Karakterpárbaj: I. forduló – Shannon vs Jacob

A tegnapi párbajt Richard Alpert nyerte, így vele találkozhattok a II. fordulóban is. Azonban ma csak vagy Shannon Rutherford, vagy pedig Jacob jut tovább. Szavazzatok!

Shannon vs Jacob

Tovább mögött az aktuális pontállás.

Nyereményjáték Pontállás:

  1. Totti: 14 pont
  2. Imi14: 12 pont
  3. Evon: 10 pont
  4. Arkagyina: 10 pont
  5. 4815162342: 10 pont
  6. Smiti: 10 pont
  7. Ideggyogyo: 10 pont
  8. Norbikess: 10 pont
  9. Mr. Sawyer: 10 pont
  10. Razs: 10 pont
  11. Body: 10 pont
  12. Xabee: 10 pont
  13. Tombolcs: 8 pont
  14. Autopsy: 8 pont
  15. Reni: 8 pont
  16. Plaszkonoel: 8 pont
  17. Norbi85: 8 pont
  18. Lac0391: 6 pont
  19. Wondorog: 6 pont

HarryProf (én): 14 pont

 

~ Szerző: HarryProf. - 2010/10/26.

5 hozzászólás to “Karakterpárbaj: I. forduló – Shannon vs Jacob”

  1. A kettő közül egyértelműen Jacob.
    Shannon ugyanúgy mint Boone, még az elején halt meg, és ő még ráadásul ellenszenves is volt. 😀
    Kár, hogy abban a részben kellett meghalnia, amikor végre megkedveltem. És vele az is a gondom, h nem tudom, h tényleg igaz-e, h azért irták ki, mert Maggie összeszűrte a levet minden férfi szereplővel, vagy mert tényleg ki kellett írni. Végülis Sayid és Ana-Lulu között nem lett emiatt örök harag. Tehát dramaturgiailag nem egyértelmű.

    Jacob se lopta be magát annyira, de legalább amikor megjelent, tudtam, h lesz vmi. És persze a szobros jelenet miatt ott a pont. 🙂

  2. Nekem is Jacobra ment, de tuti nem viszi majd sokra xd

  3. azért sok fordulót nálam se ér meg 🙂

  4. a következő fordulóban richarddal mérkőzik Jacob…ott már sztem elvérzik a sziget ura 🙂

  5. Kiütéses káóval Jacob!
    Shannont mindig is utáltam és bár valamit a végefelé sikerült belőle valamit kihozni ,akkorsem tudtam megsiratni ,esetleg csak Sayidot.
    Jacob viszont anno a 3.évad 20. részében annyi félelmetes percet hozott nekem (aki mint később kiderült MIB :D) és az ötödik évados nagyon várt feltünése sem okozott csalódást.Az ember a függöny mögött…

Vélemény, hozzászólás?

 
