Karakterpárbaj: I. forduló – Vincent vs Juliet

Tegnapi játékot egyértelműen John Locke nyerte, és úgy sejtem a mai sem lesz egy szoros mérkőzés, mivelhogy a Lost egyetlen hűséges labradorja, Vincent küzd meg Juliet Burke-el!

Nyereményjáték Pontállás:

  1. Totti: 24 pont
  2. Imi14: 22 pont
  3. Arkagyina: 20 pont
  4. 4815162342: 20 pont
  5. Smiti: 20 pont
  6. Ideggyogyo: 20 pont
  7. Norbikess: 20 pont
  8. Mr. Sawyer: 20 pont
  9. Body: 20 pont
  10. Razs: 18 pont
  11. Xabee: 18 pont
  12. Autopsy: 18 pont
  13. Plaszkonoel: 18 pont
  14. Evon: 16 pont
  15. Reni: 16 pont
  16. Norbi85: 16 pont
  17. Lac0391: 16 pont
  18. Wondorog: 16 pont
  19. Tombolcs: 12 pont

HarryProf (én): 24 pont

 

~ Szerző: HarryProf. - 2010/11/01.

13 hozzászólás to “Karakterpárbaj: I. forduló – Vincent vs Juliet”

  1. Hát ez elég egyértelmű:)

  2. Julietre megy a szavazat.
    Egyrészt Vincent egy kutya, attól függetlenül, hogy a “gyerekkel és kutyával el lehet adni mindent” szisztéma egyik tagja, nem sok vizet zavart.
    Juliet viszont nagy karakter volt, tök jó volt, h számomra a 3. évadban addig, míg ki nem derült, h Ben mikre nem képes, nem tudtam eldönteni, h Juliet vagy Ben a nagyobb ellenség. Aztán amikor a túlélők igyekeztek befogadni, megint láttuk, h igencsak nagy egyezséget kötött Ben-nel, és mindig kandikált egy kis lehetőség benne, h talán képes rosszra is. Aztán a 4-5. évadban örültem h benne volt, de a 4.-ben nem volt kedvelhető sztorija, kivéve, azt a csavart, h Ben ki akarta sajátitani, és Goodwin-t ezért küldte a túlélőkhöz, azt birtam.
    Az 5. évadban tök jól odaillett a nyugodt kis Dharma-léthez, míg “mindent-bele-ki-ha-én-nem-tökös-Harry-Stamper…-vagyis-Jack-Shephard” meg nem érkezett és nem boritott fel mindent.
    Nem örültem, h csak halállal voltak képesek kiirni. 😦

  3. Vincentre nyomtam, de csak azért, mert Julietet sose kedveltem, meg mert jó poén… úgyse jut tovább… 😀

  4. Vincent-et legalább annyira kedveljük mint MIB-et… 😀

  5. Az ilyen versenyeken nem, is játszhatna a vezetőség, mert mindenki szavazatát és listáját elolvashatják = mindenkiről tudják, hogy mikor kire fog szavazni. Ebből következik, hogy bundázhatnak.
    És lehet, hogy meg is teszik!
    Nincs mindenkinek egyenlő esélye így… szerintem!

    • A vezetőség /HarryProf/ nem is játszik. Vgyis ő csak külön megy.

    • Én csak saját szórakoztatásomra tippeltem, én nem nyerhetek, azért is vagyok külön a listától:)
      Egyébként pedig kb 3x annyian szavaznak mint ahány tipp érkezett…

  6. Azért egyébként durva, hogy még így is jött 20% (eddig) Vincentre 😀

  7. Frank Lapidus, Sayid Jarrah, MiB (Nemezis), Shannon Rutherford, Eloise Hawking, Sun-Hwa Kwon.
    Ezek azok a nevek, akiket Vincent megelőzött eddig… xD

    • XD
      Jó azért tegyük hozzá, hogy némelyiküknek (pl Franknek, Mibnek) sokkal erősebb ellenfeleik voltak, mint Vincentnek:)

  8. Várjunk csak egy kicsit… Sawyer Locke ellen megy majd a következő körben?? Nagyon durva… A köv. párbajban meg Desmond agyonveri Jacket? 😀

    • nagyon remélem 🙂 kb úgy mint Widmore-t… egy infúziós állvánnyal!

Vélemény, hozzászólás?

 
