Karakterpárbaj: I. forduló – Eko vs Rose & Bernard

A tegnapi izgalmas párbajt végül Desmond David Hume nyerte, ma pedig Mr. Eko és Rose & Bernard Nadler továbbjutásáról dönthettek.

Nyereményjáték Pontállás:

  1. Totti: 28 pont
  2. Imi14: 24 pont
  3. Arkagyina: 24 pont
  4. 4815162342: 24 pont
  5. Smiti: 24 pont
  6. Ideggyogyo: 24 pont
  7. Norbikess: 24 pont
  8. Mr. Sawyer: 24 pont
  9. Body: 24 pont
  10. Razs: 22 pont
  11. Xabee: 22 pont
  12. Autopsy: 20 pont
  13. Plaszkonoel: 20 pont
  14. Norbi85: 20 pont
  15. Wondorog: 20 pont
  16. Evon: 18 pont
  17. Lac0391: 18 pont
  18. Reni: 16 pont
  19. Tombolcs: 14 pont

HarryProf (én): 28 pont


Reklámok

~ Szerző: HarryProf. - 2010/11/03.

2 hozzászólás to “Karakterpárbaj: I. forduló – Eko vs Rose & Bernard”

  1. na úgy látszik melléfogtam Rose-ékkal 😦
    igaz, nem sokat tettek keresztbe, de mindig ott voltak, és nyugalmat árasztottak. Engem mindig olyan érzéssel töltött el a jelenlétük, hogy örültem, hogy vannak.
    Eko-ra azért nem tettem, mert kicsit kibontatlannak találtam a karakterét. Nem tudott túl közel kerülni, mert a múltja és a személyisége is túl ellentmondásos volt, és az idejekorán történő kiirása ezt pont félbevágta.

  2. így van, Eko tök jó kari volt, csak túl hamar elpatkolt.

Vélemény, hozzászólás?

 
