Lost Kvíz: II. forduló Eredmények

A második hét eredményei:

Norbikess: 11 pont

lac0391: 10 pont

4815162342: 9 pont

Darth Vader: 9 pont

Wondorog: 9 pont

satufake: 5 pont

A helyes válaszok a következők voltak:

1. Vincent

2. Locke

3. idegen ház/konyha

4. osztriga

5. Walt megmentésére

6. Mathias

Ellenőrizzétek le, hogy jól számoltam-e a pontokat, és ha problémát találtok, jelezzétek a hozzászólások között.

Továbbá felhívom a figyelmet, hogy a következő fordulótól nem fogadom el az olyan válaszokat, amelyek nem konkrétan, kizárólag a megoldásra törekednek, hanem pl. többsoros jelenetleírásból állnak. 🙂

Reklámok

~ Szerző: HarryProf. - 2011/01/24.

2 hozzászólás to “Lost Kvíz: II. forduló Eredmények”

  1. lehet én néztem félre, de azt hiszem csak az 1.t és a 4.et rontottam el, mégis csak 2 pontot kaptam

    • 3 pontot kaptál, de 4et kellett volna. Javítva:) Bocsi kissé kimerült vagyok mostanság 😀

Vélemény, hozzászólás?

 
