Lost Kvíz: IV. forduló Eredmények

A negyedik hét eredményei:

Norbikess: 19 pont

Wondorog: 19 pont

lac0391: 18 pont

Darth Vader: 16 pont

4815162342: 13 pont

satufake: 6 pont

A helyes válaszok a következők voltak:

1. Vincent

2. Eggtown 4×04

3. 1 dollárral

4. 2004. 09. 22.

5. 1623

6. Gaultnak és Keamynek is volt egy-egy kulcsa

Reklamációt most is kommentek között várom 😀

~ Szerző: HarryProf. - 2011/02/08.

4 hozzászólás to “Lost Kvíz: IV. forduló Eredmények”

  1. ha nagyon kötekedni akarok, akkor a 6.at elfogadhatnád, mert az egyiket beleirtam.
    és az 1 sollár az majdnem 2 dollár, illetve a számok között is benene volt aza 2 szám, amit én leirtam válaszként:P
    najó cak viccelek:D

  2. hell yeah, feljöttem 😀 mondjuk a karácsonyi részt sikerült benéznem, annyira biztos voltam a Constantban

  3. Izgalmas lesz… 😄

Vélemény, hozzászólás?

 
