Visszatértem

Na, vége az érettséginek, elvileg kezdődik a nyár, bár az időjárás alapján nem úgy tűnik. Szóval most már remélhetőleg értitek, hogy miért hanyagoltam az oldalt. Nem tudom, mit gondoltok, van-e értelme úgymond újraéleszteni? Ha igen, akkor várom az ötleteket a kommentekben, mert sokmindenre nyitott vagyok, csak legyen elég érdeklődő/résztvevő. 😉

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/06/25.

25 hozzászólás to “Visszatértem”

  1. Nállam megakadt a lemez!

    KARAKTERPÁRBAJ!!!!!!!!!! :d

  2. Van értelme, ötleteket majd beírom!

  3. én mindennap feljárok, biztos, hogy itt lennék és szerintem is van értelme 😉

  4. Sztem is van értelme. Én is mindennap szinte felnézek!!!

  5. KÖSZÖNÖM JOSH!!!
    ISTEN VAAAGY!!

  6. Csináljunk egy teória rovatot amibe mindenki leírhatja a teóriáit mindennel kapcsolatba.
    De mégjobb lene egy megválaszolatlan kérések rovat!!
    Amibe megpróbálhatnánk válaszokat írni.
    Pl:Honnan tudta Eloise mi fog történni?
    Daniel naplójából.
    Meg egy csomó mindenre választ kaptam újranézés közben.
    Szerintem ez jó ötlet lenne.

  7. Én is teóriákra gondoltam, lehetne egy mi történt a szereplőkkel pl.: Hurley és Ben a szigeten, Miles,Sawyer,Kate Lapidus,Claire,Richard mihez kezdtek a külvilágban mielőtt meghaltak stb…

  8. Na kitaláltam. 😀 Legyen egy verseny féleség, melyben az lenne a lényeg, hogy tulajdonképpen egy forgatókönyvet kellene írni az 7. évadhoz, viszonylag röviden, tömören. Az 7. évad terveire lehetne szavazni, 1 hónap után lezárni a szavazást, majd amelyik a legtöbbet elérte, nyer valamit. 🙂

    Lehet természetes sok változtatás, de az alap terv jónak tűnik, mit szóltok hozzá?

  9. Az cool!
    Én egy baromi ütős 6.évad forgatókönyvet írtam a 6.évad elött.
    Én aszondom hogy legyen 2-3 hónap felkészülési időamg megírjuk és akinek a legjobb a sztorija mondjuk megkapja külföldről a 6.évad DVD-ét.

    És szerintem 3 változat lehetne:
    1.Megírni egy lost filmet.
    2.Megírni az alternatív 6.évadot
    3.Csinálni egy Eredet sorozatot ami a fény születésétől az Altig mindent megmagyaráz.
    Természetesen most csak forgatókönyv jöhet szóba 🙂

    De ezen most naon felvok izgulva.Igazából mindigis erről álmodtam.
    Szerintem legyen egy ilyen forgatókönyv írói pályázat 🙂

  10. Bundi123… És te akarod szponzorálni? … vagy Josh-ra akarod terhelni a dvd beszerzését???

  11. Kellene egy rovat mindenképpen arról, hogy mit csinálnak a szereplők a LOST után =)

  12. Nem én akarom én is részt vennék benne.
    Egyszer volt karakterpárbajnál hogy lehetett nyerni egy season 1-es dvd-t.VAgy az nem itt volt? 😀

  13. Még új(szerű) vagyok itt, mert a spoilerek miatt igyekeztem messze elkerülni az oldalt, de most elkezdem kiolvasni, kíváncsi vagyok, mi mindenből maradtam ki. És szintén köszönöm Joshnak a kitartó munkáját – remélem, még sokáig köszönhetem. ; ))

    Tavaly én is megírtam a Lost “végét” arról, mi történt (volna) a “Gyerünk már, te szanofabics!” után. Mert szerintem tök más. (hehe) Ha esetleg valakit érdekel, a

    http://lost-5×18-19.blogspot.com/2009/12/lost-5×18-what-they-find.html

    oldalon elolvashatja: “meg van benne magyarázva” jó pár kimaradt részlet, (és a címének rövidítése sem véletlenül az, ami).

    Szívesen olvasgatnék itt még sokáig a Lostról: alternatív folytatásokat; kérdések-válaszok és hogyan tovább rovatot; bármit ami ebben az univerzumban történik. Alapanyag van bőven… : )

  14. Köszönöm az eddigi ötleteket, szerintem várok még 1-2 napot aztán megkezdjük a dolgokat.

    Az első évados DVD-t azért lehetett megnyerni, mert én nyertem az AXNtől egyet, és mivel már előtte megvettem egyszer, ezért gondoltam elajándékozom. Van még 1-2 dolog, amit nyereményként fel tudnánk használni, de pl egy külföldi 6. évados DVD-re rohadtul nincs pénzem. De ha valaki szeretné szponzorálni, akkor benne lennék. 😉

  15. Én is most fejeztem be az érettségit. Neked jólment Josh? Nekem egész jól. Megkérdezhetem hova fősulira? 😀

  16. Amúgy szerintem ha csinálunk versenyt hirdessük is ki. Mert azért durva lenne ha csak ketten indulnának lehet hogy mondjuk a lost.hu-n is hirdetni és megeggyezni velük de az lenne a siker ha sorozatjunkie írna róla.Bár abban kételkedem.A lényeg az hirdessük mert szegényes lesz!
    És szerintem inkább csak egy filmet írjunk ami szerintem akármiről szólhat lehet az eredetekről vagy folytatás is lehet.
    Bár egy eredetsorozat is jó lenne szerintem kéne egy szavazás.
    De a legjobb az hogyha lenne 2 kategória.Az eredetsorozat és a film.

  17. És mi lenne, ha az elmúlt 6 évadot mint nyersanyagot felhasználva, összevágnánk egy alternatív 6. évadot? 😉

  18. arra é is gondoltam megosszam veletek a sztorimat?

  19. Igen, én kíváncsi vagyok rá 😉

  20. Meg tudod adni a mail címedet ahová elküdhetem?

  21. küld ide:

    motkany@freemail.hu

  22. norbi94@index.hu

    Nekem is elküldhetnéd lécci, kiváncsi lennék rá

  23. bundi123: én is szívesen elolvasnám, ha szabad, cserébe ott az enyém. : )
    dharma kukatz freemail pont hu

  24. nekem is küldd el pls.
    knorbert002@freemail.hu

  25. Nah akkor nekem is nyomd majd át, már kíváncsi lettem…
    moonrider93@ccmail.hu
    Előre is kösz.

Vélemény, hozzászólás?

 
