Kimaradt jelenetek

Felkerültek a kimaradt jelenetek is a netre, mind az összes. Nézzétek, amíg le nem szedik:

~ Szerző: HarryProf. - 2010/09/20.

10 hozzászólás to “Kimaradt jelenetek”

  1. Vincent jelenet epic volt 😀
    Claire-MIB beszélgetése is ért valamit, de a többi nem tett hozzá sokat….

  2. Azért ez nem igaz…
    A Ben-Sun-Lapidus jelenet számomra megmagyarázza Ben jellemfejlődését ,amit én magában nem tisztáztam teljesen, így már tiszta.
    Meg a Claire jelenet kivágása szarvas hiba volt.Sokkal érdekesebbé izgalmasabbá tette volna azt a jelenetet amikor Claire fegyvert fog Kate-re.
    Plussz Giacchino zenei aláfestéséből is kihagytak értékesebb részeket…
    Nem értem hogy kaphattak a vágok Emmyt…
    Kéne valami vágatlan verzió vagy a forgatókönyvek…
    Nem tudjátok véletlen ,hol tudnám beszerezni őket?

  3. valaki fordiccsa le az egészet ez parancs

  4. bundi: A Claire-MIB jelenet a The Candidate rész után volt, amikor már csak négyen maradtak. 🙂

  5. ja…
    😀
    Norbo: Kérésed számomra parancs. 😛
    Lefordítom neked de nem ma mert most élvezem a kevédke szabadidőmet.Majd monjuk holnap (Úgysincs suli)

  6. am nem tudjátok hogy a skriptet honnan szerezhtem be?

  7. BAMEEEG!
    Megtláltam az első öt szezon összes forgatókönyvét
    Bazzzz!!!
    http://www.lost-tv.com/transcripts/

  8. hopsz
    ez csak transscript nem script…

  9. nah megtaláltam.
    Ez már az igazi.
    Amelyikhez az van írva : Final Draft/Script ,azok az eredeti forgatókönyvek 20 percnyi kivágott jelenettel és valószínüleg elég sok válasszal amiket (szerintem) kivágtak

  10. De gebassz ez csak 1-2 rész
    ÉN AZ ÖSSZESET AKAROM!!!!!!!

Vélemény, hozzászólás?

 
