Lost Kvíz: I. forduló Eredmények

Az első hét eredményei:

Norbikess: 6 pont

4815162342: 5 pont

lac0391: 5 pont

Wondorog: 5 pont

Darth Vader: 4 pont

satufake: 2 pont

A helyes válaszok a következők voltak:

1. 23D

2. Jack Shephard

3. hatodik

4. Arlene és Joseph Stewart

5. 1×14 ‘Special’

6. Igen, támogatta

Reklámok

~ Szerző: HarryProf. - 2011/01/17.

4 hozzászólás to “Lost Kvíz: I. forduló Eredmények”

  1. nem értem, minden nap elküldtem a válaszokat, egyedül a 2. napit rontottam el, mégis csak 2 pontot kaptam 😦

    • Utánanéztem, és az volt a baj, hogy nem írtad a tárgyba hogy Lost Kvíz, én pedig a leveleim között arra kerestem rá, ezért pár választ nem láttam, de most korrigálom. 🙂

      • köszi szépen, azt én is észrevettem utólag, figyelni fogok nagyon rá ezentúl 😀

  2. 😀 még behozható az élmezőny 😀

Vélemény, hozzászólás?

 
