Karakterpárbaj: Végeredmény

Véget ért a Lost Spoilers Karakterpárbaj.

A karakterpárbaj győztese végül James “Sawyer” Ford lett!


Most pedig lássuk a Nyereményjáték végeredményét:

Nyereményjáték Pontállás:

  1. Totti: 144 pont
  2. Mr. Sawyer: 124 pont
  3. Reni: 112 pont
  4. 4815162342: 96 pont
  5. Ideggyogyo: 94 pont
  6. Norbikess: 88 pont
  7. Plaszkonoel: 84 pont
  8. Imi14: 80 pont
  9. Body: 78 pont
  10. Razs: 78 pont
  11. Smiti: 66 pont
  12. Wondorog: 66 pont
  13. Arkagyina: 60 pont
  14. Xabee: 60 pont
  15. Norbi85: 60 pont
  16. Autopsy: 56 pont
  17. Evon: 48 pont
  18. Lac0391: 32 pont
  19. Tombolcs: 26 pont

HarryProf (én): 92 pont

Az első helyezett vagy egy Lostos pólót vagy pedig egy Josh által felajánlott Lost: Az eltűntek krónikája című könyvet kapja, saját választása szerint, a második helyezett pedig a ki nem választott nyereményt. A nyertesekkel hamarosan felvesszük a kapcsolatot e-mailben!

Lássunk néhány adatot, hogy kiket tippeltetek a karakterpárbaj győztesének, és mennyien:

  • Locke – 5
  • Desmond – 4
  • Sawyer – 3
  • Jack – 3
  • Ben – 3
  • Jacob – 1
  • Sayid – 1

Most pedig a nyereményjáték végeredményét, úgy nézve, hogy kinek hány találata volt összesen:

  1. Totti: 27 találat
  2. 4815162342: 25 találat
  3. Ideggyogyo: 24 találat
  4. Mr. Sawyer: 23 találat
  5. Norbikess: 23 találat
  6. Imi14:  22 találat
  7. Body: 21 találat
  8. Plaszkonoel: 21 találat
  9. Razs: 21 találat
  10. Smiti: 21 találat
  11. Reni: 20 találat
  12. Arkagyina: 20 találat
  13. Xabee: 19 találat
  14. Norbi85: 19 találat
  15. Wondorog: 17 találat
  16. Autopsy: 16 találat
  17. Evon: 15 találat
  18. Lac0391: 13 találat
  19. Tombolcs: 11 találat

HarryProf (én): 26 találat

Köszönjük a részvételt minden szavazónak, résztvevőnek, reméljük jól éreztétek magatokat!:)

Reklámok

~ Szerző: HarryProf. - 2010/11/22.

40 hozzászólás to “Karakterpárbaj: Végeredmény”

  1. VAN ISTEN!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. basszus.. tudtam, hogy elbukom a pólót ..:S rohadt szójer…:@ akkor is desmond a király :D(L)
    am gratulálok mindenkinek, főleg az 1., 2. helyezettnek 😉

  3. Na, hát ez tök jó, tökre örülök 🙂
    Érdekes, hogy ennyire széttippeltük a mezőnyt.
    Gondolom majd akkor emailben irsz, HarryProf., oda, ahonnan a tipp jött, és ott megbeszéljük a részleteket.

  4. Grat a győzteseknek! 🙂 Érdekes, hogy Sawyert bírom legjobban én is a sorozatban, mégse gondoltam, hogy meg is nyeri… 🙂

  5. Hülye kerdés lehet… de az enciklopédia magyar nyelvű?

  6. A pólón milyen minta van?

  7. a pólót nem akarjátok nekem adni?:D

  8. A nyertesek hétvégéig legyenek kis türelemmel, mert akkor fogok ráérni, hogy ezzel tudjak foglalkozni:) Köszönöm a türelmet

  9. én ráérek 🙂

  10. De attól még válaszolhattatok volna a 2 kérdésre 😀
    Amúgy Totti te melyiket választod? Csak hogy tudjam, mire számíthatok. A pólót vagy az enciklopédiát?

  11. Az enciklopédia magyar nyelvű, de azt én fogom választani 🙂
    A pólóról már csak HarryProf. tud részleteket. 🙂

  12. Kár… :S

  13. Az e-mailben majd kaptok képet a pólóról is, de egyébként milyen enciklopédiáról beszéltek?:o Nem enciklopédia a nyeremény hanem Lost: Az eltűntek krónikája című könyv. Vagy azt mondjátok ti enciklopédiának?:D

  14. Én már nem is figyeltem, csak gondoltam ha ő enciklopédiát ir, az biztos a könyv és nem a póló 😀

  15. ma van a szülinapom!!! nem adjátok nekem a pólót??? :$ :D:D
    najó befejeztem.. ugysem reagál rá senki h a pólót akarooooooom:D:DD:D

  16. boldog szülinapot 🙂

  17. köszönöm 😀 de ha nekem akarod adni a pólót, nyugodtan mondd meg, nem kell azt szégyellni… 😀

  18. nem szégyellem, de először Mr Sawyeré lesz, aztán ő dönt a sorsáról 😀

  19. boldog szülinapot 😀

  20. ezaz! imádom őt! ez a pasi egy félisten *-* ;D kurva helyes és aranyos :P;D (LLLLLLLL)

  21. ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  22. Én Locke-ra tippeltem, de Sawyer is nagy kedvenc.

    Egyébként láttátok a Machete-t ? Frank és Ana Lucia a Lostból nagyon adta neki:D

  23. A Suttogásban pedig (Whisper, 2007) Josh Holloway szintén bennevan, a Szökésből ismert női főszereplővel.

  24. háhá..hozott a Télapó lost-os pólóóót 😀 ugyhgy mostmár megnyugodtan, h nekem is van:P bár biztos nem ugyanolyan, de azért menőőő:D

  25. Lesz a közeljövőben vmilyen játék? ARG? 🙂
    Namaste and good luck 😀

  26. A pólót elkűldtétek már? Mert még mindíg nem érkezett meg!

  27. Mr. Sawyer még nem, de már megkezdődött a tranzakció lebonyolitása, türelem, kicsit lassú vagyok bocsi, de el vagyok havazva:)

  28. Bocs, csak azt hittem, hogy elkeveredett a postán.

  29. tudtok olyan porgos mg-s soundtrackot mint a jack vs locke?az nagyon tuti!amikor a 6x14ben locke es ben megolik zoet meg widmoret,es locke torolgeti a kest az melyik?Elore is kosz!Nincs ekezet ezen a k. telon!

  30. ja,nem az a 6x16ban volt

  31. Megkaptam a könyvet!

    Köszi még egyszer Josh-nak és HarryProf.-nak!

  32. Na, örülök neki, hogy ilyen hamar megérkezett! 🙂 És belenéztél az elejébe is, mit szólsz ahhoz a lostspoilers.org-os reklámképhez? 😀 még anno csináltam photoshoppal és nyomtattam egy párat de mivel az orgos címunk megszűnt ezért nem küldtem ki őket:/

  33. Jéé… de rég láttalak itt Josh… erre a reklámképre kiváncsi lennék… nem tőltöd fel képként?

  34. Jaja tetszik a reklámkép, jól néz ki, ha nagyobb lenne, kitenném poszternek! Így “csak” itt ékeskedik az asztalon! 😀
    A könyvet hamar ki fogom olvasni, ahogy időm engedi!

    6. évados DVD-ről nincs még hír?

    Ja, és neked is boldog mikulást így utólag! 🙂

  35. Februárban jön a dvd…
    http://www.sorozatjunkie.hu/2010/12/03/intercom-2011-februar/

  36. köszi

  37. Jééé de régen néztem fel ide… :O

Vélemény, hozzászólás?

 
