Lost az életben

Történt már veled olyan, hogy meglátod a 42-es buszt, és tudod, hogy az nem véletlen? Egy nyaraláson a partra mosódott előtted egy-egy fehér és fekete kő? Az állatkertben a jegesmedvéknek tényleg pont Olyan halas kekszet lehet adni? Arról olvastál hogy egy pilóta fehér villanást látott?

Ennek a cikknek a hozzászólásai közé várjuk az olyan észrevételeket a saját vagy ismerőseitek életében, ami egyből a Lostot vagy annak egy jeles momentumát juttatta eszedbe, és ezek is közre játszottak abban, hogy számodra nem ért véget a Lost a fináléval.

Ha bármi hasonló Lostos élményed van, oszd meg velünk ezeket az érdekességeket!

~ Szerző: HarryProf. - 2010/09/17.

16 hozzászólás to “Lost az életben”

  1. Én azzal kezdeném, hogy az egyetemen a szakomra pont 108 elsős jött, velem együtt 🙂

  2. az új sulimban a 23-as szekrényszámot kaptam
    8:15-kor dobták le az atombombát hiroshimára
    16.-a után mindig 23.-a jön a naptárban

  3. Saját észrevétel, hirosimát mindenki tudja…
    Az én csoportomba a fősulin 23 ember jár velem együtt.

  4. Ez egész érdekes. Figyeltem. A számokat leginkább /4,8,15,16,23,42/ És rájöttem, hogy ha más számokat figyelek más számokkal találok összefüggést. És csak azért gonodljuk, hogy nem véletlen, mert már bennünk vannak a számok és bárhányszor meglátod a LOST-hoz kapcsolod. De ha kiválasztassz 6 számot és keresni fogod azokat biztosan azok is hasonlóan mindennaposak lesznek.

    • Ez egyértelmű, amivel az ember foglalkozik, azt jobban észre is veszi, és plusz jelentést tulajdoníthat neki:)
      De attól még érdekes összegyűjteni őket, már csak a Lost mítosz továbbéltetése miatt is.

  5. Csabee : Bocs de az saját észrevétel hogy akkor dobták le és azt mindennap tanulja valaki…
    Azaz ha én ezt egy könyvben olvasom és én észreveszem az pont hogy észrevétel.

  6. nekem a 23-as szám jelenti a legtöbbet! 🙂
    barátommal ugyanis 4 éve vagyunk együtt és szeptember 23-án jöttünk össze :), illetve ő a 23-as szám alatt lakik.

    a többi szám is rengetegszer megjelenik, pl sokszor előfrodult már hogy amikor az óürára néztem 16:23 volt 😀 és olyankor minidg kiráz a hideg.
    de amúgy a 23-as számon kivül a többi annyira nem mindennapos!

    • ja, így visszaolvasva jöttem rá, hogy a mostani évforduló nagyon lostos lesz :O mert 23-án leszünk 4 éve együtt! szal az már 2 db Lost-os szám 😉

      • ja és a nevem is ez volt ezen az oldalon mindigis :D:D meg elég sok helyen ez a nevem. jó nem irok többet, mert a végén mindegyik számnak tulajdonitok valamilyen jelentőséget .. 😛

  7. Tényleg mit szólnál ha csinálnál egy elméletek posztot ahol az ember beírhatja hogy miről mit gondol ami megválaszolatlan kérdés.
    Kérdéseket meg válaszokat is lehessen feltenni.


  8. 5:50-től XDDD

  9. Az én életemben rendszeresen előfordulnak ezek a számok de télleg !!
    Mondok is néhány példát 15-ös a szekrényem a sulimban; 11. hó 12.-én születtem amit ha összeadunk 23 🙂 ; 15 éves vok nemsoká 16 leszek xDD

  10. 42 karakterre érkezett szavazat:D

  11. És egy albumon a Nemesis című szám 1:08 hosszú:)

  12. Az örök tűz vízesés

    Azt hiszem ez a friss cikkünk is ide tartozhat 🙂

  13. nekem csak annyi élményem volt hogy a suliban próbáltunk zenét lejátszani egy laptopon de nem volt semmi hangja csak egy folytába olyan hangot adott mint aza bizonyos gép a bunkerban

Hozzászólás