Karakterpárbaj: I. forduló – Boone vs Jin

Ezennel megkezdődik a Karakterpárbaj I. fordulója, méghozzá két tragikus sorsú karakterrel. Boone Carlyle és Jin-Soo Kwon küzd a voksaitokért, és úgy támogathatjátok Karakterpárbajos pályafutásukat, ha rá szavaztok az alábbi szavazáson. Szavazni csak 1 napotok van.

Boone vs Jin

Továbbá: A tippelők aktuális pontszámait mindig az új szavazások végén fogjátok látni a holnapi naptól kezdve. Az első fordulóban minden helyes tipp 2 pontot ér.

~ Szerző: HarryProf. - 2010/10/17.

14 hozzászólás to “Karakterpárbaj: I. forduló – Boone vs Jin”

  1. Jinre ment a szavazat!:) Boonet is nagyon kedveltem, viszont őt egyrészt nem ismerhettük meg annyira, és néha elég ellenszenves is volt számomra.
    Jinről majd írok holnap pár sort, hogy miért is őrá esett a választásom:)

  2. ha indoklás is belefér, akkor én is irok 🙂
    Boone-t nagyon kedveltem, de hozzá Locke “ő volt az az áldozat, amit a Sziget kivánt” monológját tudom fűzni, ami annyira fals volt, és sosem volt egy méltó alapja.
    Jin viszont egy hatalmas karakter fejlődésen ment át, nagy barátja lett Sawyernek, a végén meg érthetetlen hülyeség volt őt Sun-nal megölni. Rájuk fért volna a boldogság.

    • amúgy nálam miért mindig a szavazás gombok jönnek be?
      nem mintha csalni akarnék, de nem volt megbízhatóbb szavazás motor? ami mondjuk tárolja az ip-t vagy vmi, és nem jelenik meg többször.

      • Attól hogy megjelenik, még nem tudsz szavazni mégegyszer, próbáld meg:)

      • tényleg, rányomtam, és kiírta, hogy már beszámította a szavazatom, csak az előbb nem vettem észre. 🙂

  3. Hajrá Jin! Érdekes, sokszor vicces karakter a sorozat végéig szerepelt, szóval én nagyon megkedveltem.

  4. Jinre ment a szavazat, a 6 évad során során a szívemhez nőtt.Szerintem is felesleges volt megölni a végén, ha már ennyi mindent átvészelt.

  5. Szerintem azért Jin és Sun halála nagyon közre játszott abban, hogy a maradék túlélők belássák, hogy meg KELL ölni Locke-ot, azaz MiB-et. Persze valóban szebb lett volna egy Happy End a részükről, de talán nem lett volna akkor olyan drámai az egész. Szerintem az ő haláluk volt a “szükséges rossz”…

  6. Kezd egyre szorosabb lenni 😀

  7. ha lehet itt vitatkozni is… 😀
    …akkor én azt mondanám, h ez csak egy ürügy volt. az évad vége felé megint hullatni kellett a szereplőket, csak azért, mert. Ez a Locke-alakú MIB nekem egyáltalán nem jött át. Jack szavaival élve megbecstelenítették ezzel Locke emlékét is. Az h most őt meg kell ölni, olyan volt, mint Smith ügynök halála, amivel aztán minden szép lesz. 🙂

    • Tény hogy “ürügy”, de attól még ez jól bevált dolog a dramaturgiában, és attól hogy ürügy volt, még szükség is volt rá, és ha meg majdnem mindenki túléli, akkor az lett volna a baj, hogy ez olyan bezzeg minden főszereplő túléli… :S
      Egyébként meg vitatkozzatok persze, azért vannak a hozzászólások, hogy a karakterekről, a hozzá kapcsolódó eseményekről beszélgessünk még egy nagyot így a sorozat végeztével:)

  8. Hát,h én is bekapcsolódjak szerintem nem kellett volna ennyi embert megölni a sorozat végén, persze Sayid halála az méltó volt egy olyan katonához mint ő, de pl Sun meg Jin most nyugodtan fenntlehettek volna az Ajirán Kate-ékkel és úgy jobban le is zárták volna a történetüket, h hazamentek volna a lányukhoz.:)

  9. igen én is erre gondoltam, hiszen azért mégis, voltak olyanok is, akik megmenekültek, akiknek voltak kötődéseik (kivétel persze Miles és Richard, Frankről meg nem sokat tudtunk), De Sawyer is tuti, h Cassidy-hez ment, Claire meg Aaronhoz, mégha nem is szálltak fel egy helikopterre, ahogyan azt Desmond látta.

  10. Bizony Jabora (aki nem tudná a Jabó jelentését : Jin, kóreaiul :P) ment a voks és már Sunnál elmondtam miért.

Vélemény, hozzászólás?

 
