Lost Kvíz: V. forduló 4. és 5. játéknap

A válaszokat küldjétek el a – címre vasárnapig és fontos, hogy a levél tárgyába írjátok, hogy Lost Kvíz, és a beceneveteket se felejtsétek mellékelni (amelyet a blogon is használtok).

28. kérdés: Milyen ismerőssel találkoznak Sawyerék utolsó előtti időutazásuk során?

29. kérdés: Ki “jósolja meg” Sunnak és Franknek Locke visszatértét?

Reklámok

~ Szerző: HarryProf. - 2011/02/11.

5 hozzászólás to “Lost Kvíz: V. forduló 4. és 5. játéknap”

  1. én vagyok az egyetlen, aki a 28. kérdésre nem tud konkrét választ adni? most személyről van szó egyáltalán vagy ha nem, akkor tuti hogy sawyer nem találkozott vele, de lehet én vagyok a hülye
    a 29.re mindenesetre egyelőre elküldöm

  2. Hát nem könnyű kérdés…

  3. nem pedig minden ugrást végignéztem és az utolsó előttiben tudomásom szerint senkivel sem találkoztak, na vasárnapig még ülök rajta hmm…

  4. Én szerintem rájöttem….xd

  5. én is küldtem valamit, van egy érzésem, hogy ez a kör tartogat izgalmakat az élmezőnyben 😛

Vélemény, hozzászólás?

 
