Karakterpárbaj: IV. forduló – Desmond vs Sawyer

Az előző párbajt Hurley nyerte, így ő már biztos helyen van a döntőben. Most pedig Desmond David Hume és James “Sawyer” Ford közül kell választanotok!

Nyereményjáték Pontállás:

  1. 4815162342: 96 pont
  2. Totti: 96 pont
  3. Ideggyogyo: 94 pont
  4. Norbikess: 88 pont
  5. Plaszkonoel: 84 pont
  6. Imi14: 80 pont
  7. Body: 78 pont
  8. Razs: 78 pont
  9. Mr. Sawyer: 76 pont
  10. Smiti: 66 pont
  11. Wondorog: 66 pont
  12. Reni: 64 pont
  13. Arkagyina: 60 pont
  14. Xabee: 60 pont
  15. Norbi85: 60 pont
  16. Autopsy: 56 pont
  17. Evon: 48 pont
  18. Lac0391: 32 pont
  19. Tombolcs: 26 pont

HarryProf (én): 92 pont

 

 

Reklámok

~ Szerző: HarryProf. - 2010/11/19.

6 hozzászólás to “Karakterpárbaj: IV. forduló – Desmond vs Sawyer”

  1. Hát ez durva. Szerintem itt nagyon nehéz lesz dönteni, nem igazán leeht összehasonlítani őket. Nagyon szoros, szerintem bárki nyer, méltó ellenfele lesz Hurley-nek.

  2. Igen, szerintem is. Jelenleg 1 szavazattal vezet Desmond. Ki győz vajon?

  3. Éjfélkor pontban zárom a szavazást:)

  4. Áhh ez rohadt szoros. Hol az egyik, hol a másik vezet. Kíváncsi leszek…

  5. Az utolsó 5 percben Sawyer hogy behozta a lemaradást…

  6. Nekem is kicsit furcsa. Este 11 és éjfél között néztem, akkor még Desmond vezetett 4-5 szavazattal.

Vélemény, hozzászólás?

 
