Karakterpárbaj: II. forduló – Chang vs Miles

A tegnapi párbaj győztese Charlie Pace lett, és ma újabb párosból fog továbbjutni egy karakter a következő fordulóba. Apa és fia, Pierre Chang és Miles Straume mérkőzik ma meg szavazataitokért, hajrá!

Nyereményjáték Pontállás:

  1. Totti: 32 pont
  2. Imi14: 32 pont
  3. Arkagyina: 32 pont
  4. 4815162342: 32 pont
  5. Norbikess: 32 pont
  6. Ideggyogyo: 30 pont
  7. Smiti: 30 pont
  8. Body: 30 pont
  9. Razs: 30 pont
  10. Mr. Sawyer: 28 pont
  11. Xabee: 28 pont
  12. Plaszkonoel: 28 pont
  13. Norbi85: 28 pont
  14. Autopsy: 24 pont
  15. Evon: 24 pont
  16. Lac0391: 24 pont
  17. Reni: 24 pont
  18. Wondorog: 22 pont
  19. Tombolcs: 18 pont

HarryProf (én): 36 pont

 

~ Szerző: HarryProf. - 2010/11/06.

6 hozzászólás to “Karakterpárbaj: II. forduló – Chang vs Miles”

  1. Miles sokkal érdekesebb és színesebb karakter volt az apjánál. Sokkal jobban bejött a laza stílusa.

  2. Harryprof., Isten ments, hogy én bárkit is meggyanúsítsak bármivel meg amugy se lenne értelme mivel te játékon kívül mész….de eddig te ha jól számolom hibátlan vagy. Viszont a Jack-Desmon és a Jin-Charlie párbajnál is írtál a kommentbe hogy kire szavaztál… a jack-desmond párbajban jackre ment a voksod, viszont Desmondod tippelted meg győztesenk?? Ugyanez a Jin-Charlie párbajnál, mondtad hogy charlie is szimpatikus mágis Jinre ment a voks. Viszont még mindig hibátlan vagy. Az meg egy kicsit fura lenne hogy ha valaki megtippel egy győztes, és mégis az elenfélre voksol…..

    És tényleg nem akarok én ezzel senkit csesztetni, ez csak játék….csak érdekel a dolog…. Üdv Norbikess

    Am milesra ment a voks, bár ezt a kört már ugyis bebuktam mert Kate-t hoztam ki még előzőleg győztesnek

  3. Oksa, elég fura dolog hogy nem arra szavazol akire tipelsz…csak nehogy 1 szavazat döntsön és azon menjen el a meccs xdxd és kérlek ne haragudj, nem akartam én tolakodó lenni csak tényleg feltűnt a dolog és érdekelt…De tényleg elég jó vagy….jó ember kezébe került az oldal xd

    • Nem haragszom:) Hát elvégre ez a szavazás arról szól, hogy melyik karaktert kedveljük legjobban, a nyereményjáték pedig arról, hogy melyiket tartjuk esélyesnek a győzelemre. Nálam ez nem egyezik meg, és hát lehet ha én is nyerhetnék vele, akkor én is úgy szavaznák, ahogy tippelnék, de mivel ez nem így van.. 🙂

  4. Egyértelmű Miles 😀
    Chang úrnak nem volt jelentős szerepe leszámítva 1-2 Dharma videót :D:D

Vélemény, hozzászólás?

 
