2010 (LOST) Emmy jelölések

  • Legjobb reklámos
  • Legjobb rendezés – Jack Bender
  • Legjobb vágás
  • Legjobb zenei aláfestés – Michael Giacchino
  • Legjobb férfi főszereplő (dráma) – Matthew Fox (Jack)
  • Legjobb férfi mellékszereplő (dráma)- Terry O’Quinn (Locke/MIB)
  • Legjobb férfi mellékszereplő (dráma) – Michael Emerson (Ben)
  • Legjobb női vendégszereplő (dráma) – Elizabeth Mitchell (Juliet)
  • Legjobb dráma
  • Legjobb hangvágás
  • Legjobb hangkeverés
  • Legjobb írók – Damon Lindelof és Carlton Cuse
  • Legjobb különálló videósorozat – “Mysteries of the Universe”
~ Szerző: joshjb - 2010/07/08.

163 hozzászólás to “2010 (LOST) Emmy jelölések”

  1. Újraindul a WordPresses honlapverseny. Új szerkivel, sokkal biztosabb talpakon. Gyere és jelentkezz, számítok rád.

  2. Öhm… Mitchell a “legjobb női VENDÉGSZEREPLŐ” kategóriában indul, asszem. Vagy javítsatok ki, ha tévedek! Amúgy meg hatalmas gratula mindenkinek, pláne Matthew Fox-nak, idén rászolgált, bár nem hiszem, hogy MCH mellett nyerhetne, de azért már ez a jelölés is szép. Emerson és O’Quinn pedig csak a szokásos. 😀

  3. Hát én ezen kiakadtam! :O Miaz, h Michellt jelölik, tök mind1 milyen kategóriában xD és Evangeline Lillyt meg nem?! O.o Nem tudják ki a tehetséges és ügyes és aranyos és szép : DD

  4. Az tény, hogy Evangeline sokat fejlődött az évek alatt, meg szép és aranyos stb, de Mitchell akkor is sokkal jobban megérdemli a jelölést, sokkal tehetségesebb.

  5. Nem azért, de miért kéne a kettő közül választani?? Elizabeth Mitchell a VENDÉGSZEREPLŐ kategóriában (amúgy átírtam, bocsi, először mellékszereplőt írtam), Evangeline Lilly pedig a FŐSZEREPLŐ kategóriában indult. Nem arról van szó, hogy csak az egyik kaphatott jelölést a kettő közül, úgyhogy nem kell itt hasonlítgatni. Ha valaki fel van háborodva, hogy Evi nem kapott jelölést, akkor a többi NŐI FŐSZEREPLŐvel hasonlítsa össze és NE Elizabeth Mitchell-el.

    • de női főszereplő nem kapott jelölést : D akk h hasonlítsam össze? : D amúgy nyugi..nem akartam vitázni csak azért van ez, h leírjam, h mit gondolok ugye? : D

      • Az a helyzet, hogy nem is kéne és nem is tudsz itt mit összehasonlítanod…egy női jelölt van, és kész, ennyiről szól az egész. Amúgymeg szerintem Josh figyelmét nem kell külön felhívni arra, hogy nincs női főszereplő jelölt, nem olyan hülye ő =/

  6. Josh; jogos. 😀

  7. Női főszereplő is kapott jelölést csak nem a LOST-ból 😀

    Julianna Margulies (A férjem védelmében)
, Glenn Close (Damages / A hatalom hálójában)
, Kyra Sedgwick (The Closer / A főnök)
, Mariska Hargitay (Law & Order: SVU / Különleges ügyosztály), 
January Jones (Reklámőrültek), 
Connie Britton (Friday Night Lights)

    Mondjuk nem LOST, de a női vendégszereplők -komédia kategóriában jelölték végre Kathryn Joosten a született feleségekből, én neki szívből szorítok :d

  8. amúgy látta már valaki ezt a Mysteries of the Universe-t? érdemes megnézni?

  9. Gelmir… igen szerintem nagyon jó… és sok kérdést is megválaszolnak benne vagyis inkább utalnak rá a Dharma-rol… érdemes megnézni…

  10. mivan?? azt nem is én írtam!!
    Ami brugi idézése bmeg.

  11. Lostpedián fent van teljes egészében. Na hát ha kérdéseket is megválaszolnak, mindenképpen szakítok rá időt 🙂

  12. én láttam az s5-ös dvd-n és elégggé ötletes és bebízonyítja az elméletemet a dharma kajáról

    • Sziasztok!
      Valaki letudná írni hogy kb miről szól, és milyen válaszokat kpunk…mivel felirattal nem találtam sehol, anélkül meg nem igazán értem:S
      Köszönöm előre isé

  13. a zenével kapcsolatban:Voltakrészek amikor jól jött a zene de szerintem volt olyan részis aminél levett.
    Pl:A tengeralattjáró felrobbantása.Ott jó volt egészzen addíg amíg sawyer kíhúzta a drótokat.De aztán giacchino egy baromi jó zenét tett be de rohadtul nem kellett volna.Mivel az egész sayid meghal tengeralattjáró süllyedet egyszerüen zenenélkül kellett volna.Mint illana felrobbanása is.Arztnál megkorát ütött zene nélkül?És aztán illana halála után nekem az a zene levett.Ami meg az én nagy haragom aza az END.Hát bmeg egy csomó jelenetet zenenélkül kellett volna hagyni és sokkal megrázóbb lett volna.Szóval ebben a szezonban nagyon nem vagyok kibékülve giacchinóval.

    Az hogy rengeteeg száma hasonló mint williamsé még tetszik de ez hogy amúgy jjó jeleneteket elront nem tetszik.az első 7 részben nagyon hozta a formáát és valami zseniális volt amit letett pl amikor a templomba mentek Jackék.Ott felemelte a feszültséget.A reconnak olyan semmilyen volt.Az a baj hhogy már nem használ szintetizátort.És egy csomó ottani szám jobban ütött az első évadban szintetizáltan mint most anélkül.Szóval ezzel a zenei emyvel nem vok kibékülve

    A 6×11 a gyönyörő kidolgozás és a valóban zseniális zene miatt szerettük annyira és akik a forgatókönyvet olvasták nem.

  14. Ahol még nagyot alkotott az az 5×15 vége.Hát ott fejbevágóan nagyot alkotott

  15. Bundi123…sohasem használt szintetizátort, azt ki is emelte hogy más sorozatokkal ellentétben szintetizátor helyett élőzenét használ… nem tudom honnan szeded az ilyen hülyeségeket… Minek használná ha egyszer van egy kb 20-30 fős csapata… És ha nem szoktad volna meg a sorozatban szinte minden jelenetnél van zenei aláfestés ami szintén meghatározza a sorozatot… a szinte is csak a flashbackekben van…

  16. Atuspy…nem minden jelenetnél.Mint említettem Arzt felrobbanásánál sem volt.És én is láttam a 4.évados dvd extrát.De szerintem az első évasdban használt.Amikor kate leveszi egy haltott cipőjét és locke nézi.Na az nem élő zene volt.És a holywood and vines szám legeleje is eléggé szintetizált volt.De szerintem az adta meg az első évadnak igazán a hangultatot.Szerintem lehetett volna ilyen szintetizált részeket vinni a 6.évadba is.Úgy igazán meglett volna az 1.évados feeling.És mint mondtam michael giacchino zseni.Csaknéha nem kellet volna zenésíteni.Amúgy most például amikor a pilótban kate összevarta jack sebét.Milyen lett volna az már zenével?Giacchino az első évadban volt a legemlékezetesebb viszont késöbb sokkal jobb dalokat is belevitt a sorozatba:Ben zenéje ,jacob zenéjeó ,Jack zenéje.Ezek mind kellettek.Dee azt hihetetlen jó pilot feelinget egy sorozat se tudja visszaadni.Ahol nem kellett volna szerintem helyenként a hatodik évadba zene:6×08,6×12,6×14,6×17(a 18 nem)

  17. Amiket nagyon szerettem az a Sawyer tervének az indulója volt.
    Akkor Jack témájának a fokozása baromi jó volt mint mindig főleg a tnegeralattjáron.(azután nem kellett volna miután sawyer kihúzza a drótokat)
    Amikor FLocke kicsavarja egy pár ember nyakát és fölmeg a repülőgépre
    Amikor Kate Sawyer Hurley Jin Sun Lapidus meg akar szökni a ketrecekből
    Amikor Sawyer és Kate kiúsznak a hajóhoz.
    És az első 6 részben a templom zenéje igazán zseniális volt.ű
    Akkor még az is kedvenc amikor gonoszul újrea keverték a Theres no place like home-ot.A 6×12 végén és a 6×13 elején.

  18. Amikor Kate leveszi a halottról a cipőt az szinte teljesen ugyan az a zene mint mikor a katasztrófa lezajlása után Jack-et mutatják, nem sok változtatás van…
    Márpedig az tuti hogy élőzene hisz azt a koncerten is előadták (DVD extra)
    Szerintem ha egyszer azt mondja hogy nem használ szintetizátort, akkor az úgy is van… vagy pedig megemlítette volna hogy élő zenét használ de még az elején egy kétszer szintetizátort is… de mivel nem ezt mondta ezért feltehetően nem is használta…

  19. Tudom.Szerntem mo-n nálabb nagyobb giacchino fanatikust nem találsz 😀
    ha amikor kat leveszi nem…
    Akkor amikor jack megtalálja a barlangokat

  20. Jó én innen befejeztem… aki nem érti meg hogy nem azzal nem folytatom

  21. Lehet hogy szereted Giacchino-t de ezek szerint a zenéhez semmit nem értesz

    • Bocs de 4 évig tanultam gitározni és kivülről fújom gfiacchino összes lostos zenei témáját.Amúgy másokat is kérdezhetsz fórumon és szerinte is szintetizált + én nem sértegettelek téged de te elkeztél veszekedni.Azért miért nem lenne semmi zenei tudásom mert szerintem valami szintetizált szerinted nem?
      Most tudod hogy a semmin veszekszünk?

  22. OFF: nem tudja valaki, hogy a vágatlan Pilot részt hol lehet megnézni vagy letölteni? amit a finálé előtt vetitettek le…sehol sem találom :/

  23. vágatlan volt bmeg? :O

  24. Szerintem ha bővített lenne akkor már mindenhonnan le lehetne tölteni.. szerintem (úgy tudom) hogy csak simán leadták előtte a Pilot-ot

  25. Az nem Pilot rész volt, hanem egy összefoglaló epizód The Final Journey, ami közel 2 órás volt 🙂

  26. Gelmir… Szombaton leadták a Pilotot is 4815162342 arra gondolt, nem az összefoglalóra

  27. utospy…Örülök hogy nem foolytatod ezt a vitát

  28. http://comment.blog.hu/2010/07/19/meg_12_percnyi_lost_hatra_van

  29. Sziasztok!
    Valaki letudná írni hogy kb miről szól a Mysteries of the Universe, és milyen válaszokat kapunk…mivel felirattal nem találtam sehol, anélkül meg nem igazán értem:S
    Köszönöm előre is

  30. OFF: bocsi, h itt offolok, de vmit nagyon keresek és nem találom..van az axnen egy reklám ami a finálét reklámozza, magyar és nekem nagyon tetszett de sehol sem találom, az lenne a legjobb ha vhol le lehetne tölteni..lécci segítsetek..

  31. (ocs_az_irásom_miatt_csak_elromlott_a_illentűzet)
    Wan_ötletem_a_forgatókönwirói_wersenre.
    Lehetne_akár_a_4._5._és_6._éwadot_teljes_20_részen_felüli_éwaddá_csinálni.

    Pl.:A_4x04_és_4x05_között_lehet_eteni_eg_részt
    Szerintem_ha_lesz_ersen_csinálj_külön_ilen_kategóriákat_és_ha_an_plussz_ötlet_kiőwitheted_a_newezési_indulásokat_:)

  32. bundi nem is rossz ötlet 😀

  33. Hali!

  34. Hali! Először írok ide, de lenne egy kérdésem. Az Oceanic 815 ugye azért zuhant le, mert Desmond későn ütötte be a számokat? De ezek szerint Jacob jelöltjei véletlenül voltak egy gépen és véletlenül zuhantak a szigetre? Vagy Jacobnak mi köze volt ehhez? Mert a 6. évadban azt mondják, hogy ő hozta őket a szigetre. Lehet hogy hülye kérdés.

  35. Magyarul mi köze volt Jacobnak ahhoz, hogy a jelöltjei a szigetre jussanak?

  36. Tehát Jacob szedte össze a jelöltjeit a repülőre, és a gép lezuhanásában is benne volt a keze? Mert ugye azt elmondták, hogy már nagyon sok jelöltet hozott régebben is a szigetre.

  37. nem jelölteket hozott, hanem szimpla embereket, akikből később jelöltek lettek (egy részéből)…

    • MI_WAN???
      Elewe_kijelölte_őket_akik_kiwálasztottak_lehetnek(5×16-17)

  38. De hogyan lettek belőlük jelöltek? Nem mikor az 5. évad utolsó részében találkoztak Jacobbal? Mert akkor Sawyer és Kate még gyerek volt.

  39. Jacob a Világítótornyában lévő üveg segítségével figyelte őket, és amikor elékezettnek látta az időt, amikor olyan helyzetbe voltak, hogy közel lehetett őket taszítani a Szigethez.
    Legjobb példa: Sawyer. Ha nem adja oda neki a tollat, talán hallgat a bácsikájára, és felad a bosszúvággyal. Ha így történik nem repüle el Ausztráliába, és nem zuhan le. A kérdésre, hogy miért lettek pont ők a Jelöltek nem tudom a választ. Valószínűleg a legegyszerűbb válasz: mert így volt elrendelve.
    A Szigetre kerüléről: Jacob úgy intézte, hogy PONT azok az emberek, PONT abban az időpontban legyenek a repülőn, és lezuhanjanak. Nyílván előre látott az időben, és tudta hogy Desmond nem üti be időben a számokat, ergó megtörténik a szeremcsétlenség.

  40. Kicsit siettem, és lemarad egy két szó. :S
    Helyesen:
    Jacob a Világítótornyában lévő üveg segítségével figyelte őket, és amikor elékezettnek látta az időt, amikor olyan helyzetbe voltak, hogy közel lehetett őket taszítani a Szigethez, meglátogatta őket.
    Legjobb példa: Sawyer. Ha nem adja oda neki a tollat, talán hallgat a bácsikájára, és felad a bosszúvággyal. Ha így történik nem repül el Ausztráliába, és nem zuhan le. A kérdésre, hogy miért lettek pont ők a Jelöltek nem tudom a választ. Valószínűleg a legegyszerűbb válasz: mert így volt elrendelve.
    A Szigetre kerülésről: Jacob úgy intézte, hogy PONT azok az emberek, PONT abban az időpontban legyenek a repülőn, és lezuhanjanak. Nyilván előre látott az időben, és tudta hogy Desmond nem üti be időben a számokat, ergo megtörténik a szerencsétlenség.

    Érzékeny vagyok erre, na! 😀

  41. jahm
    és_azért_őket_wálasztja_mert_a_szigeten_kiwül_nem_wolt_számukra_más-hel
    De_idegesitő_hog_Jaco_mér_nem_tett_semmit_hog_ne_zuhanjon_le_a_gép.
    ezzel_200_férfit_nőt_és_gereket_megmenthetett_wolna.

  42. Jah, ezen én is gondolkoztam. Ha annyira akarta, megoldhatta volna, hogy Lostiek békésebb módon kerüljenek a Szigetre. Bár Richard sem a legember barátabb módon érkezett, meg kell hagyni… 😀 (habár az is lehetséges, hogy egyikük sem lett volna az, aki, ha nem úgy kerül oda a Szigetre!)

  43. Tegnap láttam a Lost utolsó részét. Nagyon tetszett csak az volt a probléma hogy több kérdést vetett fel mint amennyit megmagyarázott. Ha mindenki meghalt akkor például Hurley mikor és hogyan halt meg???????

  44. Azt nem értem hogy az utolsó jeleneteknél mutatták hogy ott van Aaron is a templomban. Akkor ő is meghalt????????

  45. andy-mindenki máskor halt meg… csak a lelkük találkozott egyszerre. aaron is meghalt vmikor mint mindenki más ő sem halhatatlan.

  46. Békésen nem igazán lehetett volna megoldani, hogy a Szigetre kerüljenek a jelöltek. Ahogy a fekete füst mondta: egyedül Locke vette tudomásul, milyen szánalmasan szar életet hagyott maga után. De így, hogy Jacob utóbb magyarázta el nekik, mi miért történt, sokkal nagyobb hatást kelt vele, és sokkal könnyebben elismerik a többiek az igazát. Ez minden cselekedetnél így van – ha előbb látod, hogy működik, és utólag kapsz rá magyarázatot, akkor semmi kétséget nem támad az adott cselekedettel kapcsolatban.
    Giacchino firtatását pedig nem értem. Miért olyan lehetetlen, hogy élő zenekarral csinál olyat, amit szintetizálttal tévesztenek össze? Gordonkával is lehet olyan hangzást kelteni, hogy elektromos gitárral kevered össze hallás alapján. Ezt szerintem 4 év gitározás után megállapítani nem lehet…ehhez sokkal többet foglalkozni a zenével és sokkal intenzívebben. Nem azt mondom, hogy jobban tudom, félreértés ne essék, én “csak” 2 évig gitároztam, szóval bárkinek lehet igaza…csak akkor mondjon valami érvet is rá 😉

  47. Lenne még kérdésem:
    MIB hogyan tudta manipulálni Bent? Miért akarta MIB, hogy a jelöltek visszakerüljenek a szigetre(mert ugye azt is Ben intézte)?

  48. Remélem hogy az RTL nem fogja úgy elszúrni az utolsó évadot mint az előzőeket. Legalább az utolsó évadot LOST-hoz méltóan adnák majd le.

    • Az a baj hogy az RTL Klub a 6. évadot már nem vette meg, szal nem fogják vetíteni. Sajna

  49. Eddig még sohasem könnyeztem meg egyetlen egy filmet se de az utolsó részt igen. Nagyon szép volt hogy az utolsó képkockák(Jack lecsukódó szeme) keretbe foglalták a sorozatot hiszen ott lett vége ahol minden elkezdődött.

  50. Ha jól emlékszem a készítők régebben azt mondták hogy választ kapunk arra hogy ki az a Henry Gale. Ez valahogy kimaradt vagy nem mert én nem emlékszem rá hogy kiderült volna hogy kicsoda az a Henry Gale?????

  51. flight:Walzeg_igazad_wan.

  52. a_zenére_gondoltam
    Amúg_henr_esete_érdekes_enjamin_szerintem_előre_megtárgalta_társaiwal_hog_állitsák_fel_azt_a_hőlégallont.
    Henr_gale_szerintem_meg_eg_wolt_közölük_és_kint_a_fedőálása_taxis_wolt.
    Mint_Tomnak_is_wolt_eg_kinti_Ál-állása.

  53. Amúg_mikhail_candidate_wolt_és_ezért_nem_tudod_walszeg_sose_meghalni.
    (csak_akkor_amikor_eg_másik_candidatét_ölt_meg(charlie))

  54. Josh_most_lesz_wersen_wan_w_miwan??
    😀

  55. kijött az első”the new man in charge” sneak peek 😀
    http://darkufo.blogspot.com/2010/08/new-man-in-charge-dvd-epilogue-sneak.html

  56. új lost megint jesssssssz:D dejóó érzéés

  57. wow 😀
    ez érdekes lesz.
    pontosan mikor jön ki a DVD?

  58. augusztus 24 ha jól emlékszem

  59. http://www.sorozatjunkie.hu/2010/08/06/az-igert-12-percnyi-nem-latott-lost-reszlet/
    itt meg lehet nézni végig, remélem nem törlik 😀 nagyon érdekes

  60. wwww.feliratok.hu itt van felirat a dvdrip topaz változathoz, egyelőre angol 😀

  61. Most_akkor_mi_Walt_képessége?

  62. ÓÓ nekem most esik csak le! Walt azér volt special, mer ő veszi majd át hurley helyét a jövőben. Ő lesz egyszer a góréé.

  63. de_mér_wolt_képessége?

  64. az nem derült ki, hogy miért volt képessége, lehet, hogy valamilyen leszármazottja Jacobnak, vagy ki tudja 😀

  65. Hát csak úgy volt.:D Hurleynek mér volt? Milesnak mér volt? Mer így születtek:D

  66. szerintem walt dolga, hogy segítsen a szigeten ragadt emberek “elengedése”. erre utalt ben az apjával kapcsolatban szerintem.

  67. elengedésében*

  68. Szerintem_HUgónak_is_wolt_képessége.
    Hiszen_észrewettétek_hogrengetegen_meghaltak_körülötte?Egészen_mig_a_szigetre_nem_ért.
    Waltnak_is_uge_ilesmi_wolt_rágondolt_walamire_az_meg_elpusztult(Uge_A_madarak)
    Az_hog_őröltek_házán_wolt_a_Walt_walószinüleg_eg_szép_kis_hasonlat_arra_hog_eganolan_képességei_wannak_mint_hugó-nak
    Szówal_walszeg_walt_lesz_Hugo_utódja.
    És_ezért_osztoztak_sztem_hugo_és_walt_uganazon_a_képességen
    (Elwileg_az_Apjáwal_is_tud_majd_eszélni_ha_wisszajön_a_szigetre.Ezek_szerint_a_holtakkal_társalgáso_is_osztoznak.

    Csak_hurle_a_lottóra_fogta_Walt_meg_megőrült

  69. És_walami_érzelmi_reakció_wálthatta_ki.
    Hurlinél_pl_amikor_nert_a_lottón
    Waltnál_meg_amikor_mérges_lett_és_látta_hog_az_anja_rosszul_wan.
    Az_hog_őröltek_házán_wolt_a_Walt_walószinüleg_eg_szép_kis_hasonlat_arra_hog_uganolan_képességei_wannak_mint_hugó-nak
    Csak_lemaradt_az_uccsó_néhán_szó

  70. ASSZAMEEEG
    Asszem_rájöttem_mi_a_fén
    Me_mi_a_sziget_meg_mi_a_lost_nag_titkkaaa
    Hát_persze_4815
    Minden_összeáll.
    Hiszen_a_koponák…
    Damon_és_Carlton_pedig_asszem_hisz_nekik.
    És_Ezért_nem_nilatkoztak_:O
    Estefelé_ag_ha_jó_lesz_a_illentűzetem_megirom_a_sziget_titkát.
    Még_össze_kell_szednem_mindent

  71. De_nem_iztos.
    Csak_walószinű.
    Walószinűleg_úg_wan_ahog_gondolom(remélem)

  72. Kikerült a 12perces extra vidi! amibe kapunk választ a jegesmedvékre a dharmára kicsit meg feltúnik Walt is! Hosszupuskán felirat is van hozzá! Torrenten fenn van ! Nézzétek meg érdemes!

  73. Hoppá! Nem vettem észre h már valaki kiírta ezt! nem baj! 😀

  74. melyik torrent oldalon van fenn?

  75. mindegiken

  76. kétlem hogy mindegyiken fent lenne… megnéztem a két legismertebb oldalt ahol nem voltak fenn…

  77. én_a_demonoidról_szedtem_le_ott:proál_meg_:)

  78. Az isohunt.com-on is fennt van. 🙂

  79. http://www.filestube.com/
    legegyszerűbb ha ide bírod, asszem gyorsabb mint a torrent

  80. Valaki dobjon egy linket a letöltésről ha fennvan pls 🙂

  81. Na_szówal_megelőztek_a_hosszupuska_fórumján_lewan_irwa_mi_a_fén

  82. Josh…

    Még nyaralsz vagy mi van?
    Ha nyaralsz no problem de ne feledkezz meg úgy az oldalról mint az a hülye lost.hu.
    Lécci ne töröld le az oldalt.
    fölösleges lenne.
    Nem értem hogy azok mér tették…

  83. Ez a 12 perc nekem sok mindenre választ adott, amire eddig nem tudtam a választ! mostmár értem mért nem tudnak szülni a nők a szigeten, hogy került a dharma kaja hozzájuk az egyik részben stb.. bár volt az a lény a ketrecben Chang mögött… szerintem az az a madár aki az első évad utcsó részében kimondja Hurley nevét és mutatják elszállni… :)) bár h pontosan Walt mitől különleges azt még mindig nemértem… szigethez tartozik, őt akarta a sziget alapból vezetőnek vagymi? :))

  84. bundi leírnád mi a fény? nem találom a hosszúpuskán. köszönöm!

  85. Az új ezoterikusok elméletei szerint (többek között) van egyfajta misztikus energia, ami átszövi a világot, és minden élőlényben benne van, az emberek viszont a fejlettebb tudatnak köszönhetően nagyobb mértékben képesek befolyásolni, mint más élőlények. Ebből ered a mágia, a pszichokinézis, a gyógyítás képessége puszta akarattal, stb. Elhinni nem kell, persze
    Ez az energia lehet a sziget, mert itt megjelennek a félelmek, a halottak, az emberek szembesülnek eddig nem ismert oldalukkal, ráadásul ez az energia annyi mindenre képes lehet: gyógyít, elektromos-mágneses tulajdonságai vannak, gravitációs jellegű energiaként megszakítja a téridő kontinuumot, és a szigetet máshová helyezi térben-időben.
    Továbbá egy elmélet szerint van egy bizonyos isteni energia, egy őserő, ami minden emberben van (mint a Lostban a fény), és ez az erő mindennél hatalmasabb és szörnyűbb, mert ez alkotja az örökké élő lelket. És minden holt lélek ide tér vissza, ebbe a forrásba, és innen születik újjá. Talán ezért láthatta Jack az apját?
    Továbbá ez az energia a túlvilágot is átszövi, mert a lelkek ide kerülnek. A barlang talán a túlvilág kapuja? Hisz a fény nem a barlangból jön konkrétan, hanem egy üregből, egy ledugózott lyukból a barlang legmélyén, ahol senki sem tudja mi van. Talán a túlvilág? Az ezoterikusok szerint azok, akik nem életfeladataikat, Lost-osan küldetésüket követték, vagy sorsukat, azok nem fognak tudni elszakadni hibáiktól, és újra és újra megélik.
    -thx7q

  86. Igen az oldal mindenképpen maradjon életben! 😉
    A bundi féle magyarázat a fényre tetszetős;) bár nem hiszem hogy az íróknak ez az elmélet szolgált volna vezérfonalául a sorozat írása során..

    Off, de pls nézzétek ezt meg::D : http://koponyeg.hu/jatek/bb8gfa00

  87. Először Thoth bemutatja Atlantiszt, annak felépítését, vezetését. Kiemelendő, hogy nagy fontosságot tulajdonít a Fénynek, azok képviselőinek. Ma is sok spirituális körben, páholyban a Fényt szolgálják. Megjegyzendő, hogy a Fény az nem más mint rezgés. A Fény itt a Teremtőt, a teremtő rezgést jelenti. Megtudhatjuk, hogy minden rezgés, még maga az anyag is, ez utóbbi a rezgés legsűrűbb formája

    Thot volt a régi sumér civilizációban a mindenttudó.
    Szerinte atlantisz ősi népe a fény befogásával tudott felfejlődni
    (ezekkel a szavakkal)
    elvileg egyiptomi históriák szólnak valami fáraóról aki a fényt fel tudta használni
    (tudni kell atlantisz elöbb volt mint egyiptom)
    És ez megmagyarázná hogy a dugón mér vannak egyiptomi írások és miért megnyúlt koponyájú csontvázak vannak a fény mellet

  88. durva hogy ennyi minden klappol, de ha tényleg ez lenne a lényeg akkor kicsit jobban a szánkba rághatták volna:P

    OFF kérlek ajándékozzatok meg ma is egy klikkel ha nem nagy kérés:
    http://koponyeg.hu/jatek/bb8gfa00 köszii

  89. OFF tudom hogy szánalom de szerdáig mindennap jól jönne 1 klikk;) igérem többet nem írom be. Josh majd kitörli ha szeretné, köszönöm ha segítetek;) http://koponyeg.hu/jatek/bb8gfa00

  90. josh most nyaral akk.?

  91. bazze, h megnéztem ezt a 12 percet, erre mit álmodtam?
    ott voltam a szigeten, ahol Ben és Hurley már egy egész kolóniát összegyűjtöttek, aztán odamentem Ben-hez és mondtam neki, h ő biztos sok időt töltött Damon-ékkal, biztos tujda a választ 1-2 rejtélyre, de nem nagyon akart, ezért elraboltam. ott már ki tudtam szedni belőle 1-2 választ, de sajnos nem tartott sokáig az álom 😦 mondjuk annyit még mondott, h sok ember van, aki tudja a válaszokat, mert akik épitették a diszleteket, pl a Szobrot is 🙂 (álmomban tényleg meg volt épitve), azok is tudják a válaszokat.

    amúgy Charlie van Eminem új klipjben:

  92. Kössz a semmit!
    Rendesen átverve érzem magam, hogy nincsen/nem volt, és szerintem már nem is lesz Szereplő Párbaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Megérte bízni bennetek…

  93. Bennünk????… egyedül Josh csinálja az oldalt… Szerintem mások már meg csinálták volna…

  94. mégsem töltheti a nyarat egy oldal előtt ülve. ugye?

  95. Nézzétek meg a Kick-Ass című filmet! Megemlítik benne a Lost-ot.. 🙂

  96. jó volt ez a 12 perc,hiányzik a LOST 😦 de nem úgy volt hogy a szigeten fog játszódni???Jó lenne még pár ilyen “mini” epizód.Vadi új Dharma busszal mentek Waltért ez hh???Ben újraindítja a Dharmát a szigeten vagy mi? 😀

  97. Mila… épp azért ment a dharma csomagolókhoz hogy leállítsa őket mert már nincsen dharma

  98. Újra megnéztem az utolsó részt és felmerült bennem egy kérdés. Michael és Walt miért nem volt a templomban ha mindenki meghalt???
    Egyébként szerintem attól hogy vége a lostnak nem kell hogy bezárjon az oldal. A LOST volt, van és lesz.

  99. Auzért nem voltak mert nem JAckék voltak életük legfontosabb része.

  100. Hát Michael azért nem volt gondolom, mert ugye az ő szelleme a szigeten ragadt, Walt meg talán nem halt meg és örökre ő maradt a sziget vezetője, bár az utóbbi csak egy elmélet.

  101. de walt segít michaelnek!

  102. Ha josh nem jelentkezik fel 2 hét múlva…
    akkor a legrosszabbal kell számolni…
    senki se nyaral ennyi ideig és fel kellene jönnie az oldalra és a sok baleset…
    te jó isten remélem nem történt vele semmi baj.

  103. Nincs semmi baja… msn-en folyamatosan fenn van…

  104. akkor lécci szólj neki…

  105. mi a cime

  106. A tudta nélkül nem adom meg a címét, de ha megint feljön akkor szólok neki….

  107. Valaki adna egy linket hogy honnan tudom letölteni a 12 perces vidit? és ha van feliratot is hozzá pls.

  108. a francba is nem tudom elfogadni hogy vége
    ÍGY!!!
    Bameg így!!!!
    MOST KÉNE ÉLNIE A RENESZÁNSZÁT ERRE LETÖRLIK A LOST.HU-T!!!
    De legalább ha te Josh írnál valami olyat hogy vége vagy császtok skacok…
    NEM
    Megigéred hogy lesz minden és le se sz*rod az oldalt!!
    Bocs hogy kiakadtam de ez nem méltó a losthoz.És ezt joshnak kéne a legjobban tudni!
    (Amúgy ezenfelül Josh ,marha rendes fazon voltál általában nyugodt és higadt ,megfontolt ember.Rengetegszer tudta 2 évvel ezelött hogy én irogatok más nevében mégse bannolt.
    És mint mondtam 6 néven futottam az oldalon: jacki, (kedvenc nevem 🙂 visszaszámláló, vsz, vsz-jacki, HAHA majd Bundi123.
    Szép idők voltak!
    Nem fogok elbucsúzni az oldaltól mert nem adom fel és továbra is bízok benned Josh!!

  109. “Remélem Danny Picket is fog emmy-t kapni.”
    Szép idők…

  110. “Na milyen volt a Sharlotte sex jelenet?”
    Bocs hogy idézgetek de felkell idéznem ezeket az emlékeket.

  111. és végül a most.Szép idők voltak amikor geri is itt volt.de amikor én öttem már alig irogatott.JAhm és láttam freddy d-t a lost kiállításon 🙂

  112. MIB hogyan tudta manipulálni Bent? Miért akarta MIB, hogy a jelöltek visszakerüljenek a szigetre(mert ugye azt is Ben intézte)?

  113. Azért akarta mib hogy visszajussanak hogy megtudja őket ölni!
    (ugye nem mehet el amíg nem halott minden candidate

    JA ÉS SZEPTEMBERBEN JÖN A HATODIK ÉVAD SOUNDTRACKJA!!!
    (és még tavasszal jön az utolsó 5 rész teljes soundtackja!!!)

  114. szerintem el kellene fogadnotok h vége a lostnak.amig visszajártam nem tudtam felfogni

  115. egy emmy-t sem nyert a lost elég szégyen, hogy utolsó évadra nem adtak nekik semmit 😦

  116. az is NAGY szégyen hogy Josh ilyen gerinctelen módon elhagy mindent…

  117. Amúgy ha kíváncsiak vagytok a season 6 soundtrackjára : http://www.youtube.com/user/SuperBundi123?feature=mhum
    A 15. számnál tartok már!
    Napi 10 trackot teszek fel!

  118. Ne bántsd Josht, ő legalább nem húzta ki a dugót a konnektorból mint…

  119. legalább egy búcsúposztot írhatna…

  120. Nyugi, csak életet él ő is. Nem lehet mindig a gép elött. Írni fog nyugi. Én tudom.. Remélem..

  121. Nem lehet a gép elött de ne mondd hogy több hónapja nincs annyi ideje hogy leüljön és beírjon egy : “sokáig nem leszek” vagy “vége”.Itt volt a nyár most meg kezdődik a suli (már akinek) és most meg azért nem lesz idő.
    Mint mondtam nem utálom Josht csak szomorúsággal vegyült mérgesség önt át amikor erre az oldalra gondolok…

  122. Én nem háborgok ezért. Szerintem is jó lett volna ha írt volna valamit,d e szerintem inkább köszönet illeti az elmúlt évekért. De ez van.

  123. Szerintem csak nem szeret búcsúcikket írni. Én se. Ha megírja, akkor lezárul valami, ha nem akkor függőben marad, azaz nincs vége. Legalábbis nekem ilyen gondolataim voltak, mikor úgy döntöttem nem írok egy búcsúgondolatot fórumokba a Lostról és az utolsó részről.
    Még nincs vége.

  124. ez jó lenne ha nem szünt volnaa meg majdnem minden lost oldal a lost után.
    Szerintem nyugodtan feljöhetne néha és mondhatná hogy lesz vagy kármi.
    Akár még le is ordíthatná a fejem amiért sértegettem…

  125. Szerintem inkább ahelyett, hogy emiatt rágódsz dobj fel valami Lostos témát, amiről lehet beszélgetni. Azzal jobban támogatnád az oldal fennmaradását, és Josh is látná, hogy van igény rá. 🙂

  126. én nekem a lost forgatókönyvek a nagyon régi kedves álmom

  127. ááá, a forgatókönyv az semmi…
    én a piszkozatokat akarom! 🙂
    amikor leirták, h Többiek, Füst, Jacob, Desmond, és mellé írták, h mit akarnak kezdeni az ötlettel! na az kell nekem 🙂

  128. OFF
    Én ezzel a sorozattal teszek egy próbát, érdekes a leírása, olvassátok el, főleg a végén amit írnak nagyon hajaz valami másra:)
    És imdb-n nagyon jó átlaga van, holnap kezdem nézni

  129. http://www.filmkatalogus.hu/Carnivale-A-vandorcirkusz–f13860

  130. 2 hónapja nincs uj poszt… szerintem lassan kezdhetünk aggódni…

    • szerintem is…:/ az rendben van, h egy idő után elfejeltük a sorozatot, de nem ilyen hamar.!..:/

  131. Régen hallottam arról hogy fog készülni rajzfilm a Lostból.A szereplők életéről talán.Megtudjátok erősíteni a hírt?

  132. ÉS AKKOR MOST IS BEÍROM HOGY JOSH A SAJÁT SEGGÉRE KENHEI MAGÁT!!!!

  133. Bundi úgy csinálsz mint ha kötelező lenne neki ezt csinálni…
    Szerintem keress egy másik oldalt ahol kitárgyalhatod a dolgaidat, de attól hogy idegeskedsz nem fog megváltozni semmi….

  134. beszéltél már josh-al msn-en?

  135. megjelent már amerikában a 6. évados DVD?
    és ha igen vannak rajta jó extrák? meg esetleg magyarázatok?
    addig nem akarom kezdeni elejétől darálni amíg ki nem derül h lesz-e több magyarázat.

  136. a higher ground-nak a lasított változatát honnan tölthetem le?Ami szokott menni minden finálékor.Please…

  137. minek a micsodáját? 😀

  138. az a m.g ami minden finálékor megy;amikor Sayid elindul a mentőcsónakkal,mikor Jackkék mennek az antennához,Lockeék Jacobhoz,meg most az akácoshoz.Az a zene kéne nekem,csak nem tom mi a címe.:-o

  139. HELP!PLEASE!

  140. Matheus! Hollywood and Vines!
    Néha lassítva megy tényleg, de szerintem csak így van fenn a soundtracken.

  141. MAtheus: Majdnem minden soundtrackban benne van:
    1.évad : Hollywood and vines
    3.évad : Flying High ,The Good Shepherd ,Ex Marks the Jack ,An Other Dark Agenda ,The Only Pebble In the Jungle ,JACK FM
    4.évad : Nadia on Your Life ,Timecrunch
    5.évad : Sawyer Jones and the Temple of Boom (Szerintem ez a legjobb verzió)

  142. Kösz skacok!B-)

Vélemény, hozzászólás?

 
