LOST6-OST

A tengeren túlon ma jelent meg a hatodik évad zenei albuma, ennek alkalmából íme egy kis ízelítő az egyik bónusz számból.

~ Szerző: HarryProf. - 2010/09/14.

7 hozzászólás to “LOST6-OST”

  1. Bundi123-nak:Elolvastam a levelet,mégegyszer kösz a zenéket,már keményen hallgatom a gépen meg a telón!:-D

  2. Ja,és tök jó hogy él újra az oldal!;-)Hajrá!

  3. És amikor a 6x16ban Füstös törölgeti a Widmore-Zoe gyilkolászat-után a kését,annak a számnak mi a címe?Az is kurva jó.Előre is kösz!:-)

  4. Én még most kezdtem hallgatni az albumot, a Lax egyszerűen gyönyörű…
    matheus: Elméletileg az a szám nincsen rajta, csupán 1-től 14-IG a részek zenéi.

  5. Már le tudom tölteni vhonnan az egészet? 😀
    Vagy jútubon fent vannak már? Ha igen, hogy keressem ezeket?

  6. torrenten le lehet
    1-13.ig vannak rajta
    Majd tavasszal a jön a te end de adig a profilomra föklrakom azokat a zenéket…

  7. amikor meghallgatam átment rajtam a lost mennyire hiányzik :$

Vélemény, hozzászólás?

 
