Karakterpárbaj: I. forduló – Miles vs Kate

Egy nagyon szoros mérkőzés után a tegnapi párbajon Pierre Chang győzött végül, akinek a fia, Miles Straume küzd meg ma a Lost főhősnőjével Kate Austennal. Várják szavazataitokat holnap éjfélig, és szokás szerint a tovább után pedig láthatjátok az aktuális pontállást a nyereményjátékban.

Miles vs Kate

Nyereményjáték Pontállás:

Autopsy: 4 pont

Wondorog: 2 pont

Arkagyina: 4 pont

Norbi85: 2 pont

4815162342: 4 pont

HarryProf (én): 6 pont

Evon: 6 pont

Smiti: 4 pont

Ideggyogyo: 2 pont

Norbikess: 4 pont

Mr. Sawyer: 4 pont

Totti: 6 pont

Imi14: 6 pont

Razs: 4 pont

Reni: 4 pont

Lac0391: 2 pont

Tombolcs: 4 pont

Body: 4 pont

Plaszkonoel: 4 pont

Xabee: 4 pont

 

Reklámok

~ Szerző: HarryProf. - 2010/10/20.

13 hozzászólás to “Karakterpárbaj: I. forduló – Miles vs Kate”

  1. Kate nekem sose volt szimpatikus, de az utolsó részben hátba lőtte Lockeot és megmentette Jacket. Mégis Milesra szavaztam. 🙂

  2. “You are the survivors of Oceanic Eight Fifteen, Wooooow!”

    Miles nagyon nagy karakter:) Teljesen természetes volt, h Sawyerrel lettek nagy haverok, illettek egymáshoz. 🙂 Miles-ban birtam a természetességét, nem volt az a nagy társas lény, de mindig viccesen volt antiszociális. 🙂

    Kate meg sajnos mindig keservesen próbált kilábalni az antiszociálisságából, de sose sikerült neki a szememben.

    Szóval Miles-ra ment a pont.

  3. Egyértelműen Miles… Kate-et mindig is utáltam, mint a bűnt. Az egyetlen ami mellette szól, hogy jól nézett ki, de az nálam még kevés, ha közben a karakter totálisan érdektelen…

  4. HarryProf., ami a tegnapit illeti, nem tudtam, hogy te fent vagy olyan későn, és kézzel állítod le a szavazást, és akkor helyben teszed ki az új cikket az új szavazással. Azt hittem, automatikus, ezért nem értettem, miért nem ért véget pont éjfélkor 🙂

    • Hát igazából automatikusra is volt állítva, de mivel néha rendetlenkedik a wordpress, és nem állítja le a szavazást magától, ezért néha nekem kell:S Meg amúgyis fent vagyok még olyankor ált.:)

  5. Konyörgöm, Szavazzatok Kate-re!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Mindekttő szimpatikus karakter, de Kate-t az egész sorozaton át láthattuk ő jack után a . vagy 3. “legfontosabb” karakter, tehát ráment a szavazat.

  7. Kate-re szavaztam. Az első évad első részétől ismertük, nekem nagyon tetszett a múltja is.
    Igaz néha a szigeten meggondolatlanul, hülyén cselekedett, nem szerettem a szerelmi háromszöget sem. De mikor az Oceanic 6 kijutott a szigetről ő volt a kedvencem, ahogy a külvilágban viselkedett, mint Aaron anyja imádtam. 🙂
    Miles is egy nagyon nagy karakter, imádtam…kár, hogy kettejük közül kellett választani.

  8. basszus, hogyha nem szavazunk itt is akarakterekre akkor nem jár a pont, hiába verte meg az én válaszottam?:d mert nem voltam gép előtt és nem tudtam szavazni xd

    • rájöttem h nincs semmi baj.. azért van 2vel kevesebb pontom,mert az előzőbe én mikhailra fogadtam:D

  9. nemár, h Kate vesztett Milessal szemben? emberek :OOOO mi lett veletek?! :OO

Vélemény, hozzászólás?

 
