Közkívánatra

Az előző szavazáson eldöntöttétek, hogy Lostos kvízjátékot szeretnétek a blogra, így az januárban el is kezdődik. Karácsony után várható ide egy cikk, amely részletezi a játék menetét, mi hogyan is lesz. Addig is megvitathatjátok ebben a cikkben, hogy ki szerint melyik a Lost legjobb évada. Hozzászólások közé várunk indokokat is, kinek melyik tetszik leginkább, vagy éppen legkevésbé, és miért.

Reklámok

~ Szerző: HarryProf. - 2010/12/21.

8 hozzászólás to “Közkívánatra”

  1. Az 5.evadra szavaztam-sztem az volt a legjobb-idoutazasos storykat mindig is szerettem,meg a lostot is,ugyhogy engem mar azzal az evaddal meg is vettek,meg az a rengeteg rejtely-gondoltam majd az utolso evadban fokozzak meg valamivel a storyt,de 10resz utan tudtam hogy a 6.evad nagyon gyenge lesz.De nem baj,az elso ot az nagyon ott volt,foleg az otodik!

  2. a leggyengebb szereny velemenyem szerint az evadok kozul,a hatodik-megpedig azert mert nem ilyen tortenesekre,befejezesre szamitottam.

    • Ez nem feltétlen jelenti hogy gyengébb, csak hogy nem egyezett a vége a te elképzeléseiddel, illetve ízlesvilágoddal:) Persze ezzel nincs semmi baj 🙂

      Nekem egyébként fogjuk rá mindegyik évad másért tetszett, nem nagyon tudnék választani, ezért nem is szavazok:)

  3. igy van,meg most is egymas utan nezem az epizodokatB-)

  4. es meg gyujtogetem a jo trailereketB-)

  5. Látszik hogy a 4. kicsit gyengébb…

  6. Én a 3-ra voksoltam, mert az volt ahol még minden a szigeten játszódott, viszont már rendesen kiismerték, és a Többiek és nagyobb szerepet kaptak benne, az évadzáró meg szerintem az évadzárók közül a legjobb volt.

  7. Én sem tudtam dönteni. Mindegyiket másért szeretem. 🙂
    1. évad: a hajótöröttes hangulat, az évadzáró, a sokféle rejtély (Jack apja, a többiek, a Fekete Szikla, stb.), meg mellesleg szerintem itt voltak a legjobb visszaemlékezések
    2. évad: egyértelmű. A bunker – a gomb, a számláló. Zseniális volt. Meg persze Henry Gale hazugságai és Mr. Eko miatt is szerettem.
    3. évad: ahogy satufake is írta, ez volt az utolsó olyan évad, ami még ízig-vérig a szigeten játszódott, meg volt benne még a tipikus Lost-hangulat, meg hát ugye ott volt az a hihetetlen évadzáró
    4. évad: ezt főleg a ‘The Constant’ miatt szerettem, de mindent összevetve ez tetszett a legkevésébé. Pozitívumként tekintek az előretekintésekre.
    5. évad: nagyon jó volt az időutazásos dolog, mert megismerhettük a Sziget történetét. A második fele pedig a LaFleur-os, Dharma-s szál miatt tetszett, hogy az ott maradtak milyen jól beilleszketek, letelepedtek.
    6. évad: valóban sok volt benne a történés – gyakorlatilag minden epizódban ment valaki valamerre, hogy bombát/dinamitot/embert hozzon és vigyen, és ha visszanézzek pl. a második vagy első évadra, kicsit érdekes látni, hogy annyira megfogyatkozott a szereplők listája. Mindenesetre nekem nagyon tetszett a Sziget Szíve, MiB és Jacob kétezer éves párharca, meg persze az utolsó jelenet, ami a legjobb az egész évadból.

Vélemény, hozzászólás?

 
