Karakterpárbaj: I. forduló – Ben vs MiB

A tegnapi napon Danielle Rousseau győzedelmeskedett, ma pedig a hírhedt Benjamin Linus csap össze a Sziget egykori foglyával, a sorozat nemezisével, a feketeruhás emberrel, akit többnyire csak úgy hívunk MiB.

Ben vs MiB

Nyereményjáték Pontállás:

  1. Totti: 18 pont
  2. Imi14: 16 pont
  3. Arkagyina: 14 pont
  4. 4815162342: 14 pont
  5. Smiti: 14 pont
  6. Ideggyogyo: 14 pont
  7. Norbikess: 14 pont
  8. Mr. Sawyer: 14 pont
  9. Body: 14 pont
  10. Evon: 12 pont
  11. Razs: 12 pont
  12. Xabee: 12 pont
  13. Autopsy: 12 pont
  14. Plaszkonoel: 12 pont
  15. Tombolcs: 10 pont
  16. Reni: 10 pont
  17. Norbi85: 10 pont
  18. Lac0391: 10 pont
  19. Wondorog: 10 pont

HarryProf (én): 18 pont

 

Reklámok

~ Szerző: HarryProf. - 2010/10/29.

5 hozzászólás to “Karakterpárbaj: I. forduló – Ben vs MiB”

  1. Ben.
    Ő egy olyan karakter, akit ha nem lenne, ki kéne találni 🙂
    Manipulativ, soha nem tudod, mikor mond igazat, ha azt hiszed igazat mond, lehet, h akkor csattansz a legnagyobbat, ha mégis azt gondolod, h hazudik. Szuggesztiv és állandóan olyan hatalma volt a történések felett, h csak néztem.
    MIB egy kis pöcs. 🙂 Azt se értem, miért nem tud repülni a tenger felett, és h végülis el akart-e menni a szigetről, vagy ez csak kamu volt. De ez az én szegénységi bizonyitványom. Az övé az, h ha megjelent, nem történt semmi. Persze Füstként ott a pont, dehát az, h ő egy ember, nagyot vont az értékéből.

  2. Egyértelmű a választásom: Ben Linus. Ha ő meg Locke nem lettek volna, akkor talán a sorozatot se nézem végig.Abszolút favoritok.

  3. No, ez előző két szavazásnál nem volt sok hozzáfűznivalóm, és igazából szavazni se tudtam, mivel nem volt kire (a Jacob vs. Shannon-nál az volt a baj, hogy egyiküket se kedveltem igazán, a Danielle vs. Keamy-nél pedig, hogy nálam nagyjából azonos szinten voltak, és nem tudtam dönteni.)

    Ben-re ment a voks, az okokat már leírták én előttem… hiba volt a Füstből embert csinálni.

  4. Érdekes, nekem meg pont az tetszett MiB-ben, hogy ember volt, emberi tulajdonságokkal. Ennek ellenére Ben-re ment a szavazat, egyrészt mert zseniális karakter (az általatok leírtak miatt is), illetve mert hát sokkal jobban ki is ismertük, mint MiB-et, akivel igazán csak az ötödik évad végén kezdtünk foglalkozni, így ő nem igazán nőhetett hozzánk, mint kedvenc gülüszemünk:)

  5. Bent csak azért nem bírtam mert a jó kis karaktere ellenére marha hidegvérű és Cézár megölése után visszafordíthatatlanul megutáltam.Mivel hidegvérüen ,oktalanul így senki nem ölt még a lostban.
    Ben érdekes karakter de soha nem fogom tudni szeretni. (És az is idegesített hogy ő pont hogy nem kapta meg a neki járó büntetést.)

Vélemény, hozzászólás?

 
