Karakterpárbaj: I. forduló – Frank vs Locke

Tegnapi párbajt James “Sawyer” Ford nyerte. Ma viszont kedvenc pilótánk, Frank Lapidus és a sorozat egyik legkiemelkedőbb alakja, John Locke küzd meg.

Nyereményjáték Pontállás:

  1. Totti: 22 pont
  2. Imi14: 20 pont
  3. Arkagyina: 18 pont
  4. 4815162342: 18 pont
  5. Smiti: 18 pont
  6. Ideggyogyo: 18 pont
  7. Norbikess: 18 pont
  8. Mr. Sawyer: 18 pont
  9. Body: 18 pont
  10. Razs: 16 pont
  11. Xabee: 16 pont
  12. Autopsy: 16 pont
  13. Plaszkonoel: 16 pont
  14. Evon: 14 pont
  15. Reni: 14 pont
  16. Norbi85: 14 pont
  17. Lac0391: 14 pont
  18. Wondorog: 14 pont
  19. Tombolcs: 10 pont

HarryProf (én): 22 pont

 

~ Szerző: HarryProf. - 2010/10/31.

2 hozzászólás to “Karakterpárbaj: I. forduló – Frank vs Locke”

  1. Kár h ez a 2 ember került össze 1. körben, mert mindkettő megérdemelné, h megérje legalább a 2. kört.
    Frank-ben birtam, h olyan fáradtan állt hozzá a dolgokhoz, olyan “Ha rám hallgatsz, én ezt tenném, de marhára nem érdekel.” módon.
    Meg azért letett 2 zuhanó gépet is, az egyiket 2szer, igaz, a tengeres kicsit huppanós volt. Volt benne spiritusz, és külsős ellenére könnyen hozzá lehetett szokni.
    Locke maga volt a sorozat lelke 4 évadon át. Ő volt az, aki úgy érezte, érti, mi történik körülötte. És én úgy érzem értette is, és nagyon vártam, h ő lesz a Többiek vezetője, aztán valahogy kettétörték ezt az álmomat. Pedig a Többiek vezéreként mi minden megadathatott volna neki. Ugyanúgy mint Rousseau, el lett cseszve a sorsa. Ami utána volt, az szóra sem érdemes.
    Szóval Locke lett.

    • Szerintem ezért Locke a televezió történelem legkihasználtabb/tragikusabb karaktere.
      Bár meg kell hagyni volt 1-2 mozzanata amitől eléggé kinyirtam volna ,de ténlyeg utánozhatatlan.

Vélemény, hozzászólás?

 
