Lost Enciklopédia – képek

Felkerült a netre néhány kép a hamarosan megjelenő Lost Enciklopédiából, melyek megválaszolnak, pontosabban inkább tisztáznak néhány felmerült kérdést a sorozatból.
A képek a következő karakterek, helyszínek közül kerültek ki: Danielle Rousseau, Charles Widmore, Vihar állomás, Black Rock;
A következő plusz információkat tudtuk meg ezeknek hála:

  • Charles Widmore rendelte el a tisztogatást
  • Ben valóban kiakarta engedni a gázt a Vihar állomásból, hogy egy 2. tisztogatással mindenkit megöljön a Szigeten, a 4. évadban.
  • Rousseau nem emlékezett Benre, mikor elkapta őt a hálóval
  • Jacob javasolta Richardnak, hogy távolítsák el Widmoret a vezetői poziciójából.

A képekhez vezető linkek:

Reklámok

~ Szerző: HarryProf. - 2010/09/23.

50 hozzászólás to “Lost Enciklopédia – képek”

  1. “Ben valóban kiakarta engedni a gázt a Vihar állomásból, hogy egy 2. tisztogatással mindenkit megöljön a Szigeten, a 4. évadban.”

    Lindelofék írták az enciklopédiát? Ha igen, akkor fszkrbcs amiért nem voltak képesek ezekről a dolgokról pár fél mondatos utalást ideszórni a sorozatban; ha meg nem ők, akkor ez semmivel se jobb, mint bármelyik itteni losztos teória.
    Aztán meg, ha Jacob kérésére mondott fel Richard Widmore-nak, az miért Benre volt pipa?

  2. A gázhoz: ez a magyarázat is több sebből vérzik. Most akkor Harper Harper volt, vagy a Füst? Ha a Füst volt, akkor röhögött volna a markába, még segített is volna Bennek kinyitni a csapot. Egyáltalán élt még Harper, vagy csak a szelleme jelent meg? Hiszen akkor is jött a suttogás… De miért láthatták Julieték a szellemet? Legalább Hugo mesélte volna el Julietnek, mit mondott neki egy “other woman” az esőben, az “szabályszerűbb” lenne.
    “Ben pont ott van, ahol lenni akar.” De ezek szerint mégsem, mert a pince helyett inkább szerelt volna gázt a Vihar állomáson. Fene se érti…

  3. Ezt egy pasi írta és minden le van tisztázva dámonékkal asszem.
    Ez tuti hivatalosan így van.
    És tettek rá utalást.Nem is egyet.
    Főleg a 4×06-ban de még rengeteg más utalásból is.
    Jahm és tuti hogy eloise azért tdta a jövőt mert 77-ben megkapta daniel nalóját amiben minden le van írva a jövőröl 🙂

  4. Jahm és nem a dharma állomást gázosította volna el hanem keamyéket 😀
    (Ezért küldték Danielt és a többieket.)

  5. Mit nem lehet érteni?
    Charles Widmore egy f*sz aki többször is bebizonyította hogy szemrebbenés nélkül képes embereket öletni.
    Mint ahogy az Ajirásokat a túlélőkből 7 embert és vaalószínüleg ő rendelte el a tisztogatást mert neki a dharma kiirtássa volt az életcélja.
    Nem MIB.Azt a magyarázatot ami az oldalon kint van,csak egy kirugott aszisztens tette fel (de őse tudott semmit)

  6. Na javítom előző elötti kommentemet : Nem a barrakokat gázosította volna el mert ott van.Tettek asszem egy említést hogy nem csak a barrakokk alatt van ilyen gázosító izé.Asszem az egész sziget.És ezt Widmore tudta.

  7. Amúgy ez kuva jó lesz.
    Nem tudja vki mikor jelenik meg?

  8. Henry tudom hogy idegesítő vagyok és szólj rám ha sokat kommentelek de a képekről az is kiderült hogy ki henry gale!
    Widmore egyik embere aki meg akarta találni a szigetet.Mivel henry gale hőlégbalonjára az van írva hogy widmore industries.
    Bazz…
    Ez egyre jobb lesz

  9. Miért bazz? : ) Henry Gale “csapatát” ilyen szinten eddig is ismertük (a W.I. logóból), de ez még nem magyaráz meg szinte semmit, persze, hogy a Szigetet kereste; de szerintem NEM volt Widmore embere, csak egy balek, aki a Szigetről semmit nem tudott, különben nem írt volna olyan szamárságot a feleségének, Jennynek, hogy “Kimegyek a partra, hogy jelzőtüzet gyújtsak.”
    Alighanem hasonló “szerencsével” került oda mint Desmond. : )

  10. “Nem a barrakokat gázosította volna el mert ott van.” Na de Ben a barakkoknál sínylődött, onnan nem tudott volna elszökni a gázcsaphoz (jó, ezt Widmore nem tudhatta), meg aztán a Templom sem tűnt igazán hermetikusnak, a lányát viszont odaküldte. Nekem ez az ötlet – akárki írta le – cseppet sem tűnik életszerűnek, fél tucat kommandóssal még az ewokok is elbántak volna (ahogy Richardék végül szintén), amiatt tuti nem ciánozom tele a saját Szigetemet (az első Purge-ban is csak gázgránátokat használtak, biztos maradt pár, ahhoz nem kell az egész állomás). : )

  11. Lehet, de az is lehet hogy benék hamisították a levelet 🙂
    Azért gondolom hogy widmore embere mert a lostban nincsenek véletlenek.A második hogy: nem kellett volna oda widmore cég nevét tenni ha nem lett volna az íroknak rá jó okuk 🙂

  12. Eloise jólértesültségét már többször megrágtuk, az tiszta sor. : ) De mire volt sok utalás a 4×06-ban? Az esőben a suttogáskor megjelenő Harper kilétére? Akkor valahol kettőt lapoztam! : )

  13. “Lehet, de az is lehet hogy benék hamisították a levelet”
    Hát, azt a pofát sosem felejtem el, amit Ben vágott, amikor Sayid felolvasta neki a húszdollárost. Ez a levél volt az a banánhéj, amin Ben elcsúszott, azt pedig aligha akart. : )

  14. hopsz.
    Harper.
    harper…harper…harper…
    Szerintem egyszerüen meghalt és nem tudott továbbkelni.
    Sok utalás közül egyet mondanék:

    Charlotte Julietnek : “Mondja biztosra hogy Benjamin Linus nem akar elpusztítani minden embert ezen a szigeten.”
    Alpert: “Ben ott van ahol lenni akar”
    Akkor az hogy Charlotték ki akarták kapcsolni arra utal hogy sejtik hogy be akarja vetni.
    Ismerjük Ben karakterét.Mindent megtesz a túlélésért és azt is eltudom képzelni hogy van egy erről szóló kivágott jelenet.
    Hiszen a lost az egész sorozat folyamán 39 kivágott órát tartalmaz.
    39 és fél óra ki van vágva az egész sorozatból.Biztos vagyok ha látnánk a 60 perces verziókat kiderülne egy s más érdekes dolog.
    (ezért akartam annyira a scripteket)

  15. Engem pl az érdekelne mit szólt Ben amikor megtudta hogy Juliet meghalt ,hiszen a francba is szerelmes volt belé/tulajdonának tartotta.

  16. Irigylem a problémádat ; ))))
    Még Harperhez: Julietnek tudnia kellett arról, ha már meghalt, viszont nem úgy viselkedett mintha szellemet látott volna. Btw. pár résszel később remekül bele lehetett volna szőni Harper megjelenését egy timeloop-os flashbackbe: pl. a pincéből kiszabadulva Ben megtudja, hogy Harper őrá hivatkozva megjelent az esőben, erre elsápad, rohannak Harperért a Templomba, majd az Orchideába, és beültetik Harpert az akkor még ép fülkébe (amit a Purge után Faraday naplója alapján Eloise-ék “áthangoltak”), sietve, még mielőtt Keamyék odaérnek – mindehhez csak a suttogás helyett a furulyás effekt kellett volna Harper megjelenése és az eltűnése alá. Nagy felfedezés lett volna az 5. évad elején, amikor visszaköszön az hangeffekt. : )

    De az efféle kívánságok már csak azok maradnak… Mégis, azért van abban jó, hogy sok kérdés nyitva maradt, így bármikor, akár rajzfilmen jöhetne valami hasonló, mint a SW Ep. 2-3 között játszódó Klónok háborúja rajzfilmsori.

  17. Hogy egész 23-24-25 részes évadokká tudjuk varázsolni a 4-6. évadot pont 25 rész kell. 🙂

  18. Karit… Az hogy Ben ott van ahol lenni akart, ezt könyörgöm ne értsd már szó szerint… Ben Locke közelében akart lenni…. ez a lényeg… nem is értem hogy vehetted ezt szó szerinte

    • Szomorú vagyok, hogy ennyit nézel ki belőlem. 🙂
      A lényeg viszont úgy látom, nem ment át: nem válaszoltatok Harper mibenlétére és láthatóságára, ami erősen rezeg a vég ismeretében. De vettem, ígérem, nem hasogatom tovább a szőrszálat. : )

      • Autospy midenkiből ennyit nézt ki : …

      • Amúgy a halottakat em csak hurley láthatta…
        Mivelhogy tucat embernek megjelentek suttogós szellem-halottak.
        Ha a halál utáni életre gondolsz:Sztem harper elkeseredhetetten halhatott meg gooodwin miatt.Szttem fejbe löhette magát vagy illyesmi de az nem is fontos , a lényeg hogy nem tud továbblépni az altba.
        Ha most sem a kérdésedre válaszoltam akk bocs 🙂

  19. Henry Gale hajóján a Widmore és Csirke logó csak szponzorálás. Egy nagy útra kelt, és kellett sok pénz. Ennyi erővel Hurley is küldhette volna. 😀

  20. Nem értem hoyg más oldalaktól ami lost spoilerstől független soem használják az ennyi erővel szavakat és még sorolhatnám.
    Nem lehet egy teóriát sem felálítani anélkül hogy nem kötnének bele 10-szer.És még ezzel sem lenne baj de amikor láttam hogy más oldalakon elismerik (port.hu) a teóriáimat akko elgondolkozok hogy nem biztos hogy velem van a baj…

  21. bundi … karit leírása hibádzott akár úgy gondolta akár nem .. senkiből sem nézek ki se keveset, se többet…
    Ezen kívül ha már belém kötöttél, elárulnám hogy “belőled nézek ki a legkevesebbet” … mivel erre úgyis indoklást kérnél, megelőzlek:
    A régi név változtatásaid és az ezekkel való visszaéléseid, és anyázásaid, a SOK gyerekes teóriáid (amit nem hinném hogy olyan sokan elismernének), és sorolhatnám még
    Azt azért megkérdezném hány éves vagy, de az írásid alapján max 13

    Karit-ról meg egyébként sem tudnék véleményt alkotni, főleg nem lenézni, hisz nem “ismerem” (hisz nem ír minden nap 30 kommentet mint te) A smiley miatt pedig szerintem ő sem gondolta komolyan hogy én ennyit néznék ki belőle

  22. 14 vagyok és te kötsz állandóan belém.
    Kiváncsi voltam hogy te mikor sértődsz meg majd vlami szidáson ,mivelhogy te rendszeresen osztod az észt az oldalon és bevallom én is.
    de mi már kettőször összevesztünk ésha jól emlékszem eddig egyiknél sem én kezdtem el sértegetni.
    Most 3-szor én kezdtem detudod ez csak egy hülye oldal egy világháló hülye fórumokkal és nem a rohadt élet.
    Szóval Alivederci Amore irogass, nem nagyon tud érdekelni.

  23. jó akkor keresd ki hogy én hol kötöttem beléd, vagy bárkinek is osztottam volna az észt… sok sikert hozzá…ellenben te tényleg PRÓBÁLOD osztani az észt de olyan gyerek eszű vagy hogy nem jön össze… utoljára (egyetlen) amikor “beléd” kötöttem, az is úgy kezdődött hogy MINDENKINEK címzett JOGOS levelem nem tetszett neked és úgy gondoltad hogy inkább el kezdesz kötekedni… emlékezz vissza hogy a legtöbb ember akkor is mellém állt… nőjél fel inkább

  24. “Úgy látszik kedveled Giacchono zenéjét de nem értesz semmit zenéhez” 🙂
    Ez teccik?
    És hogy nőjek fel 14 évesen?
    Megmondanád hogy tervezed ezt? 😀
    És a többséghez ennyit.Anno megszámoltam hogy hatan voltak velünk veletek meg asszem öten…?

  25. a véleményemet most is fenn tartom hogy nem értesz a zenéhez, bár akkor nem úgy fogalmaztam ahogy te most idéztél mindegy, hisz elő zenét használ Giacchino az összes részben és összes jelenetben… még az 1. évadban is… ezt az angol 1. évados DVD extrában is mondja hogy csak élő zenét használ… ÉS nem, nem neked adtak többen igazat ezt jó lenne ha vissza néznéd…

  26. Aki esetleg nincs képben annak és neked bundi itt a link:
    https://lostspoilershun.wordpress.com/2010/03/31/kibeszelo-6×10-the-package/

    megnézheted és értékelheted magadat… és megnézheted hogy a végére hányan álltak mellém (meg azok is akikre közvetlenül ment a levelem)
    és hozzád mennyien… ahogy olvasgattam a végére magadra maradtál

  27. mivel elfogyott az idiótákra szánt felesleges időm, ne is írj vissza… ha kicsit is értelmes vagy elolvasod a linkben megjelenített kommenteket, és rájössz hogy nincs igazad…
    nem fogok vissza írni, legalábbis neked már nem…

  28. oks én se
    akkor ennyi lenne ,nem?

  29. Abszolút egyetértek Autopsyval, tényleg tenyérbemászó az amit itt csinálsz bundi. Rendszeres látogatója voltam az oldalnak már a harmadik évad óta és hihetetlen módon irritált az, hogy különböző néven írtad ide a hülyeségeidet. Ezt az igen “jó” szokásodat a sorozat vége után hónapokkal is megtartottad. Itt lógsz az oldalon éjjel nappal és még arra sem vagy képes, hogy az ostobaságaidat egy kommentbe sűrítve fejtsd ki, helyette 5-6 szavas kommentekből írsz vagy huszat. Okoskodsz, mindenhez van valami hozzáfűznivalód, és azt hiszed mindenkinél okosabb vagy itt. Számomra mégis a legszánalmasabb az volt, amikor kiverted a balhét, hogy Josh hogy képzeli, hogy nem frissíti az oldalt a sorozat vége után. Jöttél itt a hülyeségeiddel, hogy biztos valami baj érte majd szépen eljutottál odáig, hogy Josh mennyire gerinctelen alak, hogy magára hagyta az oldalt. Nevetséges, hogy nekiállsz itt nyávogni, ahelyett hogy örülnél, hogy évekkel ezelőtt létrejött egy ilyen oldal. Amúgy lehet találnod kéne valami értelmes elfoglaltságot amivel kitöltöd a szabadidődet, és nem ezen az oldalon tengetnéd minden perced. Mondjuk találkozz a barátaiddal, sportolj, olvass, nézz filmeket, vagy tanulj. Majd meglátod, hogy akkor nem lesz annyira feltűnő, hogy nem frissül naponta az oldal.

  30. bocs de senki sem kérdezett 🙂

    • téged sem kérdez soha senki mégis írod a hülye kommentjeidet…

      • Te meg azt mondtad soha többé nem írsz nekem vissza 🙂

  31. Most mindenkit arra kérek, hogy fejezzétek be a vitát, már unalmas.

  32. Bocs harryprof ezt még beírom azt részemről fel van függesztve a vita
    Autospy még annyit a 6×10.-es kommentedhez:
    kérlek.még csak annyit hogy ti miattatok azután egy csomóan nem is jöttek ha észrevetted nem elűlltak hanem elmentek.
    CSak ennyit akartam én is már fel akarom függeszteni ezt a vitát.

  33. ÉS ennek sok ember örül is… azok csak bajt csináltak, és vitát szítottak…

  34. bundi123: azt mondod nem lehet teóriát felállítani anélkül hogy bele ne kötnének. Keress rá neten, hogy tézis-antitézis mert pont ideillik. A teóriagyártásnak pont az a lényege, hogy prot és kontrát említesz mellette. És igen, konkrétan belepofázok abba a vitába, amihez semmi közöm (de megtehetem, mert jó napom volt 🙂 ), de nekem is osztottad azt észt például, elég pofátlanul. Tudok példát mondani, és konkrétan ott (is) te kezdted a pofázást, úgyhogy légy oly kedves és ne ferdíts, így is eléggé hiteltelen vagy 🙂
    Na hát kicsit most ráfújtam a parázsra talán de nem izgat, a lényeg hogy én is azt mondom, amit az előző kolega: tanulj, sportolj, olvasd ki a kötelezőket és várd meg míg eléred a 18-at addigra talán bővül a szürkeállományod (mert manapság az azért kell a netezéshez!)

  35. Jah, most látom hogy Autopsy kolléga már linkelte azt, amire gondoltam 🙂 Na mind1, megkönnyítette a dolgomat, akkor legyél szíves bundi123 megnézni még egyszer azt a linket egy picit eltérő fénytörésben, ha már felejtettél azóta

  36. Flight: Rentgeteg dologban igazd van!
    Tényeg hülyeség volt a teóriákkal kapcsolatos
    megsértődésem.Azt belátom.De kérlek néha nézd meg a durva
    spoilerek szekciót ,aztán mond hogy hiteltelen vagyok
    haszontalan stb…
    És igen a pofázást MOST én kezdtem de azért mert elegem
    lett abból hogy Autospy teljesen hírtelen akármi előre-
    jelzés nélkül mindekit leolt ,és ez engem felidgesít ahogy
    egyeseket azhogy 100 kommentet írok 1 perc alatt.És ne
    mond hogy nem olt Autospy mivel állandóan ezt csinálja.

    És te Flight815 ,Autospy és még sorolhatnám…
    A 6×10-es kibeszélőjénél ha jól emlékszem te kezdted a hölgyet inzultálni/szidalmazni.Szerintem azért ne szálljon annyira a dicsőség a fejedbe. 🙂

  37. Nem inzultáltam. Megkértem mindenféle bántó szándék nélkül, hogy fejezze be azt, amit csinál, azaz hogy témába nem vágó kommentekkel árasztja el az adott postot. De ha neked ez meríti ki az inzultálás fogalmát akkor büszkén felvállalom, hogy inzultáltam 🙂 Na de persze nem is én lennék, ha nem hívnám fel a figyelmedet arra, hogy ő korántsem abban a stílusban válaszolt a kérésemre, amit elvártam volna tőle. Ahogy te sem tetted. Ezek után ne is haragudj, ha nem tartom fenn a finomkodó beszédstílust a magam részéről. Autopsy pedig nyilván azért olt téged mert kiérdemelted. Ha 3 ember mutogat rád, te pedig visszamutogatsz ugyanarra a 3 emberre, akkor el kéne gondolkodni hogy a hiba nem a mi készülékünkben van 🙂

  38. Igaz ,tényleg visszaolvasva brugi csattant el.
    De Autospy-al azért is ellenszenvezek mert pont hogy néha pont ok nélkül olt…És engem marhára kiidegel ha valaki felháborodik olyanon ha valaki nem tud valamit vagy leszólja aztán meg van elégedve.Számomra az ilyen mberek nagyon idegedítek.
    Da Bombnak elegett belőlem és amilyen voltsm kb 1 éve meg is értem
    T

  39. Az nem oltás ha valakinek elmondom mit értett félre…
    Bár úgy tűnik karit nem értette félre de az írásából ez jött le…
    És ha ő nem sértődött meg, akinek írtam valójában, akkor nem értem hogy te miért… szánalmas az egész amit csinálsz már… ha nem látnád megint többen vannak az én oldalamon, hisz veled ezúttal sem ért veled egyet senki…

  40. Észre se veszed magad!
    De végeztem veled.
    Ténlyeg már nem érdekelsz.
    Magas ivben le vagy tojva!
    És TUDOM hogy nem csak én gondolom így!

  41. Akko úgyis jó… egyébként attól hogy te így gondolod, attól még nincs úgy… legjobb az lenne ha az egész oldallal végeznél…

  42. Azt az örömöt nem adom meg 🙂

Vélemény, hozzászólás?

 
