Karakterpárbaj: I. forduló – Eloise vs Daniel

Egy nap kihagyás után természetesen folytatódik a karakterpárbaj. A pénteki ütközet győztese Hugo “Hurley” Reyes lett, és a mai napon is hasonlóan érdekes karakterek ütköznek meg, nem más mint anya és fia. A sorozatban az anya a saját fiát ölte meg, vajon most is így lesz? Mai párbajban Eloise Hawking és Daniel Faraday csap össze!

Eloise vs Daniel

Tovább mögött szokás szerint megtalálhatjátok az aktuális pontállást.

Nyereményjáték Pontállás:

  1. Totti: 10 pont
  2. Evon: 8 pont
  3. Imi14: 8 pont
  4. Tombolcs: 6 pont
  5. Autopsy: 6 pont
  6. Arkagyina: 6 pont
  7. 4815162342: 6 pont
  8. Smiti: 6 pont
  9. Ideggyogyo: 6 pont
  10. Norbikess: 6 pont
  11. Mr. Sawyer: 6 pont
  12. Razs: 6 pont
  13. Reni: 6 pont
  14. Body: 6 pont
  15. Plaszkonoel: 6 pont
  16. Xabee: 6 pont
  17. Norbi85: 4 pont
  18. Lac0391: 4 pont
  19. Wondorog: 4 pont

HarryProf (én): 10 pont

 

~ Szerző: HarryProf. - 2010/10/24.

8 hozzászólás to “Karakterpárbaj: I. forduló – Eloise vs Daniel”

  1. Szerintem ezt a szavazást le is lehet zárni…xdxd am én is így gondoltam hogy ez lesz talán a leghsimább meccs, dehogy ennyire??

  2. Természetesen Danielre ment a voks.Az egész sorozat egyik legnagyobb cliff-je az volt mikor lelőtte a fiatal Eloise.Emlékszem, én tisztára le voltam blokkolva utána, de gondolom voltak még így páran. 😀

  3. azzziggeeeen!
    37-0? jól tippeltem 🙂
    Természetes h Daniel. Ugyanaz, mint Hurley, mikor Daniel jelenet volt, akkor tudtam, h lesz vmi különleges.
    Eloise-t csakis Desmond flash-ében szerettem, aztán mikor kiderült, h valódi személy, kicsit a misztifikációja megszünt nekem. Utána meg nagyon mű volt a sok tudálékossága, nem lopta vissza magát a szivembe.
    Látom, máséba se. 😀

  4. Helló!Ma már nem is lesz új szavazás?

  5. ez a mai szavazás, csak tegnap este került ki
    a kövi éjféltől lesz, ha minden igaz

  6. Totti jól mondja, éjféltől lesz a következő:)

  7. Egyértelmüen Danika!

Vélemény, hozzászólás?

 
