Lost nyereményjáték a SorozatWiki-n!

A SorozatWiki.hu két éves szülinapja alkalmából az AXN-el közösen egy rendhagyó játékot hirdetünk, melyben a Lost Eltűntek sorozathoz kapcsolódó plakátokat lehet nyerni. A Lost 6. és egyben utolsó évadja hétfő esténként látható jelenleg az AXN-en és ne feledjétek, hogy a záró, maratoni hosszúságú epizód 2010. július 26-án lesz 19:30 és 23:00 között, erről részletesen itt írtunk. Az utolsó évaddal azonban nem tűnhetnek el a Lost sztárjai az életünkből, ezért játékot hirdetünk.
Valamikor június 23. és 27. között kikerül, egy a sorozattal kapcsolatos kérdés, melyre az első 100 helyesen válaszoló játékos Lost 3. évados plakátot nyer. A következő pár napon, így különösen is érdemes lesz sűrűn az oldalunkra látogatni. A nyerteseket e-mail-ben értesítjük. A megnyerhető plakát fényképe:

Forrás: SorozatWiki.hu

~ Szerző: joshjb - 2010/06/25.

69 hozzászólás to “Lost nyereményjáték a SorozatWiki-n!”

  1. Fent van a kérdés – pofon egyszerű 😀

    Játszottam, hátha

  2. Én is játszottam és tényleg nagyon egyszerű!!!!!

  3. én is eküldtem, remélem benne leszek az első 100ban 😛

  4. Én a kérdés kijötte után 15 perccel már elküldtem úgyhogy én valószínü hogy nyerek…. Nagyon remélem… és köszönöm Josh-nak hogy kitette mert amúgy nem tudtam volna…

  5. Elküldtem. Remélem, nyerek! 😀

  6. Én is elküldtem, de szerintem tuti nem nyerek:( Pedig jó lenne mivel a szobámba nincs csak 1 szekrény, így eléggé üres:D

  7. Sok sikert mindenkinek, vagy inkább 1 posztert mindenkinek!!!

  8. Kapott már valaki e-mailt?????

  9. én is még reménykedem!!:D

  10. még senki sem kapott szerintem…

  11. hagynak még minket izgulni:D

  12. Még aznap este mikor közzétették a kérdést, aránylag gyorsan válaszoltam, és én is várom a levelet, de nem kaptam.

  13. még én se :(((( =/

  14. Én megkaptam a levelet, nyertem…. 😀 … kösz Josh még egyszer hogy kitetted…

  15. Na én is nyertem:D Kösz hogy kiraktad!

  16. Hihi én is csatlakozom a nyertes 100-hoz

  17. NYERTEM!!!!!!!!!!! :D:D
    köszi Josh 🙂

  18. WoW, én is nyertem!!!! 😀 😀

  19. a postaköltséget az AXN állja?

  20. Wow, én is nyertem pedig legalább egy nappal később küldtem el:) Köszi Josh, ha itt nem írsz róla, akkor biztos elkerüli a figyelmem.

  21. Nyertem!!!!

  22. Nyertem én is! 😀
    Valószínűleg még mai nap folyamán át fogom venni.

  23. én is nyerteeeeeeeem :DD áh el sem hiszem, eddig soha életemben nem nyertem még ilyen játékokon:D

  24. Én is nyertem 😀
    Köszi Josh, hogy szóltál:)

  25. Remélem azért Josh is nyert!?

  26. Üdv újra!

    Írtam egy kis élménybeszámolót nektek, íme!:)
    El mentem az Irinyi J. u. 4-20-as számnál található A épületébe, az AXN irodájába. Mikor beértem, udvariasan elkalauzoltak a marketing osztályra, ahol egy hölgy, és egy úr várta érkezésemet, elmeséltem hogy a nyereményjátékon részt vettem, és a nyertesek közé kerültem. Az e-mail-ben, amit kaptam tőlük, azt állt hogy az irodájuk költözőben van, amire ők is felhívták a figyelmem, mert a plakátok nagy részét már átvitték az új irodába, viszont még át nézték, találnak e számomra egy példányt.
    Volt is még egy példány, aminek az alján volt egy kis ragasztó szalag, azt mondták, hogy elvihetem viszont volt még vele egybe tekerve több tucat 2. évados példány is, kitekertek egyet hogy megnézhessem, mire a hölgy felhívta rá a figyelmem hogy ha tetszik akkor el vihetem. Természetesen lett volna lehetőségem arra is hogy el menjek az új irodába július
    5 és 16 között, de én a 2. évados plakátot választottam.
    Miután kivettek egyet összegumizták, és már is a kezembe adták, mondván hogy remélik meg találom a helyét.
    Ezek után fogtam és haza hoztam, szép nagy plakát és teljesen meg vagyok vele elégedve.
    Végezetül szeretném megköszönni a lehetőséget a SorozatWiki.hu-nak és természetesen az AXN-nek hogy részt vehettem a nyereményjátékban!

    Lac

  27. Én is Nyertem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. Na grat mindenkinek 🙂 Elvileg énis kapok egyet, remélhetőleg jövőhéten át tudom venni, csak nem vagyok benne olyan biztos, mrt ha fent leszek pesten akkor 9-től 18-ig dolgozni fogok, így necces lesz. Na majd kitalálok valamit.

  29. nyertem 😀

  30. Valaki megkapta már?

  31. Még nem

  32. még én se

  33. Sziasztok! nem lesz itt is epizód párbaj? mindig két epizód mérkőzne egymással mint anno a karakterpárbaj-nál.

  34. De valószínűleg lesz, csak most a héten melózom, jövőhéten pedig nyaralok úgyhogy majd utána való héten kezdődik valami. Remélhetőleg kibírjátok.

  35. Hát szerintem lehetne most is egy karakterpárbaj és egy epizódpárbaj is, nekem tetszene az ötlet:)

  36. Én is nyertem, de még nem kaptam meg…:(

  37. Tudja valaki, hogy mikor küldik?

  38. Mikor velem e-mail-ben közökték hogy nyertem, azt írták át kell vennem személyesen Bp-en az AXN irodában.

  39. nekem azt irták h postán kézbesítik… sztem ez attól függ, h ki milyen mesze lakik Bp-től és, h személyesen érte tudunk.e menni, vagy sem.

  40. Mondjuk ha bele gondolok igazad van, mert írták az oldalon hogy aki nem Bp-en lakik az mellékelje a teljes postafiók címet stb.. ez esetben szerintem bele telik némi időbe, legyetek türelemmel. 🙂

  41. Én úgy tudom, hogy a budapestiek bemehettek érte a múlt héten, vagy vmikor mostanában, a többieknek meg ezen a héten kézbesítik postán.
    /info by KTL/

  42. ajjj az előbb csengetett a postás, azt hittem végre hozta, de még mindig nem xD :/ már úgy várom 🙂

  43. Lehet, hogy átb*sztak mindenkit és nem kapunk semmit:D

  44. Én már abbahagytam a várakozást. Majd jön egyszer… Vagy nem.

  45. Nekem se jött még meg, majd egyszer jól meglepődök és megjön.
    De majd megkérdezem KTL-t hogy mit tud róla…

  46. Írtam a sorozatwikinek! Ezt válaszolták?

    “Nem mi, hanem az AXN kézbesíti a nyereményeket. Azt ígérték, hogy a
    napokba elküldik a nyereményt. Elnézést a késlekedésért.”

  47. Igen az AXN sara ez nem a SorozatWikié.
    Én is személyesen voltam bent az AXN irodájában, de nyilván sok dolguk lehet elvégre költöztek..

  48. Megérkezett a plakátom! 😀 Nagyon tetszik.

  49. Nekem is ma jött meg, nagyon szép, nagyon nagy, jó minőségű papíron:D és hengerben postázták így nincs félbehajtva 😀

  50. nálunk ma volt a postás de semmi :(:(
    pedig itt lakunk budapest mellett :S

    • oké nem szóltam 😀
      igaz hogy a sima postás nem hozta, de nemrég itt volt egy postás autó és az hozta 😀
      iszonyat jó 😛 nagyobb mint amire számítottam, azt se tudom, hogy teszem ki a falra, lehet h kellene rá egy keret 😀

  51. tényleg jó nagy, nagyon szép, nekem is megjött 😀
    mondjuk az kicsit furcsa elejétől h miért éppen 3. évados egy csomó szereplő nincs rajta :/ de azért még rohadt jó 😀

  52. Hát igen én is eltűnődtem azon vajon miért nem hatodik évadosat kapunk 😀 De én ennek is szívből örülök, szerintem plakátügyileg a harmadik volt a legjobb D:

  53. MEGJÖTT A POSZTEREM ! ÉS KURVA JÓ!:D

  54. Megkaptam!!! Királysáág!:D

  55. Nekem is 😀 most kaptam meg, 5 perc és teszem a falra

  56. nekem is megjött! 😀 atyaisten nagyon nagy :O azt sem tudom hova tegyem, az ajtómra is épphogy csak kifér..:D:D:D

  57. Mindenki örül. 😀 Köszönjük, AXN!!!

  58. Jelentem nekem is megjött, és egy szó: Gyönyörű! 🙂 Szerintem a koliba pont jó is lesz a falon 🙂

  59. Én is örömködök, köszi a a jéték tippet 🙂

  60. Én is örömködök, köszi a a játék tippet 🙂

  61. Nekem is megjött! 😀
    Rvtul-nak üzenem, azért nem talpas postás hozta, mert a csomag nagyobb volt, mint ami befér a postaládába, meg a tömege is meghaladja a limitet, szóval ezért hozta csomagos! 😛

    • igen, utólag rájöttem (mikor megláttam ezt a hatalmas hengert :))
      imádom ezt a posztert :):)

  62. Tudna valaki mondani olyan oldalt ahol lehet posztert csináltatni?

  63. Elvileg bizonyos nagyságig a Rossmann is előhivat képeket – nézd meg a honlapján

  64. Nekem még mindig nem jött meg…:(

    (gyk: mármint a poszter :D)

  65. És megjött, illetve már korábban, csak ma mentem be érte. kiiiirály! 🙂 böszme hosszú hengerdobozban volt, és szép nagy, már meg is van hova rakom 😀
    köszönöm, SorozatWiki!

Vélemény, hozzászólás?

 
