Karakterpárbaj: I. forduló – Mikhail vs Chang

A tegnapi párbaj végeredményeképpen Charlie Pace jutott tovább, ma pedig az ő gyilkosa, Mikhail Bakunin illetve kedvenc Dharma tudósunk, az ezernevű Pierre Chang küzd meg. A szavazás szokás szerint másnap éjfélig tart. A tovább után pedig láthatjátok az aktuális pontállást a nyereményjátékban.

Mikhail vs Chang

Nyereményjáték Pontállás:

Autopsy: 2 pont

Wondorog: 2 pont

Arkagyina: 4 pont

Norbi85: 2 pont

4815162342: 4 pont

HarryProf (én): 4 pont

Evon: 4 pont

Smiti: 4 pont

Ideggyogyo: 2 pont

Norbikess: 2 pont

Mr. Sawyer: 4 pont

Totti: 4 pont

Imi14: 4 pont

Razs: 4 pont

Reni: 2 pont

Lac0391: 2 pont

Tombolcs: 4 pont

Body: 2 pont

Plaszkonoel: 2 pont

Xabee: 4 pont

 

~ Szerző: HarryProf. - 2010/10/20.

18 hozzászólás to “Karakterpárbaj: I. forduló – Mikhail vs Chang”

  1. Chang prof-ra ment a pont.
    Mikhail nagy arc volt, de hamar leépítették. Bekajáltam, h ő a Dharmából maradt itt, és egyezséget kötött a Többiekkel. Viszont mivel hamar kiírták, egy kettősség van bennem. Bekajáltam azt is, h ő meghalt a szónikus kerítéstől és h meghalt Desmond nyílvesszőjétől is, és azt hittem, vmi halhatatlanság van benne, különben mi értelme lenne magára robbantani még a Tükör állomást is. Aztán Hurley 4. évad eleji kunyhó képzelődésében én meg voltam róla győződve, h Mikhail nézett ki a lyukon, és vártam, mikor derül ki, h halhatatlan. Aztán semmi ilyesmi nem lett.

    Chang doki viszont azzal a visszafogott arroganciájával egy igazi tudós alkat volt. Mindvégig hitt vmiben, és semmi érzelem nem látszott az arcán, de aztán mikor kiderült, h Miles a fia, és Hurley-ék a jövőből jöttek, az vicces jelenet volt, de vhogy akkor is olyan higgadtsággal vette ezt tudomásul, mint egy igazi tudós. 🙂 Kérdés, h a Sideways-ben Hurley részében miért lehetett ugyanannyi idős, mint 77-ben, de ez részletkérdés. 🙂

  2. Szerintem Chang közel sem volt annyira erős és ‘szerethető’ karakter mint a kedvenc oroszunk, annak ellenére, hogy többet szerepelt.
    Mikhailra ment a szavazat! 🙂

  3. Mikhail mint szerethető? 😀 😀

  4. Mááármint szimpi volt a karakter, és mikor néztem a részeket, jobban felkeltette az érdeklődésem, mint a doki. 😀

  5. 50-50% van jelenleg :O ez durva 😀

  6. Nagy a meccs:D

  7. Nah ez érdekes lesz 😀 Egyébként Changra ment a szavazat részemről:)

  8. jaj gyerekek most ezt muszály?? a világ legjob sorozata volt oké de már vége szal ennyit erröl , minek kell ezeket az értelmetlen szavazásokat eröltetni?? semmi értelme tiszta kín az egész , az oldal a lost al foglalkozot ,jo is volt ,de lostnak vége szal sztem ez tiszta fölösleg de ahogy gondoljátok..

    • Ha téged nem foglalkoztat, akkor egyszerűen ne foglalkozz vele, de nem hiszem, hogy attól még meg kellene mondanod, hogy kinek mi a fölösleges. Az oldal látogatói szavaztak úgy, hogy legyen ilyen, szóval lett is. Amíg van olvasója a blognak, addig meg lesz program is. 🙂
      Továbbá szerintem egy ilyen szavazásnak pont a sorozat vége után van értelme…

      • höhö
        Am én is itt vagyok és olvasok mindig és örülök hogy nincs vége az oldalnak

  9. Ha nem lenne értelme nem szavaznának ennyien!
    Hajrááá Mikhail! 😀

  10. Húúú, én nem tudok dönteni… mondjuk pont az ilyen szavazások miatt nem vettem részt végül a nyereményjátékban sem, mivel sokszor elég hasonló kaliberű karakterek mentek egymás ellen, és fogalmam sem volt, hogy ki fog győzni. (két éve pedig egész szép eredményeim voltak a játékban, bár végül nem én nyertem :D)
    Amúgy amikor feljöttem az oldalra még Changre akartam nyomni, de aztán visszagondoltam mi mindent csinált Mikhail, és így eléggé kiegyenlítődött a verseny, csak az a baj, hogy egyikőjüket sem kedveltem meg túlságosan…

  11. azta, most épp döntetlen :O
    és mi van, ha már nem jön senki, és döntetlen marad? 😀

  12. na vannak, akik most ébredtek fel, még épp időben. 🙂
    már csak 9 perc…

    • vagy lehet, hogy holnap éjfélig tart?
      mondjuk a cikkben azt irtad, HarryProf.

      na mindegy megyek aludni 🙂

      • Bocsi pár percet csúsztam, de amúgyis ezt tegnap kicsit éjfél után tettem ki, szóval belefért.

  13. Changet nyilván idősebbnek ábrázolták Hurley flashében, ha jobban megfigyelitek a ráncai ki vannak emelve és a haja végig ősz.

  14. Mikhail.
    Gondoljunk csak bele abba a brilliáns első szereplésébe…
    Ő volt az egyetlen akitől jobban féltem mint “Jacob”-tól xD

Vélemény, hozzászólás?

 
