Karakterpárbaj: Döntő – Sawyer vs Hurley

A DÖNTŐ

A IV. forduló utolsó mérkőzésben pár szavazaton múlott, de végül az összegyűlt 108 szavazatból nagyobb arányt Sawyer ért el, ezzel Desmond kiesett. A döntőben Hugo “Hurley” Reyes és James “Sawyer” Ford küzd meg a Lostspoilers Karakterpárbaj Győztese címért. Mivel ez a döntő, két napotok lesz szavazni, vasárnap éjfélkor lezárom a szavazást. Hajrá!

Info: Ha a döntő után az első két helyezésért döntetlen lenne az állás, akkor összeszámoljuk, hogy kinek hány találata van összesen a játék során, és az nyer, akinek a legtöbb.

Nyereményjáték Pontállás:

  1. Totti: 112 pont
  2. 4815162342: 96 pont
  3. Ideggyogyo: 94 pont
  4. Mr. Sawyer: 92 pont
  5. Norbikess: 88 pont
  6. Plaszkonoel: 84 pont
  7. Imi14: 80 pont
  8. Reni: 80 pont
  9. Body: 78 pont
  10. Razs: 78 pont
  11. Smiti: 66 pont
  12. Wondorog: 66 pont
  13. Arkagyina: 60 pont
  14. Xabee: 60 pont
  15. Norbi85: 60 pont
  16. Autopsy: 56 pont
  17. Evon: 48 pont
  18. Lac0391: 32 pont
  19. Tombolcs: 26 pont

HarryProf (én): 92 pont

~ Szerző: HarryProf. - 2010/11/20.

14 hozzászólás to “Karakterpárbaj: Döntő – Sawyer vs Hurley”

  1. hlikunak üzenném az előző párbajos hsz-éhez, h az ilyen megnyilvánulásai elég furán hangzanak.
    Nem veszem magamra, mert nem rám vonatkozik, amire utalni próbált, de speciel itt ültem 11 óta, mert elég fontos volt számomra a szavazás eredménye, és 11kor kb 2 pont volt Sawyer lemaradása, és 1 óra alatt kapott kb 5 szavazatot, míg Desmond 1et.
    Én is szóltam ismerőseimnek, legyenek szivesek szavazzanak arra, akit én kiszemeltem, de ezeket a szavatokat kb a nap közepén ellőttem, így az előbb épp azon rágtam a körmöm, h legyen még pár szavazat, különben végem. És lett.
    Én nem látok ebben semmi különöset, ugyanígy nem láttam akkor sem, mikor épp vesztettem. Utánajárni meg úgyse tudnék.
    Amúgy a Sawyer-Hurley párbaj volt nálam is a döntő, és még mindig Sawyert tartom jobbnak és nálam ő a befutó.
    Hajrá Sawyer!

  2. Hát mind1 így jártam. Mondjuk ha én megkértem volna még 3-4 haveromat hogy szavazzon akkor most Desmond nyert volna.. De azt nem tartottam volna igazságosnak, hogy én döntsem el..annyit nem ér a dolog. Amugy hajrá Hurley….Most adöntőben lehet hogy megkérek akkor pár havert hogy szavazzon Hurley-re xdxd

  3. Hát nekem végüli teljesen mind1 ki nyer, mert én ugye nem játszok. Csak elég furcsa volt, hogy tényleg 5 perccel a vége előtt még 4 szavazatot kapott Sawyer.
    Mindenesetre, ha megbántottam valakit a véleményemmel, akkor bocsánatot szeretnék kérni.

  4. Én se m akartam ezzel mongyuk megbántani vkit, de én erre céloztam, hogy fura hogy nem nap közben vagy este kapja a szavazatokar sawyer hanem a lezárás előtt 5-10 perccel..xdxd
    Meghát 2 szavazat volt köztük, tehát ha megkértem volna osztálytársaim közül azt a 4 Lost rajongót( akik szerették a Losott de azért annyira nem mint én xdxd) aakor 1 szavazattal Desmond nyer és most én vezetnék a pontversenybe xdxd Egyébként meg nem az zavar hogy nem nyerek mert a nyereményt felajánlottam volna vkinek mert már vannak Lostot cuccaim..De most akkor bevetem őket, és megkérem őket hogy támogassáh hurley-t…

  5. Mindegy, nem akartam lovagolni a témán, annyit nem ér. Én nem tartottam igazságtalannak, hogy másokat is bevontam a szavazásba, nem egy egész iskoláról van szó 😀 😀
    Amúgy a jobb oldali verekedős képen azt hiszem pont nem is Sawyer és Hurley van, vagyis nem Jorge és Josh, hanem a kaszkadőreik. 🙂
    De amúgy megint faszák a képek.

  6. James a legjobb.

  7. Egyébként nyert pár emmyt a LOST, lehetne róla cikk.

  8. hali!
    most, hogy mindjárt vége a szavazásnak, én meg természetesen attól, h nem kommenteltem végig itt voltam, meg láttam, hogy állok.. 😀 és ugye most 2. vok, ami tök király, mert az is akartam lenni, mert a pólót szerettem volna megnyerni:$ de mivel vasárnap záródik le a szavazás, én meg lehet, h nemtok gép elég kerülni addig, gondoltam rákérdezek már itt, h van-e olyan aki még “megverhet”? :D:D mert nekem eza döntő lényegtelen, mivel az előzőben sem sawyerre, hanem des-re szavaztam és des-hurey közül is desre tettem a voksom, szal innentől kezdve véglegesen kiestem :D:D
    viszont arra a pólóre nagyon vágytam, szal akkor rem még megmaradok 2.nak xd

    na csak ennyit akartam, de hajrá mindenkinek 😉

  9. Hát igazából lefelé bárki megelőzhet, akinél Sawyer vagy Hurley a győztes….elég sok pont jár az uccsó fordulóért.

  10. Egyébként a nyereménypóló hogy néz ki? Illetve honnan szerezhetek én is olyat ha már nem nyertem meg?:(

  11. Ideggyogyo, te kit tippeltél a döntő győztesének?

    Kérlek válaszolj, ha nem nagy gond!

    Kössz a választ előlre is.

  12. Mikor lesz már lezárva?
    Tegnap éjfél elmúlt már 15 órája és 31 perce!!!!!!!!!

  13. Már rég lezártam, 0:18-kor, a cikk a végeredményről estére várható. 🙂

  14. Tényleg eredményt hírdettetek… :S
    Már alig várom, hogy megtudjam, mi lett a vége!

Vélemény, hozzászólás?

 
