Karakterpárbaj: I. forduló – Christian vs Hurley

A tegnapi párbajt Miles Straume nyerte meg, így a Lost egyik fő-fő szereplője, Kate Austen már az első körben kiesett. Ma szintén az Oceanic 815 egyik túlélője fog párbajozni, azonban ő egy egészen másféle karakterrel csap össze, aki a sorozat fő cselekménye alatt nem is élt, azonban rendkívül komoly hatással volt a karakterekre és a nézőkre egyaránt. Akkor hát Christian Shephard vs Hugo “Hurley” Reyes!

Christian vs Hurley

FIGYELEM! Sajnos szombaton nem lesz új szavazás, mivel nem leszek itthon, így legközelebb vasárnap este kerül ki új szavazás (19-20 óra körül). Bocsi mindenki, addig beidőzitek nektek pár cikket és videót a hiányzó napra.

Tovább mögött megtalálhatóak az aktuális pontszámok a nyereményjáték kapcsán.

Nyereményjáték Pontállás:

Totti: 8 pont

Evon: 6 pont

Imi14: 6 pont

Tombolcs: 6 pont

Autopsy: 4 pont

Arkagyina: 4 pont

Norbi85: 4 pont

4815162342: 4 pont

Smiti: 4 pont

Ideggyogyo: 4 pont

Norbikess: 4 pont

Mr. Sawyer: 4 pont

Razs: 4 pont

Reni: 4 pont

Body: 4 pont

Plaszkonoel: 4 pont

Xabee: 4 pont

Lac0391: 2 pont

Wondorog: 2 pont

HarryProf (én): 8 pont

~ Szerző: HarryProf. - 2010/10/22.

10 hozzászólás to “Karakterpárbaj: I. forduló – Christian vs Hurley”

  1. Hát ez durva, meglepett Miles győzelme, annak ellenére, hogy én őszintén viccből tettem be a saját tippsoromba, nem gondoltam volna, hogy labdába rúghat azért Kate mellett. 😮
    Christian nagyon jó karakter volt, illetve sok más is, de Hurley az mégis csak Hurley:)
    Szóval Hugora szavaztam.

  2. Én meg azon lepődtem meg, hogy Kate-re ennyien szavaztak 🙂
    Oké, főszereplő volt, de annyira egy félresikerült karakter volt… Mindig mikor neki volt centrikus része, az unalmas volt, és valahogy érezni lehetett, hogy az ő karaktere csak ennyire képes. Mindig is hallottam hangoztatni, hogy mások is hogy utálják Kate-et, én ezért merészeltem Miles-ra tippelni. Durva, h csak épphogy volt igazam 🙂

    Rátérve erre a körre: Hurley. Pont. 🙂
    Vicces, mindig is pozitiv karakter, akiben egyetlen pillanatig nem csalódtam. Mindig ártatlanul feltette “a nézők kérdéseit”.

    CS más helyzet. Jó móka volt megtudni, hogy Claire Jack tesója, de amit ebből a 6. évadban kihoztak… fúú, hát ez az oka annak, ahogy a tippelésem 3ukra vonatkozva alakult:) Amúgy CS is mindig szánalmas volt. Amikor meg a szigeten volt, azt hittem, Jacob lett belőle, és majd Locke is Jacob lesz, mikor meghal, és vééégre ő lesz a sziget abszolút vezetője. Hát ez volt a legnagyobb tévedésem. Hiába, nekem ilyen dolgokon múlt minden tippem 🙂

  3. Engem is inkább az lepett meg az előző szavazásnál, hogy ilyen szoros volt, amikor legutóbb feljöttem tegnap még Kate vezetett, aggódtam is rendesen hogy most mi lesz. 🙂 De most megnyugodtam, hogy akkor Miles a végére csak összekapta magát. 🙂 Igen, amit Totti leírt Kate-ről az tökéletesen egyezik az én véleményemmel is, azt a karaktert úgy ahogy van el***ták, titkon mindig reménykedtem hogy egyszer golyót kap a fejébe és akkor nem kell hallgatnom tovább a rinyálását meg a hülyeségeit… 😀
    Mondjuk mindig belegondolok, milyen lett volna, ha a készítők az eredeti tervnél maradnak, vagyis ha Jacket megölik a Pilotban és Kate veszi át a vezetést… most bármennyire is utálom Kate-et, meg kell valljam így még talán izgalmasabb lett volna az egész, és egy csomó mindent átértelmezne utólag. Ha nincs ott Jack, Kate simán összejöhet Sawyerrel (persze amíg nincs ott Juliet), viszont akkor Kate-nek kellett volna megcsinálnia mindazt, amit Jack is tett (mondjuk ha nincs Jack, akkor nyilván teljesen másként alakul a sorozat, de azért poénos így belegondolni, milyen lett volna ha Kate a “Man” of Science, Locke a Man of Faith, vagy a végén akkor Kate ment volna Smokey ellen, mint az új Jacob, neki kellett volna meghalnia, stb.)
    Na jó, whatever happened, happened, ilyesmiken kár kattogni. 😀
    Amúgy Hurley-re ment a szavazat, természetesen, Christiannek a szigetes megjelenései érdekesek voltak, dehát az ugye MIB volt, ezért nem jár szavazat… na jó, amúgy se járna, mert ez még mindig édeskevés ahhoz képest, amit Hurley adott hozzá a sorozathoz.:)

  4. hugo-e a . En is Miles-ra szavaztam!

  5. mekkora baromság, h Kate vesztett! :OO -.-” igenis jó karakter vt és nem kell szidni! Evangeline pedig csodálatos színésznő és jól játszotta Kate szerepét! 🙂 ❤

  6. azt senki nem firtatta, h Evangeline jó szinésznő, sztem is az. 😀
    de Kate szerepéből ennyit lehetett kihozni. azt ő maximálisan teljesitette.

    • Szerintem Kate karakterével nincs baj csak az elején Evie nehezen küzdött meg a szerppel.De végére jó lett.
      HarryProff: Lehetsges lenne hogy feliratkozzak erre a fogadásos-pontozásos dologhoz vagy már lekéstem róla?

  7. Érdekes.
    Én valahogy Christianra szavaztam.Hiszen őneki volt úgy az egyik legnagyobb szerepe hogy még csak nem is élt az egész sori alatt!
    Ilyet csináljn valaki utána!

Vélemény, hozzászólás?

 
