Karakterpárbaj: III. forduló – Ben vs Sawyer

Az előző párbajt Hurley nyerte, ma pedig az ő tanácsadója, a tévétörténelem legtöbbet megvert karaktere, Benjamin Linus mérkőzik meg James “Sawyer” Forddal! Hajrá!

Nyereményjáték Pontállás:

  1. 4815162342: 72 pont
  2. Ideggyogyo: 70 pont
  3. Norbikess: 64 pont
  4. Imi14: 64 pont
  5. Totti: 64 pont
  6. Plaszkonoel: 60 pont
  7. Smiti: 58 pont
  8. Reni: 56 pont
  9. Body: 54 pont
  10. Razs: 54 pont
  11. Arkagyina: 52 pont
  12. Xabee: 52 pont
  13. Norbi85: 52 pont
  14. Mr. Sawyer: 52 pont
  15. Wondorog: 42 pont
  16. Autopsy: 40 pont
  17. Evon: 40 pont
  18. Lac0391: 32 pont
  19. Tombolcs: 26 pont

HarryProf (én): 68 pont

 

~ Szerző: HarryProf. - 2010/11/15.

12 hozzászólás to “Karakterpárbaj: III. forduló – Ben vs Sawyer”

  1. Előre jelzem ez a szavazás holnap éjfélig tart, hogy visszaálljunk a normális időre, és gondolom ez a szavazás amúgyis szorosabb lesz.

  2. Harryprof, lehet, h már annyira nem számit, de légyszi javitsd, hogy nekem 64 pontom van, köszi

    amúgy sztem is nagy csata lesz, két ambivalens karakter csap össze, bár nálam még mindig ugyanaz a szempont: Sawyer önzése soha nem ártott senkinek, mégha sokszor átlépett is másokon. Ben viszont sok ember haláláért volt felelős.

    • Igazad van, javítom a pontod, bocsi.
      Én egyébként Benre szavaztam.

  3. James a legjobb, a legtöbbet fejlődő karakter volt a 6 évad alatt, még ha kicsit vissza is fordult a 6. évadban Juliet halála miatt.

  4. azb eddigi legszorosabb párbaj lesz sztem. Nekem most nincs tétje mert James helyére én Locke-ot juttatta tovább. Most sztem Sawyer behúzza ezt, de csak 1-2 szavazattal.

  5. HarryProof. megnéznéd nekem is? Én mintha Hurley-re szavaztam volna előzőleg.

  6. jaja, már látom

  7. Sawyer 6x jobb mint a töpörödött Linus!

    • Ezt hogy számoltad ki?:D Itt amúgy sem arról megy a verseny, hogy ki a “jobb” karakter, hanem, hogy kinek melyikőjük tetszik jobban, az meg teljesen relatív.

  8. Amúgy azt észrevettétek hogyha a második fordulóban Locke jutott volna tovább ,most Locke vs Ben lenne? 😀

  9. Azért feltűnő, hogy most 150 körüli szavazat jön…

Vélemény, hozzászólás?

 
