezik, akkor kéne hozzá egy jó story. Nincs paradicsomi sziget gonosz szörny nélkül (MIB), és nem árt oda néhány bennszülött is (Others) ja és persze minden eldugott szigeten folyik néhány titkos kormányprojekt úgyhogy kell ide egy kis Dharma is.
    – Innentől kezdve elindul az elképzelt szigeten az élet, a bolyongó lelkek benépesítik a szigetet és elképzelnek rengeteg más szereplőt is, akik kellenek a történethez (Walt, Echo, Ben, stb.). Van köztük olyan, akikkel közösen “zuhantunk” és vannak akiket csak a szigeten fogunk megismerni.
    – Majd ahogy szépen lassan zajlik a történet egyik másik lélek végképp megnyugszik és “meghal a szigeten”, ezzel átkerülve a sideway-be, ahol a baráti lelkek bevárják egymást, mielőtt végképp elhagyják a purgatóriumot.

    Éppen ezért nem léphetet be Ben a templomba, hiszen ő már csak egy elképzelt szereplő volt a bolyongó lelkek számára. És hogy miért volt ott Desmond és Penny? talán azért, hogy ez az alternatív magyarázat se legyen tökéletes 🙂 Egy dolog biztos, ez az alternatíva számomra mindent megmagyaráz. Hiszen egy zaklatott a testtől elszakadt lélek számára miért lenne annyira elképzelhetetlen, hogy egy trópusi szigetre jegesmedvét helyezzen, vagy éppenséggel a világvége masinánál ha lejár az idő, akkor hieroglifák jelenjenek meg. És – mint bármilyen zavaros álomban -, amikor már a hieroglifák is lepörögtek, akkor miért ne lehetne az alagsorban egy kulcs, amit elfordítva még a világvége gép is kikapcsolhatóvá válik. Nem is beszélve a sziget-elmozgató masináról és a többi fantazmagóriáról.

    Köszi, hogy elolvastátok.

    • nekem tetszik ez a megközelítés is, de az biztos h teljesen felforgatod az eddigi állításokat. azt hiszem az ki lett jelentve, hogy a szigetes események megtörténtek és valósak voltak, de nem akarok illúzióromboló lenni, mert amit Te mondasz az is egy nagyon jó egyéni jelenetéstartalom és felfogás 🙂

      • Végre hallok olyan szavakat is akik nem szidják a LOSTot. 😀
        Igen ami a szigeten történt az megtörtént, de tényleg jó befejezés ez is. Amit nem értek miért szidjátok ennyire a sorozatot, hogy nem lett megmagyarázva minden. Én pont ezért szerettem. Mert nem az egyszerű amerikai embernek készült aki 150kilósan beül a tv elé hamburgert enni és mindent a szájába rágnak, hogy mi miért történik. Azért lett a kedvencem, mert gonoldkozni kellett és kell. Mert a sorozat történetét én magam alakíthatomm, fejleszthetem. Ők csak a helyes úton tartanak. Lehet rajta gondolkozni. Nem vége és egy hét múlva elfelejtem hogy miről is szólt, hanem még egy év múlva is gondolkozok, hogy mi lett volna, ha… 😀
        És ami nem lett esetleg megmagyarázva arra alkothatok egy saját teóriát. Hogyan jött létre a szobor? Egyiptomiak építették. Hogyan kerültek egyiptomiak a szigetre? Jackob elődje hozta őket. Miért hozta őket? Utódnak. Kik voltak még Jackob helyén és mióta tart ez?… és így tovább, minden válasz egy újabb kérdést szül. És megmagyarázni mindent nem is lehetne a LOSTból. Mindenkinek kell egy saját elképzelés. Például ezt az egyiptom históriát lehet hogy sokan elvetitek majd, de nem is kell vele egyetértenetek. Ez az én történetem. Nektek majd más lesz. Másik pedig, hogy ezek már nem is biztos, hogy meg kell hogy legyenek válaszolva. Hiszen már rég voltak, ami történt megtörtén egyszer úgy is meghalunk. Akkor pedig mind ez semmit sem fog számítani. Ezt jelentette nekem a LOST és igen szerintem nagyon jó befejezése lett.

  19. szerintem az a múltkori postban lévő magyarázat elég sok mindent elárul.
    az én véleményem szerint Jacob hozta az egyiptomiakat, mert megakarta öletni MIB-t,ők is jelöltek voltak. ők építették a szobrot isteneik tiszteletére, ők építették a templomot is, a templom alatti járatokban (ahova Ben ment MIB-hoz vezekelni) olyan freskók voltak amin az egyiptomi istenek harcolnak a Füst ellen, ez így nekem kerek.
    Jacob terve nem vált be, hozta az újabbnál újabb embereket de nem sikerült legyőzni MIB-t, aztán elhozta a Dharmásokat, mert arra gondolt, hogy talán a tudományos cuccaikkal letudnák győzni, végül is a szonárkerítés működött is, de MIB megrontotta Ben-t ezért a Dharma elpusztult…sőt továbbmegyek, lehet h Jacob utána azért választotta ki Jack-éket jelöltnek, mert látta őket Dharma-időben!!!…de ha nem is, ez innentől már elég egyértelmű.

  20. Azért az egyiptomiak kicsit korábban voltak szerintem, mert mikor gyerekek voltak Jacobék, akikhez elment MIB már későbbi időkből voltak, mint az egyiptomi kúltúra….

  21. akkor ez ellentmondásos, mert tényleg volt ott Füstis hieroglifa…és a Füst ugye csak Jacobékkor jött létre, na mind1, gondolom akkor még nem gondoltak rá.

  22. Szerintem gyanús, hogy Jacobék mostoha anyja is lemerészkedett a fényhez és füst lett. Nem véletlenül sikerült betemetnie a kutat, és annyi ember lemészárolnia. Ráadásul, ahogy figyelmezteti őket, hogy mi lesz eléggé úgy hangzik, mint aki már meg is tapasztalta.

  23. Akkor nem halhatott volna meg!

  24. Szerintem két eset lehetséges:
    1: miután a FüstMIB kiás(at)ta újra a kutat, felszerelte a kereket és jól megtekerte (úgy -3000 évnyit): onnan tudta később, mire jó a kerék, merthogy őt a halmazállapota miatt nyilván nem vihette már haza, hiszen ugyanolyan ott ragadt kísértet volt csupán mint Michael, igaz, nem olyan “fapados”. Vagyis a legközelebbi kalucsnis embertranszport már egyiptomiakból állt, akik a szitut levágva előbb jól beszartak, majd szobrot és piramist állítottak, és megcsinálták odalent azt a nokedliszaggatót is, hogy elnyerjék a fekete borzalom jóindulatát, ami hitük szerint az érdemteleneket nyírta ki: ezzel megteremtették (vagy megvalósulni hitték) a Szív próbájának “liturgiáját” – amit alaposan benéztek, de az vesse rájuk az első követ, aki nem.

    2: lehet, hogy a szobor és a lyukas tábla (amin elég jól lehet amőbázni, ha van elég kavics) már ott volt sok ezer éve, és Jacob öccse csupán az ikszedik Füstté vált pech-ember (az Anya valahonnan mégiscsak kiszopta, hogy van “rosszabb a halálnál”): volt ott lent pár csontváz, talán ők voltak Ammit és társainak eredeti modellje a még korábbi őslakók előtt. (Ha a FüstMIB sérthetetlenségét nézzük, az Anya biztosan nem volt Füst.)

    A többi kérdésre is lehet hasonló spekulatív jó/rossz választ találni: pl. a ledobott ellátmány a rossz belépési szög miatt késett 25 évet; a DHARMA-nak volt külső telepe, de talán jobbnak látták nem visszamenni (vagy nem is tudtak, bár Dr. Mittelwerk csapata erősen próbálkozott, lásd Experience): Alvar Hansoékat is Jacob vitette oda (a “felkoordinátázott” hajónaplót Jacob a Hanso családhoz juttatta: egy kalózhajó lefoglalt holmijába csempészve), hogy kinyírják neki a Füstöt, de a hippik azt jól lesz.rták, inkább csináltak egy védőkerítést, és pont a tiltott dolgot kezdték ba52tatni a föld alatt, ezért Jacob végül rájuk küldte Alpertékkel a ciklon b-t.

  25. Amúgy rájöttem hogy dobták le a dharma kaját 😀
    Elmondjem?

  26. De hogyhogy oda tusdtak jönni egy repülővel ha a sziget hozá férhetetlen?

  27. Na?Senkisem tudja?

  28. Szerintem az ingával megkeresik a megfelelő kaput, és ledobják! Aztán vagy talál vagy nem!

  29. Nem.A világítótoronnyal.
    Ha jól emlékszel ,Widmore is így találták meg a szigetet.
    És a szigethez hozzá lehet férni ,ha követjük a bizonyos kordinátákat.
    És Hurley meg is említi hogy így tudtak idetalálni.

  30. Vagy pedig a legevidensebb, mivel az otherek nem voltak olyan gonoszok, egyszerűen odavitték túlélőinknek, hogy találják meg. 🙂 Elvégre kellett az anyáknak is enniük, meg akkor kiket raboltak volna el ha éhen halnak? 😀

  31. most visszanéztem a 6.évados promokat és olyan furcs érzésem van főleg ettől:http://www.youtube.com/watch?v=On0okjm_zck ez volt a legszebb promo :D:$

  32. A soundtrack-ek kottáját valahonnan megtudom szerezni? Lehet bolt is, net is, fekete is, fehér is :).
    Leginkább a Life and Death kellene.

  33. azon rágódunk, hogy mennyi mindent nem válaszoltak meg. Azért, mert a sorozat műfaja nem fantasy vagy scifi. Hogy pontosan mi is, arra nagyon sok portál nagyon sokféle választ ad (kalandfilm, dráma, stb.). De pont ez a lényeg, hogy nem a földöntúli dolgok apró részleteinél (füst) ragadnak lesz. Hiszen sosem láttuk Flocke-ot átváltózni füstté. Egyszer mutatták a saját szemszögéből, hogy repül a füst, egyszercsak megáll, és földetér Flocke lába (gondolom ezzel akarták bizonyítani, hogy nem kamuzik, tényleg ő a füst). Sosem volt olyan effekt, amit egy fantasy kedvelő ember várhat, hogy elfeketül a szeme, és kitör a szájából a füst, vagy ilyenek. Nem tér ki arra, hogy megismertesse az ellenséget teljesen (mint pl. Heroesban mindent tudunk Sylarről). Elénk tolják az ellenségeket, megismerünk egy-két dolgok róluk és ennyi. A kis részletek homályba vesznek. Ezért is nem tudjuk meg pontosan, hogy Jacob mi módon mászkált ki a szigetről, meg mi módon készült el a kerék. Egyszerűen egy-két dolgot megtudunk róluk, aztán ránk van bízva, hogy filózzunk a részleteken. Persze vannak bakik is. Szerintem az, hogy Richard tudta-e, hogy Ben-t MIB irányítja évek óta, vagy hogy kit lőtt le Juliet a csónakban…ezek szimplán elfelejtett dolgok. Lehet más másképp áll hozzá, én ezt írom, nekem így tetszett:)

  34. plaszkonoel… Youtube-on vannak fenn videók van olyan is ami megtanítja hogyan kell eljátszani… én is onnan tanúltam meg…

  35. enter 77: A kerékhez: Az 5×1 első jelenetében látni ahogy a dharma megtalálja a kereket felállítva ,ahogy MIB hagyta 😉

  36. amúgy szerintem én már mindenre rájöttem szóval ha vmit nem értetek kérdezzétek

  37. Na már a Life & Death meg van… lekottáztam egy piano tutorial-ról. De soknak nem találom vagy rossz minőségű a tutorial-ja. :(( Valaki nem tud segíteni? Elég ha jó minőségű tutorialt tudtok linkelni. 🙂 Köszi…

  38. 3

  39. Észre vettem egy hibát lehet hogy már ti is de azért leíróm, a 4.évad 2. részében amikor Bent meg akarja ölni Locke és Sawyer, Ben elmond mindent amit tud Sharlottról és úgy kezdi hogy 1979-ben született ami kb helyén is lenne, de hogy találkozott Daniel Faraday 1977-ben az akkor már legalább 3 éves Sharlottal?

  40. Lehet hogy nem volt pontos a forrása Bennek 🙂

  41. mandola:A sziget koordinátáit tudják csak azt nem hogy hogy lehet a szget közelébe férkőzni.Mivelhogy Frank is csak a kapott koordinátákkal tudott a közelbe férkőzni.Mivel a Dharma nem tudja a rendszeres hozzáférési koordinátákat szerintem csak azt tudják meghatározni hol lesz a sziget.És szeritem a világítótorony mutatja meg hogy hogy lehet hozzáférni.Erre mondta Jacob hogy ennek a segítségével tudnak a szigethez jutni.És Hurley utalt is rá hogy ezze lehet a szigetet megtalálni.Azért kellet 108-ra fordítani hogy úgy találják meg.

  42. Szüval: Hogy ne kapj olyan betegséget mint Desmond vagy Minkowski nem elég tudnod a sziget elhelyezkedését ,hanem a helyes útvonalat is.És azt csak a világítótorony tudja megadni vagy kiszámítod magad mint Daniel Faraday kiszámította Franknek.

    A dharma kaja : A dharma ugye csődbe ment ,de lekell dobniuk a szállítmányt nehogy éhen halljanak akik megmentik a világot.Ugye azt hazudták a bukereseknek hogy vírus van a szigeten ,azért hogy nehogy kimenjenek a bunkerből és esetleg kiutat találjanak a szigtről.És ha kimennek a szogetről nem nyomják a gombot.És akkor kampec.De ha nem mehetnek ki a bunkerből és kaja sincsen ,szintén kampec.Ezért muszáj élelmezni.
    De hogy találják meg a dharmások a szigetet ha annak nem lehet a közelébe jutni?Úgy hogy a Lámpa Oszlop segítségével megtudják hol van a sziget pozíciója.De úgy ez még semmi merthogy csak a bizonyos “kapuk”-kal lehet a szigetre térni.Ezt ugye Eloise is elmondja az 5×6-ban.De ezek a kapuk nem mindig nyilnak ki.Csak ritkán.Szóval egy bejáratot kell a szigetre találni.És ezt a megfelelő koordinátákkal lehet.És szerintem a világítótorony ami megadja a megfelelő koordinátákat.

    Ez így nem nagyon érthető ugye? 😀

  43. Plaszkonel: eltudnád küldeni? *.*
    bereczky3@t-onine.hu

  44. Azért ezt se nagyon válaszolták meg a kedves írók: vajon mekkorát kakilhat Hugó?

  45. Wáááááááááááá, rendesen rossz!
    Él a régi megszokásom, és mindennap felnézek ide ( van amikor naponta többször is! ) és semmi új dolog sincs! Se egy több éve beígért szereplőpárbaj, se egy új hír (az nem is nagyon lesz már) vagy legalább egy új komment!

    Tényleg meghalt/végetért a LOST!!!!!!!???? 😦 :S

    • én is mindennap többször feljövök :/ de már a kommentek száma is több napja 63-on stagnált. annyira rossz 😦
      sehol egy spoiler soha többé 😦

  46. jaja TEGYÜNK AZÉRT HOGY NE VESSZEN EL EZ AZ OLDAL

  47. Josh is beigért valami élménybeszámolót a fináléról de az sincs…

  48. TE JÓ ÉG!!!
    MOST FOGTAM FEL AZ EGÉSZ HATODIK ÉVADOT!!
    ÉS MINDENT MEGVÁLASZOLTAK!!!
    DE KOMOLYAN!!!
    MINDENRE RÁJÖTTEM ÉS EZÉRT MÉGJOBBAN SZERETEM A LOSTOT!!!
    Hihetetlen érzés volt amikor leesett egy csomó minden hihetetlen volt amikor rájöttem hogy Sawyer minden cselekedete abban rejlik hogy Juliet azért robbantotta fel a bombát hogy haza jusson!!
    Hihetetlen milyen érzés volt amikor rájöttem az egyiptomiak titkára vagy amikor leesett hogy miért üldözte először a füst Jackéket a dzungelben vagy amikor öösszeraktam hogy kik és hogyan dobták le a dharma kaját!!
    Ez az évad hihetetlen volt!!!
    MÉRFÖLDKÖVEL ELŐZI A HATODIK ÉVAD AZ ÖSSZES EDDIGI ÉVADOT!!!
    Megváltoztatom a listámat!!
    A hatodik az első helyen van!!!
    Mind karakterileg mind mitológiában egyszerüen hihetetlen volt!!!
    Nagyon jó érzés volt rengeteget gondolkodni és rengeteg mindenre rájönni!!!
    Agyaljatok sokat és rájöttök hogy nincs megválaszolatlan kérdés!!
    EZ A VILÁG LEGJOBB SOROZATA!

  49. És a kedvenc részem peig a 6×13 agy a 6×14.
    Am a finálé annyira nem teccet de az évad tényleg fergetegesen hihetetlenül istenkirályászul jó volt!!

  50. És hihetetlen jó hogy a lostnak a vége után sincs vége merthogy a nagy válaszokat kis részletekben rejtik el.Így nagyon fergeteges hogy többet agyalok a show vée után mint a vége elött
    A legjobb pedig hogy a sok agyalásnak értelme van mert má rengeteg mindenre rájöttem.
    PL.:Hogy látja Eloise a jövőt?

  51. példáául már az is meg lett válaszolva hogy mi lesz milesékkal amikor eljönnek a szigetről 🙂
    Vagy miért tudta Locke hogy esni fog amikor nem is volt képessége stb…

  52. Mármint az eső fog esni 😀

  53. el is magyarázhatod ezeket 😀

  54. Itt van 5 fontosabb kérdés:

    1.Miért tudta Locke hogy esni fog az eső?
    Locke azért tudta hogy esni fog mivel el volt törve a gerince.
    Anyámnak is eltört a gerince és épphogy feltudott gyógyulni.És
    mindig tudja hogy mikor fog esni az eső mivel elkezd fájni a
    háta.És szerintem akinek tört el valamije az előre érzi az esőt.
    Na képzeld ha valakit 8 emeletnyi magasságból löknek le…

    2.Hogy tudta Eloise a jövőt?
    Valószínüleg Daniel Faraday naplójából ami nála maradt miután
    Jack ledobta a hidrogénbombát.(Ugye Daniel felírta hogy Desmond
    lesz a konstansom meg egy csomó mindent)

    3.Kik voltak az egyiptomiak?
    Jacob hívta őket.Ugye a Pilotban Locke mondja Waltnak hogy
    Backammont az ősi mezopotámia sírjai között is találtak.Ami ugye
    bőven az egyiptomiak korában volt.Szerintem az egyiptomiak
    voltak az elsők közt akik Jacob kiválasztotjai voltak.Ugye az
    5×12-ben Ben lát a templom belsejében egy ábrát.Szerintem ez
    Azt jelenti hogy ugyanúgy mint Jackéknek az volt az egyiptomiak
    küldetése hogy megöljék M.I.B-t.Ha jól emlékeztek az 5×08-ban
    Sawyer leakart menni Locke-nak segíteni a kútban de nem tudott
    mert még nem volt kiásva.Szerintem az egyiptomiak újra akarták
    ásni a kutat és a kereket is beakarták építeni.
    (Amikor Ben elfordította kereket hieroglifák voltak)De szerintem
    azzal végződött az egyiptomi sztori hogy M.I.B. megrontotta
    őket és végül megölték az egyiptomiak egymást.

    4.Hogyan és kik dobták le a dharma kaját?
    A dharma ugye csődbe ment ,de lekell dobniuk a szállítmányt
    nehogy éhen halljanak akik megmentik a világot.Ugye azt hazudták a bukereseknek hogy vírus van a szigeten ,azért hogy nehogy kimenjenek a bunkerből és esetleg kiutat találjanak a szigtről.És ha kimennek a szogetről nem nyomják a gombot.És akkor kampec.De ha nem mehetnek ki a bunkerből és kaja sincsen ,szintén kampec.Ezért muszáj élelmezni.
    De hogy találják meg a dharmások a szigetet ha annak nem lehet a közelébe jutni?Úgy hogy a Lámpa Oszlop segítségével megtudják hol van a sziget pozíciója.De úgy ez még semmi merthogy csak a bizonyos “kapuk”-kal lehet a szigetre térni.Ezt ugye Eloise is elmondja az 5×6-ban.De ezek a kapuk nem mindig nyilnak ki.Csak ritkán.Szóval egy bejáratot kell a szigetre találni.És ezt a megfelelő koordinátákkal lehet.És szerintem a világítótorony ami megadja a megfelelő koordinátákat.Ugye Jacob így akarta Charles
    Widmore-t is a sziget közelébe juttatni.Hurley amúgy egy megjegyzést is tesz amiből ki lehet következtetni.

    5.Miért akarta M.I.B. hogy locke elmozgassa a szigetet?
    Hát azért mert ha Locke elmozgatja a szigetet akkor a túlélők
    számára időugrálások kezdődnek.És mivel ha Locke okozza az
    időugrálást és abba a túlélők belehalnak az olyan mintha megölné
    őket.Ez olyan úgye mint amkor a tengeralattjáron a bomba amúgy
    nem robbant volna fel ,de úgy hogy Sawyer felgyorsította a
    bombát már a veszély valós mert így már Sawyer keze által
    halnak meg a kiválasztottak.És ugyanez volt a terve FLocke-nak
    a sziget elmozdításával.De Ben mozdította el.(Amúgy Ben is
    kiválasztott csak át lett húzva gondolom Jacob megöléséért)
    Szerintem a Füst tudta hogy Ben irigységből meg fogja ölni
    Locke-ot a külvilágban.És ezzel egy újabb kiválasztottat(Locke- ot) sikerült megölnie.Szerintem ő jelent meg Shannon elöt mint
    Walt.Hogy Shannon besétáljon a dzsungelbe és Ana-Lulu megölje.
    Szintén az történt hogy az egyik kiválasztott megölte a másikat.

    Bunosz válsz: Miért volt Libby zárt osztályon?
    A férje akit nagyon szeretett és hajót is nevezett
    el róla meghalt.Ettöl Libby teljesen összetört és
    depressziós lett.Miután a Santa Rosában
    meggyógyították.Elment onnan és itt a vége fuss el
    véle!
    És ez a zseniális a sorozatban hogy teljesen komplexen előre tervezve tudták hogy mi fog történni.
    Szép volt fiuk!

  55. Az ötödik válaszod hibás.

    Jacob miatt voltak az időutazások, ő irányította az egészet.

    Ha nem lettek volna időutazások, Locke nem jutott volna ki a szigetről és nem halt volna meg.

    Ha nem halt volna meg, akkor Flocke nem tudta volna felvenni az alakját.

    Mindegy nem sorolom tovább, az egésznek a lényege az volt hogy a végén Jack megtudja majd ölni Flocke-t ezzel megmentve a világot (?), Hurley pedig átvegye Jacob helyét.

    A harmadik válaszodat meg nem értem.
    Milyen egyiptomiak?

    Voltak egyiptomiak a sorozatban? Mert én olyanra nem emléxem.

  56. öööööööööööö
    akik a szobrot építették?
    És szerintem más mód is lenne arra hogy flocke-ot megöljék nem épp az EGYIK KIVÁLASZTOTT MEGÖLÉSÉVEL!!!
    Miért akarná Jacob megöletni Locke-ot?Hiszen a kiválasztotja.
    Akkor már MIB mert ő még holtan is akarta látni.
    És a többi válaszom?

  57. bundi123:
    1. ponthoz: érdemes visszanézni Aigner Szilárd szemével is a Lostot. ; )

    Szerintem a Szigettel közeli kapcsolatba került emberek (Jacob, (MIB?) Locke, Walt illetve a végén Jack) hangulata erősen kihatott az időjárásra. Locke többször megérezte, mikor kezd esni, de mivel a gerince elvileg meggyógyult a Szigeten, nem kenném hátfájásra a helyes tippeléseit: sőt, tudat alatt akár okozója is lehetett az esőnek.

    Waltnak az eltűnt kutyája miatt rossz kedve volt, szakadni kezdett. Michael azt mondta a fiának, elindul megkeresni Vincentet, ha majd eláll az eső. Ekkor Walt elfordult, kinézett a sátorlap alól, és voilá, máris elállt. (1×03 23-24 perc)

    A végén pedig, amikor Jack már “olyan mint Jacob” és magában készül a végső összecsapásra, már gyűlnek is a felhők, FLocke meg is jegyzi, nagy vihar lesz; aztán mikor Jack a már nem sérthetetlen FLocke után rohan a sziklák felé teljesen kivetkőzve magából, leszakad az ég; és egész addig zuhog, amíg Jack meg nem nyugszik, mert a Szörny végre elpusztult. Akkor egyből elmúlik a vihar és szimbolikusan kiderül az ég is.

    Talán a Black Rock érkezésekor történt durva vihar a cunamival a MIB nemtetszésének jele volt.

    De ez természetesen csak egy saját olvasat, mindenki azt hisz erről (is), amit akar. ; )

  58. wow ez még jobb!
    Akkor viszont az első mégis rossz de az ötödiket érzem hogy így van 😀
    De a többi szerinted milyen?

  59. Am ez így naon szaar
    Jöjjön már feel valakii!!!

  60. Be kell látnunk: Egy döglődő oldalt akarunk életben tartani még páran.

  61. Gondolhattátok volna azért, hogy az oldal nem lesz olyan aktív a Lost után, mint előtte… nincsenek spoilerek, nincs miért új bejegyzést készítenie Josh-nak. A másik meg az, hogy legyetek türelmesek, a karakterpárbajok, meg ilyen dolgok biztosan lesznek, de Josh, ha jól tudom érettségizik, tehát tanul, van más dolga is az oldal szerkesztésén kívül. Ha azzal végez, biztos itt is feléled az oldal kicsit…
    Amúgy meg nekem is furcsa, hogy feljövök ide ( igazmár nem olyan gyakran…) és nincs semmi spoiler, de erre számolnunk kellett. ugyhogy türelem, nehogy itt megint veszekedés legyen vagy vmi 😀

  62. ha veszekedés lenne legalább élne az oldal…
    :/
    Szép volt ez a 3 év.Kösz Josh.
    Vége van

  63. bundi123: “De a többi szerinted milyen?”

    2. Eloise “prekognícióinak” nyilván Daniel naplója volt a kiindulási alapja (meg a saját fiatalkori emlékei a Szigetről; de a Lámpaoszlopban láttuk az USA haditengerészet 1954-es képeit is a Szigetről: a DHARMA az alapján kezdhette a Sziget első megkeresését).
    Más kérdés, hogy az olyan “apróságokat”, mint az incidens (a Manába fúrás) pontos ideje, csak a saját idejében a DHARMA után kutatva tudhatta meg Faraday, ami nyilván így is volt, hiszen a Kahanán már mindent tudott a DHARMA-ról: onnan ismerte pl. a Vihar állomás gázos trükkjeit. Sajnos itt is ordít a rengeteg kihagyott potenciál: mi mindent csinálhatott Daniel abban a három évben, amíg odavolt. Tetszett volna, ha pl. mutatják, amint odakint megnézi saját magát gyerekként (és az anyját) a játszótéren, majd tudva, hogy nem avatkozhat a saját életébe, elmorzsol pár könnycseppet). A DHARMA titkaiból nagyon kevés derült ki (a számok, a furkálások melletti céljaik, a tisztogatás kiváltó oka stb.), és szerintem nagyon ciki, hogy akár az “apokrif” Sri Lanka videóból is több titok derül ki, mint a hat éves “hivatalos” sorozatból, és ugye, a mainstream nézőknek fogalma sincs pl. az Experience infókról… (Igaz, így sokkal kevésbé fáj nekik a rengeteg ki nem bontott lehetőség.)

    3. Az egyiptomiak nagyon érdekes kérdés, minden lehet: nem tudjuk, hogy Claudia mikor kerül a Szigetre, de a latint az i.e. 1. évezredben már beszélték, tehát van közös időmetszet az egyiptomi birodalommal – bár a Dzsószerére hajazó lépcsős piramis (Templom) miatt gyanús, hogy jóval korábbi egyiptomi jelenlét volt a Szigeten mint Claudia (Cleopátra?) kora.
    Azért, mert nem mutatták, ott lehetett már a Szobor, a Templom, a kazamatákban lévő véset a cikkcakkos Füsttel (Ammit?) Anubisz mellett (biztos nem keresték… : ) ). Mivel az Álanya tudta, hogy van rosszabb a halálnál Odalent, nyilván korábban is történhettek “balesetek”, erre utaltak a lenti csontvázak is; talán egy hasonlóan különleges óegyiptom-kori Füstté vált emberrel már megkínlódtak az Álanya elődei (?).
    Ami még nagyon gyanús, hogy bár kínosan vigyáztak, hogy ne hasonlítson (ne legyen beazonosítható), de a Fény-jakuzzi lefolyódugója egy faragott kő, amin felismerhetők hieroglifákra hasonlító vésések; pedig az valószínűleg sok-sok évezreddel ősibb kütyü az egyiptomiak koránál (igaz persze, hogy az egyiptomi kultúra hirtelen felbukkanó tudásának eredete ugyanígy a homályba vész (akár Atlantisz is belekeverhető); sőt, eredhetne akár a Szigetről is, ha megfordítjuk a migráció irányát).
    Vagy B-terv: a MIB később nyilván kiásta a kutat újra, majd a fali nyílást kiszélesítette és behelyezte a kereket; és tuti, hogy ki is próbálta, de akkor rájött, hogy Füstként ez őt nem fogja kijuttatni onnan; viszont az első megtekerésnél is visszaugorhattak volna pár ezer évet a Szigettel, és akkor már akkori egyiptomiak is odavetődhettek, hogy megépítsék, amit kell.

    4. A leesett DHARMA kajára azt lenne a legegyszerűbb mondani, hogy rossz szögben érkezett és 31 perc helyett 20 évet késett; ami azért sántít, mert nyilván folyamatos ellátás kellett a Hattyú kezelői miatt (tele volt a spájz, amikor Hugo benyitott), sőt, az othereknek is volt friss DHARMA kajájuk. Ezért valószínűbb, hogy mégis rendszeres ellátmány érkezett a Szigetre, hiszen a DHARMA nem teljesen szűnt meg: lásd éppen a Sri Lanka videón látható Mittelwerk által vezetett csoportot, ami a mi időnkben is folytatta odakint a Valenzettis kísérleteket (kétharmadolni akarták az emberiség létszámát, ami azért elég durva…); illetve a Sayid által odakint legyilkolt emberek is alighanem a DHARMA tagjai lehettek (más ellenségről nem tudunk: Bramék “szektája” Jacob oldalán állt, őket nyilván nem bántották volna Benék).

    5. Elmozdítás: mivel a loop “már megtörtént”, szükségszerű volt (WWH), hogy elmozdítsák a kereket, és a MIB nyilván tudta a történelemből, hogy ki mikor mit tett: hiszen az 1954-be illetve 1974-be visszatért emberekből (még ha Füstként nem is mutatták) simán ki tudhatta szkennelni azok “múltját” – a számára akkor még jövőt -, vagyis azt is előre tudta, ki mikor mozdítotja majd el a Szigetet (így nem volt nehéz “jó tanácsot” adnia : ) ).
    A visszatért Jacktől pedig már 1977-ben tudta, hogy Locke meghal (majd) 2007-ben, és hogy kiváló alany lesz a kiskapujához; már csak azt kellett kimódolnia, hogy visszahozzák. Nem tudni, hogy Eloise-ra tudott-e hatni, de tény, hogy logikátlan ez a “minél jobban hasonlítson a korábbi lezuhanáshoz” cipős dolog: ám ha minden áron meg kell magyarázni, akkor mondjuk Bennek volt egy profetikus álma még a Szigeten és valójában ő dumálta rá Eloise-t Jack “különoktatására”: vagyis a MIB kiügyeskedte, hogy Locke hullája visszajusson hozzá a Szigetre… (Nem lehet véletlen, hogy Ben már a barakkoknál annyira vigyázott Locke-ra: Keamy-ék támadásakor mondta neki, hogy maradjon mindig mellette, mert muszáj túlélnie – hát ezért…)

    A bónusz válaszhoz: Libby Desmondnak 2000-2001-ben adta oda a hajóját (és ránézésre akkor viszonylag kiegyensúlyozott volt) tehát a férje halála miatt elvileg csak előtte kerülhetett a vigyorgóba. Sajnos nem derült ki, mikor volt Hugo ugyanott, na ja, úgy sokkal könnyebb volna…
    Nekem mondjuk romantikusabb lenne, ha Desmondhoz hasonlóan Libbynek is lettek volna a Szigetről érkező jövőbeli flashjei, amikkel nem tudott mit kezdeni, akár az ALT-ban: mivel a bunkerben pont a mágnes közelében lőtte le Michael, az jó pillanat lenne ahhoz, hogy a múltbeli énjével összeakadjon az éteren át, és mondjuk épp Hugo “emlékébe” golyózott volna bele, majd meglátta LA-ben Hugot, a “lelki társát” és utána ment a diliházba is (önként!), mert szeretett volna a közelében lenni, hátha rájön, miért és honnan ismeri.

    Pesze, ez sokkal erőltetettebb magyarázat a tiédnél, de az ALT-ra jobban emlékeztetne. ; )

    Huh, bocs a hosszúságért…

  64. Sokmindenbe lehet elméletet látni, de azt tutira nem mondták meg (nem is sejtettették velünk az írók), kikkel lövöldöztek a csónakból időutazáskor. 😦 Majd a dvd-n?

  65. Állítólag rajta lesz, kérdés, hogy külön, “kimaradt videóként”, vagy valamelyik bővített részben, újravágva… Ha csak úgy mellékesen odalökik, az nagyobb szemétség lenne szerintem, mint ha teljesen kimaradna, mert bár a tévéadás már soha nem lesz kerek egész, a “konzerv” még lehetne az.

    Ha volt eszük (remélem, volt), akkor Lucashoz hasonlóan bőven forgattak tartalék anyagot, amit később “enhanced cut”-ként kiadhatnak, sokkal több válasszal.

  66. Ezek is nagyon jó válaszok és ezért is szeretem a lostot mert jobban gondolkoznak az emmbereket a show után mint elött 😀 Ezt úgy szeretem benne:D
    2.Ezzel teljesen egyetértek simán lehetett volna az 5.meg a 6. évad 25 részes.
    3.Utána olvastam és az egyiptomi birodalom 3000 évig volt fent krisztus elött 500-ig.Ebből arra következtetek hogy az egyiptomiak MIB füstté válása után jöttek ,de én a kút miatt és a kerék elött lévő hieroglifák miatt gondolom azt hogy Jacob után jöhettek.És ha jól megnézed azt a jelenetet amikor Clau a szigetre érkezett láthatod hogy olyasmi füves rész van ott mint majd amire késöbb a szobor épül és mintha a hajó roncsait is úgy mutatnák ,mint anno a 6×09-ben a szobor darabjait.
    Amúgy most hogy boncolgatom a sziget történelmét teljes olyan érzésem van mint régen a 2.évadban.MIndent tudunk és mégis teljesen elmerülünk a relytéjekben.Nekem ez egy hihetetlenül jó érzés.Úgy érzek mint a sorozat elején 🙂

  67. Szerintem azok akik túlélték a templomból kivitt többiek közül Widmore bombázását.Biztos féltek és azt hitték hogy widmorék azok.Amúgy ők tökéletes válasz források lesznek abba a 12 percbe a dvd extráihoz 🙂
    PL.:MI volt Walt képessége és mér kellet nekik és a kunyhós kavarás is Jacobbal!
    Hú de jjó lenne.

  68. Igen, az biztos, hogy aki akar, még évekig töprenghet a mozaikokon, nyilván ezer könyv jelenik majd meg, mint anno a Mátrix után…

    Közben rájöttem, mekkora broki vagyok: Daniel nem látogathatta volna meg magát és az anyját odakint 1974-1977 között, hiszen Eloise akkor még legfeljebb tervezhette csak a gyermekét Widmore kezét fogva a Szigeten. : )

  69. Ez már tényleg csak felesleges puffogás, de nekem az jött volna be maximálisan – és a vicc, hogy simán újra lehetne vágni az eredeti anyagból (fan cut) -, ha az ALT-ot ugyanígy megmutatták volna, az ébredésekkel meg mindennel, de _CSAK_ a Templomos részig, viszont párhuzamosan beépítették volna az 5. évados otthoni és DHARMA-s történések közé az ALT szálat is (ahogy írod: 25-25 részes utolsó évadokkal, tele DHARMA-s kalandokkal).

    Ezerrel vakarta volna mindenki a fejét 5×01-től kezdve, hogyan lehetséges ez a kavarodás, hiszen Jackék éppen visszamennének a Szigetre, Sawyerék meg már ott is vannak 1977-ben, egy snittel később pedig (a megkülönböztető hang után) már mind otthon élnek vidáman, mert soha nem zuhantak le (nem volt hová). Aztán a végén összeállt volna minden, mert Faraday “variable” elmélete az emberekkel és a bombával szintén “it worked”…

    A Lostnak pedig a “gyerünk már, te szanofabics” lehetett volna így a legvége (a borzongató fehér LOST háttérrel). Akkor azt mondhatnánk, hogy a bomba felrobbant, és elsüllyesztette a Szigetet; a loop átvágása miatt újraírva a történelmet 1977-től (hiszen utána nem láttunk volna semmilyen szigeti eseményt: persze, a kis Ben és az apja is el kellett volna menjenek a Galagával), de végül Desmondnak köszönhetően “déja vu” módra előjöttek volna ugyanígy az “eredeti” emlékeik.

    Persze, akkor most életünk végéig töprenghetnénk, ki volt Jacob meg a Füst (vagy kiderült volna), mégis (a tudomány embereként : ) ), sokkal jobban érezném magam, mert megtudtam, hogyan folytatódott a kedvenceim _ÉLETE_, amiért hat éven át izgultam, mert az nagyjából totál hidegen hagy, mi lesz majd velük a haláluk után…

    Namaste.

  70. mezopotámia i.e 7000 körül már volt egyiptom meg csak 5000
    Locke azt mondta hogy backgrammont az ősi mezopotámia sírjai között is találtak.És Jacob meg MIB ugye backrammont játszottak.
    Szerintem Jacob annya mezopotámiai merthogy ugye ő hagyta ott a backgrammont MIB-nek.Szerintem már jó 3-2 ezeréve a szigeten van.
    Jacob szerintem úgy 3-4 ezer éve lehet.Szerintem Hurlex is ennyi ideig volt még Candidate.Szerintem a világ végéig is mert Jacob annya is MIB miatt halt meg és Jacob is.De Hurleynél nem lesz füst szörny.

  71. Jacob és a MIB egy Senet nevű egyiptomi játékkal játszottak, amelynek szabályai nem maradtak fent: poén, hogy a gyerek MIB kreált hozzá magának. A játékot szerintem nem az Álanya hagyta ott, csupán azt hazudta, hogy ő volt, mert nem akart a gyerek alá lovat adni, hiszen “odakint nincs semmi”.

    Mivel a latint i.e. pár száz évvel kezdték beszélni annyira általánosan, hogy a Szigeten élő Őr is ismerhesse, Claudia az idő tájt jöhetett a Szigetre. Érdekes kérdés, hogy ha a MIB végül összerakta a kereket, azzal visszamehettek-e az óegyiptomi időkbe, de valószínű, hogy arról az Álanya tudott volna (hasonló loop lett volna mint Sawyerék a DHARMA-nál), tehát logikusabb, hogy a szobor és a többi cucc már ott volt – pláne, mivel az a dugó is roppant gyanús.

  72. én nekem tiszta olyan érzésem volt a dugóál hogy az teremtette az egész földet

  73. najó elkell fogadnunk hogy az oldalnak vége sziasztok

  74. szia

  75. Jó volt veletek, hihetetlenül jó volt a Lost. Hiányozni fog ahogy az itteni kommentek is. Sziasztok!

  76. Örök kedvenc 6×16 vége Locke: Because I’m gonna find Desmond.
    And when I do,he’s gonna help me Do the
    one thing that I could never do myself.
    I’m gonna destroy the island.
    És a végén az a hangeffektus hát az király.

  77. 100.

Vélemény, hozzászólás?

 
